Jesteś tutaj › Profil użytkownika hanka735 › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2010-04-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Każdego dnia w wielu krajach zlokalizowanych na całym świecie, m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, sprzedajemy on-line ponad 65 100 różnych produktów.

Zatrudniamy profesjonalny i doświadczony personel. Wszystkie produkty zanim zostaną zapakowane, poddawane są rygorystycznej kontroli jakości.

Gwarancja i zasady dotyczące zwrotów

Przed zwrotem towarów, prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją i zgodnie z nią postępować. W celu zasięgnięcia dodatkowych informacji, możecie Państwo skontaktować się z działem obsługi Klienta ([email protected] lub [email protected]).
Zanim zwrócą Państwo zamówiony u nas towarów, prosimy upewnić się, że zapoznali się Państwo z naszymi zasadami zwrotów i że spełniają wszystkie kryteria, obowiązujące przy zwrotach towarów. Firma zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty manipulacyjnej za wszystkie zwracane produkty.

Warunki anulowania zamówienia:
1. Zamówienia anulowane w ciągu 24 godzin od potwierdzenia płatności będą kwalifikowały się do zwrotu pełnej kwoty wartości produktu.

  1. Zamówienia anulowane 1-3 dni po potwierdzeniu płatności będą kwalifikowały się do częściowego zwrotu, na który składają się pełny koszt przesyłki i 50% kwoty wartości produktu.

  2. Zamówienia anulowane po upływie 3 dni od potwierdzenia płatności będą kwalifikowały się do częściowego zwrotu, na który składa się koszt przesyłki.

  3. Gdy zamówienie zostało przygotowane i wysłane, nie może zostać anulowane.

 

Gwarancja i zwrot produktu(ów)

Na produkty zakupione na naszej stronie obowiązuje roczna gwarancja. W ciagu 7 dni od daty otrzymania produktu, jeśli nie spełnia on Państwa oczekiwań z uwagi na wady jakości, można go nam zwrócić, a my przelejemy z powrotem na Państwa konto pieniądze za produkt. Oczywiście, im szybciej zgłoszą Państwo problem, tym szybciej będziemy w stanie dokonać całkowitej lub częściowej (bez kosztów przesyłki, cła i ewentualnego VATu) refundacji.

W przypadku urządzeń elektronicznych i elektrycznych, jeśli w ciągu trzech miesięcy od ich otrzymania, wystąpiłaby awaria, mają Państwo prawo do zwrócenia wadliwego produktu i jego naprawy/wymiany w ramach przysługującej gwarancji. Towar należałoby przesłać do Chin do naszego centrum serwisowego ? koszty przesyłki my byśmy pokryli. Po tym okresie, ale w ciągu roku od daty otrzymania produktu, objęty on jest nadal bezpłatną usługą naprawy. Klient zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztów przesyłki i ? w przypadku konieczności wymiany większej ilości części ? opłaty za nie. Sama usługa naprawy pozostaje bezpłatna.

Zastrzegamy sobie prawo do przetestowania zwróconego nam produktu. Czas zwrotu produktu wynosi 45 dni. Jeżeli w przeciągu tego czasu nie otrzymamy produktu, uznamy go za utracony. Zwracane produkty są umieszczane w specjalnym centrum laboratoryjnym, gdzie dokonujemy odpowiednich testów, upewniając się, że produkty rzeczywiście są wadliwe.Wykrycie wady jest podstawą do otrzymania częściowej lub całkowitej refundacji.
Wymiana
Jeśli w ciągu 7 dni od otrzymania produktu wykryją Państwo wadę jakości, oferujemy Państwu możliwość wymiany danego produktu zamiast pełnej refundacji kosztów zakupu tego towaru. Warunkiem jest otrzymanie od Państwa produktu w ciągu 45 dni. Po otrzymaniu towaru i jego sprawdzeniu, zgodnie z ustaleniami z Państwem, prześlemy Państwu częściową refundację kosztów zakupu danego produktu albo wymienimy produkt na nowy. Jeśli życzą sobie Państwo wymienić dany produkt na inny model, prosimy o kontakt via e-mail: [email protected]
Zwroty pocztą

Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupiony produkt, korzystając z usług poczty, prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Jeśli to możliwe, zapakuj swój produkt w oryginalne opakowanie.

  2. Dołącz etykietę zwrotną i podaj powód zwrotu.

  3. Dołącz wszystkie oryginalne materiały, instrukcje obsługi i akcesoria, aby uniknąć dodatkowych opłat.

  4. Zalecamy, by wysyłać produkty korzystając z usług Poczty Polskiej, która wystawi potwierdzenie nadania przesyłki.

  5. Prosimy o przesyłanie zwrotów na adres:
    Osoba kontaktowa: Li Zhengqiang

 

Aukey Internetional Ltd. (Myefox.pl)

No. 101-102 , Building P 09, China South City

Pinghu Town, Longgang District

518111 Shenzhen City, China

Tel. 0086336228518013

Prosimy, by wraz nadawaną przesyłką, przesłać nam numer swego zamówienia i adres e-mail.

Produkty nie podlegające zwrotowi:
? Nośniki danych (np. Karty pamięci stosowane w telefonach komórkowych, aparatach cyfrowych, komputerach, odtwarzaczach MP3, etc.)
? Zasoby cyfrowe (np.: pliki do pobrania muzyki z Napstera)

? Składniki kart Pitch In ?
? Produkty, które zostały uszkodzone przez Klienta w wyniku niewłaściwego użytkowania

? Produkty z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi z winy Klienta

? Otwarte oprogramowanie komputerowe, filmy, muzyka i gry wideo, które nie są wadliwe


Strona wygenerowana 2020-09-24 22:39:33, 213