(Rejestracja: 2011-07-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Dane firmy oraz Kontakt

Sprzedaż na naszych aukcjach prowadzona jest przez zarejestrowaną w Polsce firmę:

GROOVINET Tomasz Pokorski z siedzibą w Płocku (kod 09-402), ul. Lotników 18/7, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Płocka, pod numerem 39567)11, posiadającą NIP: 774-275-53-70 oraz REGON: 142827956.

Do każdej sprzedaży wystawiamy fakturę VAT.
Udzielamy gwarancji, oraz dajemy naszym Klientom, możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

Kontakt



Zamówienia

Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach, posiadamy fizycznie na stanie i wysyłamy do Klienta za pośrednictwem Kuriera (DPD lub UPS). Zamówienia przyjmujemy tylko za pośrednictwem strony Świstak.pl.

 

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie lub emailowo.


Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24h od momentu jego złożenia (UWAGA: dotyczy dni roboczych). Prosimy także zawsze pamiętać, że do czasu realizacji zamówienia, należy zawsze doliczyć czas dostawy u spedytora. Z reguły jest to kolejne 24 h, jednak okres ten może się wydłużyć przy wzmożonym ruchu, jak np. podczas świąt.
Z reguły wygląda to jednak tak że jeśli Zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00, otrzymasz je na następny dzień roboczy (*przy płatnościach pobranie, lub otrzymaniu od nas potwierdzenia przelewu).




Finalizacja zamówienia

Po zakupie na naszych aukcjach, prosimy zawsze potwierdzić swoje Zamówienie. W szczególności prosimy o:

- Potwierdzenie sposobu płatności
- Potwierdzenie adresu do dostawy (jeśli brak informacji, domyślnie wysyłamy na adres ze Świstaka)



Dostawa

Wszystkie swoje przesyłki wysyłamy jedynie za pośrednictwem firm kurierskich DPD lub UPS. Ze względów logistycznych, nie ma możliwości wyboru danego kuriera. Jednak w obu przypadkach koszt transportowy jest dokładnie taki sam, u obu spedytorów przesyłka jest ubezpieczona, oraz w każdym przypadku paczkę można śledzić.

Prosimy zawsze sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w razie uszkodzeń lub kradzieży, spisać protokół..

Nie wysyłamy paczek poprzez pocztę polską! Posiadamy stały koszt transportu. Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz!.

Nie ma możliwości odbioru osobistego!.



Najważniejsze cechy dostawy

  • Stały koszt transportu, nie ważne ile sztuk kupisz, ani na ilu aukcjach na raz. Koszt przesyłki to zawsze:
    Przedpłata na konto : 19 zł
    Pobranie 24 zł
  • Wysyłka kurierem (DPD lub UPS)
  • Możliwość śledzenia przesyłki. Zawsze otrzymujesz od nas numer do śledzenia
  • Nie wysyłamy przesyłek pocztą polską



Sposoby płatności

Akceptujemy następujące sposoby płatności:

1. Przedpłata na nasze konto
mBank: 47 1140 2004 0000 3102 7341 1137

Groovinet Tomasz Pokorski
Lotników 18/7
09-402 Płock

Tytuł: Prosimy o podawanie nicka z Świstaka oraz numerów aukcji (jeśli było ich kilka jednocześnie)

Wysyłki dokonujemy dopiero po otrzymaniu od banku potwierdzenia przelewu.
UWAGA: Pamiętaj że do licytowanej kwoty doliczyć należy koszty przesyłki!



2. Płatność za pobraniem

Płatności dokonuje się gotówką u kuriera, bezpośrednio odbierając przesyłkę. UWAGA: Pamiętaj że wybór tej płatności wiąże się z dodatkowym kosztem związanym z wysyłką.



Zwrot towaru

  • Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  • Klient może odstąpić od umowy, bez podawania jakichkolwiek przyczyn.
  • Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży w terminie 10 dni od odbioru towaru , oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Oświadczenie o którym mowa powyżej, można złożyć pisemnie, drogą elektroniczną na adres email dostępny w dziale Kontakt, lub telefonicznie.
  • Klient zwraca towar w terminie 14 dni od złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar musi być kompletny.
  • Towar należy zwrócić na adres:
    Groovinet Tomasz Pokorski
    Lotników 18/7
    09-402 Płock.
  • Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Albowiem nie zostanie odebrana i wróci do nadawcy.
  • Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć potwierdzenie sprzedaży wraz z paragonem lub fakturę VAT.
  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  • W terminie 5 dni od sprawdzenia towaru, zwracamy Klientowi pieniądze.
  • Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
  • Koszt opakowania i odesłania towaru do Nas, ponosi Klient.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy, prawo do odstąpienia od umowy w zakresie opisanym powyżej nie przysługuje, w przypadkach:
    a) nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych, zapisanych na informatycznych nośnikach danych (np. płytach CD, DVD), po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (np. zdjęcia celofanu)
    b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą



Reklamacje

Po stwierdzeniu przez Państwa usterki, bardzo prosimy o wysłanie na nasz adres mailowy wiadomości z opisem uszkodzenia oraz nickiem ze Świstaka. Procedura reklamacji wygląda następująco::

1. Poinformuj nas o tym. Możesz to zrobić na kilka sposobów: telefonicznie, listownie, emailowo. Zachęcamy także do określenia od razu jakich akcji od nas oczekujesz w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Czy ma to być zwrot kosztów, czy wymiana.
2. Odeślij do nas produkt. Zabezpiecz go starannie, załącz wszystkie jego elementy, oraz dowody zakupu. Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem , albowiem nie przyjmiemy takiej przesyłki. Adres do wysyłki można znaleźć w dziale kontakt.
3. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru, rozpatrzymy to zgłoszenie.
4. Jeśli reklamacja zostanie uznana. Skontaktujemy się z Tobą i jeszcze raz potwierdzimy jakiej od nas czynności oczekujesz. A następnie ją wykonamy.
 

 


Strona wygenerowana 2016-12-04 09:32:26, 213