Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Spory transakcyjne » Jak postąpić w przypadku odmowy i braku finalizacji transakcji?


Jak postąpić w przypadku odmowy i braku finalizacji transakcji?

Jeżeli od sprzedaży minęło 7 dni, a Twój kontrahent nie skontaktował się z Tobą w sprawie finalizacji transakcji lub jej odmówił, rozpocznij spór. Pamiętaj jednak, że przed jego rozpoczęciem warto wystawić opinię i przedstawić problem.

Opinię nie można wystawić podczas trwania sporu. Można to zrobić przed jego rozpoczęciem lub po zakończeniu. Jednak w przypadku, gdy spór jest zakończony, opinię może wystawić jedynie wygrany w sporze.

Wystawienie odpowiedniej opinii jest bardzo istotnym elementem udziału w transakcjach, ponieważ pozwala innym użytkownikom ocenić wiarygodność kontrahenta. Jeśli kontrahent otrzyma jeszcze jakieś jedynkowe lub dwójkowe opinie, jego konto zostanie zablokowane, a opinie wystawione przez niego w odwecie zostaną usunięte.

Pamiętaj, że na Świstaku nie musisz obawiać się komentarzy odwetowych. Jeśli otrzymasz niesprawiedliwą opinię, zgłoś ten fakt administratorom i poproś o jej usunięcie.






    Strona wygenerowana 2024-04-19 06:42:44, 120