Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Sprzedawanie » Brak kontaktu lub Kupujący odmówił finalizacji


Brak kontaktu lub Kupujący odmówił finalizacji

Jeżeli od zakończenia transakcji minęło co najmniej 7 dni a Kupujący nie skontaktował się w sprawie finalizacji transakcji lub jej odmówił, wystaw mu opinię o jak najniższej składowej i opisz problem.

Wystawienie odpowiedniej opinii jest bardzo istotnym elementem udziału w transakcjach, ponieważ pozwala innym użytkownikom ocenić wiarygodność kontrahenta. Jeśli Kupujący otrzyma jeszcze jakieś jedynkowe lub dwójkowe opinie, jego konto zostanie zablokowane, a opinie wystawione przez niego w odwecie zostaną usunięte.

Pamiętaj, że na Świstaku nie musisz obawiać się komentarzy odwetowych. Jeśli otrzymasz niesprawiedliwą opinię, zgłoś ten fakt adminom i poproś o jego usunięcie.






    Strona wygenerowana 2019-11-22 08:42:58, 213