Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-06, Logowanie: Dziś)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






logo

 

Sklep e-zabawka24.pl powstał z myślą o Twoim dziecku.

Wszystkie produkty są markowych firm i wysokiej jakości. Zabawki dla dzieci i niemowląt posiadają odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.  Na naszej stronie internetowej znajdziecie Państwo opis każdego produktu wraz z jego zdjęciami a po dokonaniu zakupów poinformujemy  o czasie realizacji, Jeżeli  będziecie Państwo mieli jakieś wątpliwości lub będziecie zainteresowani produktem, który nie znajduje się w naszej ofercie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zawsze chętnie i precyzyjnie odpowiemy na każde Państwa pytanie. Towar wysyłamy ekspresowo.

 

INFORMACJE OGÓLNE:

e-zabawka24.pl s.c Arkadiusz Kocoń, Izabela Kocoń

ul. Zielona 51E, 81-197 Gdynia

NIP: 958-165-75-50,

REGON: 221539268

tel.530-80-33-86


NR KONTA:

mBank

41 1140 2004 0000 3902 7404 2420 

 

ZWROTY

  1.  
    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ?Ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczne? (Dz. U. 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania zamówienia, składając stosowne oświadczenie na adres mailowy sklep@e-zabawka24.pl
    2. W przypadku podjęcia decyzji przez Kupującego o odstąpieniu od umowy, Kupujący zobowiązany jest odesłania towaru należycie zapakowanego, nie później niż w terminie 7 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Wraz z odsyłanym towarem Kupujący zobowiązany jest do zwrotu wszelkich produktów/świadczeń, które otrzymał gratisowo, a /lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Kupującego.
    3. Zwracane towary nie mogą nosić oznak użytkowania, tzn. muszą być czyste i kompletne. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, tj. w oryginalnym opakowaniu i w stanie niezmienionym. Towar nie może być zwrócony przez Kupującego w przypadku gdy Kupujący zdjął opakowanie (np. folię ochronną) lub plomby zabezpieczające towar. W przypadku niespełnienia powyższych warunków towar nie zostanie przyjęty.
    4. Jeżeli wszystkie w/w warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, sklep internetowy dokona zwrotu pieniędzy dla Kupującemu w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), niezwłocznie, poprzez wykonanie przelewu na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
    5. Sklep internetowy nie dokonuje wymian towarów na inny kolor lub rodzaj. W takich przypadkach należy skorzystać z wyżej opisanej procedury zwrotu towaru, a następnie złożyć nowe zamówienie.

 

REKLAMACJE

  1.  
    1. Po otrzymaniu przesyłki Kupujący zobowiązany jest do dokładnego jej sprawdzenia i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sklep internetowy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub braków ilościowych w przesyłce w obecności kuriera konieczne jest sporządzone protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Protokół reklamacyjny powinien zostać spisany na druku protokołu reklamacyjnego, który posiada kurier. 
    2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenie przez Kupującego na adres mailowy sklep@e-zabawka24.pl  Brak rozpoznania reklamacji w wyżej wymienionym terminie nie jest jednak równoznaczne z akceptacją reklamacji.
    3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie i przedłożenie dokumentu zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
    4. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu, Kupujący zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia produktu przed skutkami transportu. W przypadku nieprawidłowego zabezpieczenia produktu, sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia w transporcie.
    5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, np. z powodu wyczerpania się danego asortymentu sklep internetowy, zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje Kupującemu inny produkt, dostępny w sklepie.
    6. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep internetowy zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji.




Strona wygenerowana 2016-12-11 07:06:13, 213