Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Spory transakcyjne » Co zrobić, jeśli kontrahent rozpoczął ze mną spór?


Co zrobić, jeśli kontrahent rozpoczął ze mną spór?

Jeżeli otrzymałeś powiadomienie o problemie z finalizacją transakcji i rozpoczęciu sporu, przejdź, zgodnie z instrukcją w mailu, do zakładki Spory transakcyjne, którą znajdziesz w ustawieniach swojego konta w Pozostałych informacjach. W tym miejscu przez 7 dni zarówno Ty, jak i Twój kontrahent, będziecie mieli prawo do przedstawienia swojego stanowiska w sprawie. Pamiętaj, że szczegółowe, rzetelne i wyczerpujące informacje, potwierdzone załącznikami, ułatwią sprawiedliwe zakończenie problemu. Po 7 dniach od otrzymania maila z informacją o sporze, pracownik serwisu Swistak.pl poinformuje Cię o wyniku sprawy.






    Strona wygenerowana 2019-09-20 17:39:17, 213