Sklep e-zabawka24.pl powstał z myślą o Twoim dziecku.
Wszystkie produkty są markowych firm i wysokiej jakości. Zabawki dla dzieci i niemowląt posiadają odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Na naszej stronie internetowej znajdziecie Państwo opis każdego produktu wraz z jego zdjęciami a po dokonaniu zakupów poinformujemy o czasie realizacji, Jeżeli będziecie Państwo mieli jakieś wątpliwości lub będziecie zainteresowani produktem, który nie znajduje się w naszej ofercie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zawsze chętnie i precyzyjnie odpowiemy na każde Państwa pytanie. Towar wysyłamy ekspresowo.
INFORMACJE OGÓLNE:
e-zabawka24.pl s.c Arkadiusz Kocoń, Izabela Kocoń
ul. Zielona 51E, 81-197 Gdynia
NIP: 958-165-75-50,
REGON: 221539268
tel.530-80-33-86
NR KONTA:
mBank
41 1140 2004 0000 3902 7404 2420
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ?Ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczne? (Dz. U. 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania zamówienia, składając stosowne oświadczenie na adres mailowy [email protected]
W przypadku podjęcia decyzji przez Kupującego o odstąpieniu od umowy, Kupujący zobowiązany jest odesłania towaru należycie zapakowanego, nie później niż w terminie 7 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Wraz z odsyłanym towarem Kupujący zobowiązany jest do zwrotu wszelkich produktów/świadczeń, które otrzymał gratisowo, a /lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Kupującego.
Zwracane towary nie mogą nosić oznak użytkowania, tzn. muszą być czyste i kompletne. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, tj. w oryginalnym opakowaniu i w stanie niezmienionym. Towar nie może być zwrócony przez Kupującego w przypadku gdy Kupujący zdjął opakowanie (np. folię ochronną) lub plomby zabezpieczające towar. W przypadku niespełnienia powyższych warunków towar nie zostanie przyjęty.
Jeżeli wszystkie w/w warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, sklep internetowy dokona zwrotu pieniędzy dla Kupującemu w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), niezwłocznie, poprzez wykonanie przelewu na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
Sklep internetowy nie dokonuje wymian towarów na inny kolor lub rodzaj. W takich przypadkach należy skorzystać z wyżej opisanej procedury zwrotu towaru, a następnie złożyć nowe zamówienie.
REKLAMACJE
Po otrzymaniu przesyłki Kupujący zobowiązany jest do dokładnego jej sprawdzenia i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sklep internetowy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub braków ilościowych w przesyłce w obecności kuriera konieczne jest sporządzone protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny powinien zostać spisany na druku protokołu reklamacyjnego, który posiada kurier.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenie przez Kupującego na adres mailowy [email protected] Brak rozpoznania reklamacji w wyżej wymienionym terminie nie jest jednak równoznaczne z akceptacją reklamacji.
Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie i przedłożenie dokumentu zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
W przypadku wysyłki reklamowanego produktu, Kupujący zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia produktu przed skutkami transportu. W przypadku nieprawidłowego zabezpieczenia produktu, sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia w transporcie.
W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, np. z powodu wyczerpania się danego asortymentu sklep internetowy, zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje Kupującemu inny produkt, dostępny w sklepie.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep internetowy zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.