(Rejestracja: 2010-04-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Każdego dnia w wielu krajach zlokalizowanych na całym świecie, m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, sprzedajemy on-line ponad 65 100 różnych produktów.
Zatrudniamy profesjonalny i doświadczony personel. Wszystkie produkty zanim zostaną zapakowane, poddawane są rygorystycznej kontroli jakości.
Gwarancja i zasady dotyczące zwrotów
Przed zwrotem towarów, prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją i zgodnie z nią postępować. W celu zasięgnięcia dodatkowych informacji, możecie Państwo skontaktować się z działem obsługi Klienta ([email protected] lub [email protected]).
Zanim zwrócą Państwo zamówiony u nas towarów, prosimy upewnić się, że zapoznali się Państwo z naszymi zasadami zwrotów i że spełniają wszystkie kryteria, obowiązujące przy zwrotach towarów. Firma zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty manipulacyjnej za wszystkie zwracane produkty.
Warunki anulowania zamówienia:
1. Zamówienia anulowane w ciągu 24 godzin od potwierdzenia płatności będą kwalifikowały się do zwrotu pełnej kwoty wartości produktu.
Zamówienia anulowane 1-3 dni po potwierdzeniu płatności będą kwalifikowały się do częściowego zwrotu, na który składają się pełny koszt przesyłki i 50% kwoty wartości produktu.
Zamówienia anulowane po upływie 3 dni od potwierdzenia płatności będą kwalifikowały się do częściowego zwrotu, na który składa się koszt przesyłki.
Gdy zamówienie zostało przygotowane i wysłane, nie może zostać anulowane.
Gwarancja i zwrot produktu(ów)
Na produkty zakupione na naszej stronie obowiązuje roczna gwarancja. W ciagu 7 dni od daty otrzymania produktu, jeśli nie spełnia on Państwa oczekiwań z uwagi na wady jakości, można go nam zwrócić, a my przelejemy z powrotem na Państwa konto pieniądze za produkt. Oczywiście, im szybciej zgłoszą Państwo problem, tym szybciej będziemy w stanie dokonać całkowitej lub częściowej (bez kosztów przesyłki, cła i ewentualnego VATu) refundacji.
W przypadku urządzeń elektronicznych i elektrycznych, jeśli w ciągu trzech miesięcy od ich otrzymania, wystąpiłaby awaria, mają Państwo prawo do zwrócenia wadliwego produktu i jego naprawy/wymiany w ramach przysługującej gwarancji. Towar należałoby przesłać do Chin do naszego centrum serwisowego ? koszty przesyłki my byśmy pokryli. Po tym okresie, ale w ciągu roku od daty otrzymania produktu, objęty on jest nadal bezpłatną usługą naprawy. Klient zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztów przesyłki i ? w przypadku konieczności wymiany większej ilości części ? opłaty za nie. Sama usługa naprawy pozostaje bezpłatna.
Zastrzegamy sobie prawo do przetestowania zwróconego nam produktu. Czas zwrotu produktu wynosi 45 dni. Jeżeli w przeciągu tego czasu nie otrzymamy produktu, uznamy go za utracony. Zwracane produkty są umieszczane w specjalnym centrum laboratoryjnym, gdzie dokonujemy odpowiednich testów, upewniając się, że produkty rzeczywiście są wadliwe.Wykrycie wady jest podstawą do otrzymania częściowej lub całkowitej refundacji.
Wymiana
Jeśli w ciągu 7 dni od otrzymania produktu wykryją Państwo wadę jakości, oferujemy Państwu możliwość wymiany danego produktu zamiast pełnej refundacji kosztów zakupu tego towaru. Warunkiem jest otrzymanie od Państwa produktu w ciągu 45 dni. Po otrzymaniu towaru i jego sprawdzeniu, zgodnie z ustaleniami z Państwem, prześlemy Państwu częściową refundację kosztów zakupu danego produktu albo wymienimy produkt na nowy. Jeśli życzą sobie Państwo wymienić dany produkt na inny model, prosimy o kontakt via e-mail: [email protected]
Zwroty pocztą
Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupiony produkt, korzystając z usług poczty, prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
Jeśli to możliwe, zapakuj swój produkt w oryginalne opakowanie.
Dołącz etykietę zwrotną i podaj powód zwrotu.
Dołącz wszystkie oryginalne materiały, instrukcje obsługi i akcesoria, aby uniknąć dodatkowych opłat.
Zalecamy, by wysyłać produkty korzystając z usług Poczty Polskiej, która wystawi potwierdzenie nadania przesyłki.
Prosimy o przesyłanie zwrotów na adres:
Osoba kontaktowa: Li Zhengqiang
Aukey Internetional Ltd. (Myefox.pl)
No. 101-102 , Building P 09, China South City
Pinghu Town, Longgang District
518111 Shenzhen City, China
Tel. 0086336228518013
Prosimy, by wraz nadawaną przesyłką, przesłać nam numer swego zamówienia i adres e-mail.
Produkty nie podlegające zwrotowi:
? Nośniki danych (np. Karty pamięci stosowane w telefonach komórkowych, aparatach cyfrowych, komputerach, odtwarzaczach MP3, etc.)
? Zasoby cyfrowe (np.: pliki do pobrania muzyki z Napstera)
? Składniki kart Pitch In ?
? Produkty, które zostały uszkodzone przez Klienta w wyniku niewłaściwego użytkowania
? Produkty z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi z winy Klienta
? Otwarte oprogramowanie komputerowe, filmy, muzyka i gry wideo, które nie są wadliwe