Jesteś tutaj: Strona główna » Pomoc » Rejestracja » Wyrejestrowanie konta


Wyrejestrowanie konta

Użytkownik może zażądać usunięcia swojego konta, po uprzednim skontaktowaniu się z administracją serwisu (na przykład poprzez formularz kontaktu). Administrator w ciągu kilku dni roboczych rozpatrzy żądanie. Podanie powodu, dla którego konto ma zostać usunięte, przyspieszy proces wyrejestrowania konta.

Administrator może odrzucić żądanie usunięcia konta, jeśli posiadasz aktywne oferty.

Konto Użytkownika, które zostało wcześniej zablokowane w trybie przewidzianym w pkt III ust. 4 Regulaminu, nie może zostać usunięte.

Twoje konto może zostać wyrejestrowanie tylko wtedy, gdy spełnione będą poniższe warunki:

  • Wszystkie Twoje oferty są zakończone,
  • w ciągu ostatniego miesiąca nie otrzymałeś oceny punktowej poniżej 3,
  • ustosunkujesz się (przedkładając dowody finalizacji transakcji) do opinii jedynkowych, oskarżających Cię o nie wywiązanie się bądź niewłaściwe wywiązanie się z transakcji,
  • wszystkie Twoje należności wobec serwisu Swistak.pl są spłacone.





    Strona wygenerowana 2017-12-18 16:02:34, 213