Jesteś tutaj › Profil użytkownika split9 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 REGULAMIN

1.Zamówienia są przyjmowane na portalu aukcyjnym przez opcję "KUP TERAZ". Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.
2.Realizacja zamówienia rozpoczyna się: 
-w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia 
-w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu. 
3.Czas realizacji zamówienia to od 1 do 5 dni roboczych. 
4.Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy 
5.Do każdego zamówienia dołączany jest rachunek(potwierdzenie zakupu). 
6.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. 
7.Zamówione produkty dostarczamy klientowi za pomocą firmy kurierskiej "OPEK" oraz Poczty Polskiej.
8.Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu kiedy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany.
9.Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu (62) 734-65-38 lub e-mailem, ale tylko takie, które nie zostało jeszcze wysłane.
10.Jeśli nie posiadamy w magazynie towaru i nie moglibyśmy dotrzymać terminu realizacji zamówienia poinformujemy o tym fakcie zamawiającego na wskazany przez niego adres e-mail lub telefonicznie.Podamy także przybliżony termin realizacji zamówienia.
11.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
12. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 
13.Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które są zależne od całkowitej wagi paczki/paczek. 
14.Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. 
15.Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem i po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki.

ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Należy poinformować nas o zwrocie telefonicznie lub poprzez e-mail przed odesłaniem towaru. Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim rachunkiem(potwierdzeniem zakupu). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

 

WYMIANA TOWARU

Jest możliwość wymiany produktu na inny towar z oferty sklepu pod warunkiem, że towar ten nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Koszty przesyłki w obie strony pokrywa klient. Wymieniany towar należy odsyłać na adres sklepu razem z rachunkiem (potwierdzeniem zakupu). 

 

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy powinien zgłosić nam ten fakt, a następnie odesłać go pod adres:
Z.H.U. 21DEALARDS 
Ul. BRZOSKWINIOWA 5
63-440 RADŁÓW
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych w czasie transportu prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera . Jest on podstawą reklamacji.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 
Do odsyłanego towaru należy dołączyć rachunek(potwierdzenie zakupu) oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Sklep nie zwraca kosztów wysyłki. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. 
Dopuszczamy odbiór osobisty nabytych towarów po wcześniejszym ustaleniu.

 

DANE BANKOWE
Multi Bank
08 1140 2017 0000 4902 0626 1707
Z.H.U. 21DEALARDS 
Ul. BRZOSKWINIOWA 5
63-440 RADŁÓW
 


 

DANE FIRMY


Siedziba:


Ul. BRZOSKWINIOWA 5
63-440 RADŁÓW
NIP 622-171-15-99
Regon 250820465
Firma zarejestrowana od 01.08.1997r. , wpisana do ewidencji działąlności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Gminy i Miasta w Raszkowie pod nr 1923.
 


Strona wygenerowana 2016-12-11 03:53:48, 213