(Rejestracja: 2013-05-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Nie chcesz tracić czasu i pieniędzy na poszukiwanie potrzebnego towaru?
Chcesz szybko i bezpiecznie zrobić zakupy, nie wstając z wygodnego fotela?
Jeśli tak, to oferta zakupów w Brico-outlet przez Internet jest skierowana właśnie do Ciebie!
Brico-outlet to internetowy market budowlany gdzie kupisz dobrze, tanio i szybko. Dobre ceny i miła obsługa wyróżnia nas na tle innych firm.
Kontakt:
Brico-outlet
[email protected]
tel. 603 883 258 w godzinach PN-PT 8.00-16.00
Regulamin Zakupów, reklamacji i dostawy:
? Protokół szkody - Odbiór paczki kurierskiej
? Wszystkie paczki są ubezpieczone - Pamiętaj podczas odbioru paczki, poproś kuriera aby poczekał i w jego obecności otwórz paczkę! Jest to podstawa do reklamacji. Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru nie są uwzględniane jeśli klient nie sporządzi protokołu reklamacyjnego przy kurierze.
? Jeśli zawartość paczki wygląda na uszkodzoną, obowiązkiem kuriera jest sporządzenie protokołu szkody. Jeśli zostanie opisane uszkodzenie ze stanem faktycznym, możesz podpisać protokół szkody.
? Dzięki sporządzeniu protokołu szkody, wyślemy na nasz koszt ponownie paczkę do Ciebie, po otrzymaniu zwrotu uszkodzonego towaru. Tak więc nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
? Jeśli szkodę na towarze zauważyłeś po wyjściu kuriera - zadzwoń niezwłocznie na infolinie DPD 801 400 373 lub 22 577-55-55 i złóż dyspozycję zamówienia kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
? UWAGA: Reklamacje są uwzględniane do 7 dni roboczych od otrzymania towaru, związane są ze zgłoszeniem uszkodzenia, poprzedzającego sporządzenie protokołu szkody przez firmą kurierską.
? Zgodnie z Regulaminem Allegro prosimy o dokonanie wpłaty wciągu 7 dni od zakupu. Prosimy nie czekać do zakończenia aukcji.
? W przypadku nie odebrania przesyłki od kuriera kupujący ponosi koszty zwrotu paczki do nadawcy oraz koszt (ewentualnej) kolejnej wysyłki.
? Koszty wysyłki towarów zakupionych na różnych aukcjach sumują się i są uzależnione od ilości oraz rodzaju zakupionych towarów (głównie wagi i gabarytów). Kupujący ma obowiązek sprawdzić koszty wysyłki przed dokonaniem płatności, gdyż system Allegro czasami błędnie je nalicza przy zakupie większej ilości towaru z różnych aukcji.
? Jeżeli zakupiłeś kilka przedmiotów na naszych aukcjach i masz problem z ustaleniem kosztów napisz e-maila - podamy je.
? UWAGA!!! Nie wysyłamy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej.
? Do zakupionego towaru zawsze wystawiamy paragon lub Fakturę VAT (na życzenie) i dołączamy go do paczki. Dokument sprzedaży może być sporządzony tylko i wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty za towar.
Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza zapoznanie się i akceptację powyższego regulaminu.
Życzymy udanych zakupów.