Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Pełna Weryfikacja » Zrobiłem przelew, a nie otrzymałem Pełnej Weryfikacji?


Zrobiłem przelew, a nie otrzymałem Pełnej Weryfikacji?

Jeśli minęły 4 dni robocze od daty wysłania pieniędzy na konto, a Twoje konto nadal jest niezweryfikowane, to przyczyną tego może być to, iż:

  • popełniłeś/popełniłaś błąd przy realizacji przelewu,
  • bank, w którym masz założone konto, ma ograniczenia w ujawnianiu Twoich danych w przelewie,
  • przelałeś pieniądze z cudzego konta,
  • wysłałeś przelew pocztą lub poprzez agencję finansową.

Jeśli jest inna przyczyna braku Pełnej Weryfikacji wówczas napisz na krzysztof(at)swistak.pl . W trybie natychmiastowym nasz konsultant udzieli Ci informacji na ten temat.






    Strona wygenerowana 2017-08-20 10:17:44, 213