Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Spory transakcyjne » Jak rozpocząć spór?


Jak rozpocząć spór?

Wybierz w opcjach aukcji link "Zgłoś problem z transakcją", który pojawia się 7 dni po jej zawarciu.


Opisz problem w polu Wiadomość i wyślij ją, a Twój kontrahent zostanie powiadomiony o rozpoczęciu sporu.



Od tej chwili przez 7 kolejnych dni obydwoje macie prawo do przedstawienia swojego stanowiska w sprawie w zakładce Pozostałe informacje -> Spory transakcyjne, do której wgląd mają strony sporu oraz pracownik serwisu Swistak.pl. Pamiętaj, że szczegółowy, rzetelny i wyczerpujący opis ułatwi rozwiązanie sprawy.



W trakcie trwania dyskusji możesz załączać pliki (np. dowód wpłaty, dowód nadania przesyłki). Wgląd do załączników ma tylko pracownik serwisu Świstak.pl, który 8 dnia po zgłoszeniu rozstrzyga spór.

Spór można założyć do 60 dni od zawarcia transakcji. Po tym terminie założenie sporu będzie bezskuteczne.

Kontrahent, z winy którego powstał spór, otrzymuje ostrzeżenie w postaci żółtej kartki lub jego konto zostaje zawieszone. Trzy żółte karki są równoznaczne z blokadą konta w serwisie Swistak.pl.






    Strona wygenerowana 2019-01-18 03:28:53, 213