Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Pełna Weryfikacja » Otrzymałem e-mail o odrzuceniu moich danych


Otrzymałem e-mail o odrzuceniu moich danych

Twoje dane nie zostały zaakceptowane przez administratora Świstaka. Powodem odrzucenia danych mogło być:

  • posiadanie już w naszym serwisie innego zweryfikowanego konta;
  • zablokowanie poprzedniego konta z powodu nieprzestrzegania Regulaminu;
  • niepełnoletniość;
  • niepełne lub niepoprawne dane teleadresowe. Do najczęstszych błędów należą:
    • brak pełnego imienia i/lub nazwiska,
    • kod pocztowy niezgodny z adresem zamieszkania,
    • złe województwo,
    • brak nazwy ulicy tylko sam numer (w przypadku małej miejscowości prosimy o powtórzenie jej nazwy plus numer),
    • nieprawidłowy numer NIP w przypadku kont firmowych;
  • wykonanie przelewu z cudzego konta bankowego;
  • wykonanie przelewu, który nie potwierdza zagranicznego adresu zameldowania/zamieszkania;
  • wpłata wykonana na poczcie lub w agnecji finansowej.

Jeśli Twoje dane są niepełne lub nieprawidłowe zaloguj się do serwisu i przejdź do zakładki: Moje konto / Ustawienia / Moje dane, aby poprawić dane. Odrzucenie danych może się również wiązać z zablokowaniem konta (w szczególnych przypadkach).

Przykład monitu, który możesz otrzymać od serwisu:







    Strona wygenerowana 2017-09-21 05:23:52, 213