Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Nie chce Ci się chodzić po sklepach?

Nie chcesz tracić czasu i pieniędzy na poszukiwanie potrzebnego towaru?

Chcesz szybko i bezpiecznie zrobić zakupy, nie wstając z wygodnego fotela?

Jeśli tak, to oferta zakupów w Brico-outlet przez Internet jest skierowana właśnie do Ciebie!



Brico-outlet to internetowy market budowlany gdzie kupisz dobrze, tanio i szybko
. Dobre ceny i miła obsługa wyróżnia nas na tle innych firm.

 

Kontakt:
Brico-outlet
sklep@brico-outlet.pl
tel. 603 883 258 w godzinach PN-PT 8.00-16.00


Regulamin Zakupów, reklamacji i dostawy:


?             Protokół szkody - Odbiór paczki kurierskiej

 

?             Wszystkie paczki są ubezpieczone - Pamiętaj podczas odbioru paczki, poproś kuriera aby poczekał i w jego obecności otwórz paczkę! Jest to podstawa do reklamacji. Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru nie są uwzględniane jeśli klient nie sporządzi protokołu reklamacyjnego przy kurierze.

 

?             Jeśli zawartość paczki wygląda na uszkodzoną, obowiązkiem kuriera jest sporządzenie protokołu szkody. Jeśli zostanie opisane uszkodzenie ze stanem faktycznym, możesz podpisać protokół szkody.

 

?             Dzięki sporządzeniu protokołu szkody, wyślemy na nasz koszt ponownie paczkę do Ciebie, po otrzymaniu zwrotu uszkodzonego towaru. Tak więc nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.

 

?             Jeśli szkodę na towarze zauważyłeś po wyjściu kuriera - zadzwoń niezwłocznie na infolinie DPD 801 400 373 lub 22 577-55-55 i złóż dyspozycję zamówienia kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

 

?             UWAGA: Reklamacje są uwzględniane do 7 dni roboczych od otrzymania towaru, związane są ze zgłoszeniem uszkodzenia, poprzedzającego sporządzenie protokołu szkody przez firmą kurierską.

 

?             Zgodnie z Regulaminem Allegro prosimy o dokonanie wpłaty wciągu 7 dni od zakupu. Prosimy nie czekać do zakończenia aukcji.

 

?             W przypadku nie odebrania przesyłki od kuriera kupujący ponosi koszty zwrotu paczki do nadawcy oraz koszt (ewentualnej) kolejnej wysyłki.

 

?             Koszty wysyłki towarów zakupionych na różnych aukcjach sumują się i są uzależnione od ilości oraz rodzaju zakupionych towarów (głównie wagi i gabarytów). Kupujący ma obowiązek sprawdzić koszty wysyłki przed dokonaniem płatności, gdyż system Allegro czasami błędnie je nalicza przy zakupie większej ilości towaru z różnych aukcji.

 

?             Jeżeli zakupiłeś kilka przedmiotów na naszych aukcjach i masz problem z ustaleniem kosztów napisz e-maila - podamy je.

 

?             UWAGA!!! Nie wysyłamy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

?             Do zakupionego towaru zawsze wystawiamy paragon lub Fakturę VAT (na życzenie) i dołączamy go do paczki. Dokument sprzedaży może być sporządzony tylko i wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty za towar.

 

Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza zapoznanie się i akceptację powyższego regulaminu.

Życzymy udanych zakupów.


Strona wygenerowana 2016-12-04 07:23:29, 213