(Rejestracja: 2013-06-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
REGULAMIN
1.Zamówienia są przyjmowane na portalu aukcyjnym przez opcję "KUP TERAZ". Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.
2.Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
-w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
-w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu.
3.Czas realizacji zamówienia to od 1 do 5 dni roboczych.
4.Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy
5.Do każdego zamówienia dołączany jest rachunek(potwierdzenie zakupu).
6.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
7.Zamówione produkty dostarczamy klientowi za pomocą firmy kurierskiej "OPEK" oraz Poczty Polskiej.
8.Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu kiedy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany.
9.Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu (62) 734-65-38 lub e-mailem, ale tylko takie, które nie zostało jeszcze wysłane.
10.Jeśli nie posiadamy w magazynie towaru i nie moglibyśmy dotrzymać terminu realizacji zamówienia poinformujemy o tym fakcie zamawiającego na wskazany przez niego adres e-mail lub telefonicznie.Podamy także przybliżony termin realizacji zamówienia.
11.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
12. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
13.Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które są zależne od całkowitej wagi paczki/paczek.
14.Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
15.Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem i po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Należy poinformować nas o zwrocie telefonicznie lub poprzez e-mail przed odesłaniem towaru. Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim rachunkiem(potwierdzeniem zakupu). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Jest możliwość wymiany produktu na inny towar z oferty sklepu pod warunkiem, że towar ten nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Koszty przesyłki w obie strony pokrywa klient. Wymieniany towar należy odsyłać na adres sklepu razem z rachunkiem (potwierdzeniem zakupu).
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien zgłosić nam ten fakt, a następnie odesłać go pod adres:
Z.H.U. 21DEALARDS
Ul. BRZOSKWINIOWA 5
63-440 RADŁÓW
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera . Jest on podstawą reklamacji.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć rachunek(potwierdzenie zakupu) oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Sklep nie zwraca kosztów wysyłki. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Dopuszczamy odbiór osobisty nabytych towarów po wcześniejszym ustaleniu.
Siedziba:
Ul. BRZOSKWINIOWA 5
63-440 RADŁÓW
NIP 622-171-15-99
Regon 250820465
Firma zarejestrowana od 01.08.1997r. , wpisana do ewidencji działąlności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gminy i Miasta w Raszkowie pod nr 1923.