Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-02-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 


 

 

ARIENA Mikołaj Buchowicz

ul. Spacerowa 9A

95-200 Pabianice

REGON: 101486875

NIP: 731-201-10-98

e-mail: mbariena@gmail.com

 

 

 

 

OGÓLNE ZASADY SPRZEDAŻY

 

 

? Sprzedawany towar jest nowy.


? W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę pisać na podany wyżej adres e-mailowy.


? Na każdy przedmiot wystawiany jest dowód zakupu.


? Ze względu na różne ustawienia monitorów, widoczny kolor może nieco różnić się od rzeczywistego.


 


 

 

Zamówienia i płatność:

 

? Po zakupie proszę wybrać sposób zapłaty i wysyłki.


?  Przyjmowane wpłaty - przez PayU oraz przelew na konto.


? W tytule przelewu proszę podać nick z Allegro.

 

 

 

Numery kont bankowych:

 

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

46 1020 3437 0000 1502 0149 2974

 

mBank

47 1140 2004 0000 3002 7447 8768



? Na wpłatę za zakupiony towar Klient ma 7 dni roboczych od daty zakupu.

Po upływie tego terminu rozpoczynana jest procedura zwrotu prowizji.

Jeśli Klient chce przedłużyć termin wpłaty - proszę o kontakt.



 

 

 

Wysyłka:
 

? Kupując więcej niż jedną rzecz, za wysyłkę płaci się raz.

 

? Każda rzecz pakowana jest w kopertę bąbelkową.


? Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej.


? Towar wysyłany jest w dni robocze.

 

? Towar wysyłany jest na adres podany przez Allegro.

Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres, proszę o wypełnienie formularza dostawy lub przesłać informację w osobnym e-mailu podając swój nick z Allegro i nr aukcji oraz adres wysyłki.
    

? Wysyłamy tylko rejestrowane przesyłki.
Jeżeli Klient nie ma pewności czy przesyłka została wysłana, zawsze może zwrócić się o przesłanie potwierdzenia nadania.

 

? Jeżeli czas oczekiwania przesyłki jest dłuższy niż szacowany, prosimy o kontakt.


? Nawet rejestrowane przesyłki mogą zaginąć.

 
? W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar jeszcze raz na nasz koszt lub na życzenie Klienta zwracamy całkowite koszty.

 

 

 

Zwrot towaru (zasady obowiązujące Klientów, którzy dokonali zakupu przed 25 grudnia 2014 r.):


? Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny zwrotu.

 

 

 ? Rezygnując z zakupu należy złożyć oświadczenie na piśmie i przesłać je na adres firmy lub drogą e-mailową najpóźniej dziesiątego dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.


 ? Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od momentu przesłania oświadczenia.


 ? Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.


? Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

 

Reklamacja (zasady obowiązujące Klientów, którzy dokonali zakupu przed 25 grudnia 2014 r.):


? Klient ma możliwość żądania nieodpłatnej naprawy przedmiotu lub wymiany na nowy.

? Jeśli wymiana lub naprawa są niemożliwe lub zbyt kosztowne, Kupujący może żądać obniżenia ceny lub jeśli wada była istotna ? może zrezygnować z przedmiotu.

? W ciągu 14 dni reklamacja zostaje rozpatrzona.

? Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi sprzedający.



Komentarze:


? Jeżeli po otrzymaniu przesyłki wszystko jest w porządku, prosimy o wystawienie komentarza. Wystawiamy komentarze zwrotne.

 


? Przed wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji.



  


Informacje obowiązujące od 25 grudnia 2014 r. na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Sprzedającym jest firma Ariena Mikołaj Buchowicz z siedzibą w 95-200 Pabianice ul. Spacerowa 9a,
numer identyfikacji podatkowej NIP: 7312011098, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zarejestrowana przez Ministra Gospodarki.

Kontakt ze sprzedającym e-mail:mbariena@gmail.com, telefon 691-152-436.

Firma Ariena Mikołaj Buchowicz zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.

1. Prawo do odstąpienia od umowy
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza [wzór nr 1].
Oświadczenie można złożyć za pomocą maila na adres mbariena@gmail.com, w formie pisemnej na adres firmy lub inny sposób.
Jeżeli odstąpienie od umowy zostało złożone przez e-mail, zostanie do Państwa wysłany e-mail potwierdzający jego otrzymanie.

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedający zwraca Kupującemu dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do wysokości najtańszego sposobu przesyłki dostępnego w danej ofercie.
Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia.

Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Kupujący pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (odesłanie od Kupującego do Sprzedającego).

Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.

Odstąpienie od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Wzór nr 1

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Świstak [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Świstak: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]



2. Reklamacje

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy (wada fizyczna, wada prawna).
Reklamację można złożyć za pomocą maila na adres mbariena@gmail.com, w formie pisemnej na adres firmy lub inny sposób.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

-    imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
-  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
-  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Kupujący ma możliwość zwrócić się o mediację lub skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w (adres miasta Kupującego).
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem:
http://www.uokik.gov.pl, w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?.

 

 

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm oraz ich logo użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.


Strona wygenerowana 2016-12-07 21:17:38, 213