(Rejestracja: 2014-02-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
ARIENA Mikołaj Buchowicz
ul. Spacerowa 9A
95-200 Pabianice
REGON: 101486875
NIP: 731-201-10-98
e-mail: [email protected]
OGÓLNE ZASADY SPRZEDAŻY
? Sprzedawany towar jest nowy.
? W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę pisać na podany wyżej adres e-mailowy.
? Na każdy przedmiot wystawiany jest dowód zakupu.
? Ze względu na różne ustawienia monitorów, widoczny kolor może nieco różnić się od rzeczywistego.
Zamówienia i płatność:
? Po zakupie proszę wybrać sposób zapłaty i wysyłki.
? Przyjmowane wpłaty - przez PayU oraz przelew na konto.
? W tytule przelewu proszę podać nick z Allegro.
Numery kont bankowych:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
46 1020 3437 0000 1502 0149 2974
mBank
47 1140 2004 0000 3002 7447 8768
? Na wpłatę za zakupiony towar Klient ma 7 dni roboczych od daty zakupu.
Po upływie tego terminu rozpoczynana jest procedura zwrotu prowizji.
Jeśli Klient chce przedłużyć termin wpłaty - proszę o kontakt.
Wysyłka:
? Kupując więcej niż jedną rzecz, za wysyłkę płaci się raz.
? Każda rzecz pakowana jest w kopertę bąbelkową.
? Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej.
? Towar wysyłany jest w dni robocze.
? Towar wysyłany jest na adres podany przez Allegro.
Jeśli przesyłka ma być wysłana na inny adres, proszę o wypełnienie formularza dostawy lub przesłać informację w osobnym e-mailu podając swój nick z Allegro i nr aukcji oraz adres wysyłki.
? Wysyłamy tylko rejestrowane przesyłki.
Jeżeli Klient nie ma pewności czy przesyłka została wysłana, zawsze może zwrócić się o przesłanie potwierdzenia nadania.
? Jeżeli czas oczekiwania przesyłki jest dłuższy niż szacowany, prosimy o kontakt.
? Nawet rejestrowane przesyłki mogą zaginąć.
? W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar jeszcze raz na nasz koszt lub na życzenie Klienta zwracamy całkowite koszty.
Zwrot towaru (zasady obowiązujące Klientów, którzy dokonali zakupu przed 25 grudnia 2014 r.):
? Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny zwrotu.
? Rezygnując z zakupu należy złożyć oświadczenie na piśmie i przesłać je na adres firmy lub drogą e-mailową najpóźniej dziesiątego dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.
? Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od momentu przesłania oświadczenia.
? Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
? Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Reklamacja (zasady obowiązujące Klientów, którzy dokonali zakupu przed 25 grudnia 2014 r.):
? Klient ma możliwość żądania nieodpłatnej naprawy przedmiotu lub wymiany na nowy.
? Jeśli wymiana lub naprawa są niemożliwe lub zbyt kosztowne, Kupujący może żądać obniżenia ceny lub jeśli wada była istotna ? może zrezygnować z przedmiotu.
? W ciągu 14 dni reklamacja zostaje rozpatrzona.
? Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi sprzedający.
Komentarze:
? Jeżeli po otrzymaniu przesyłki wszystko jest w porządku, prosimy o wystawienie komentarza. Wystawiamy komentarze zwrotne.
? Przed wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji.
Informacje obowiązujące od 25 grudnia 2014 r. na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
Sprzedającym jest firma Ariena Mikołaj Buchowicz z siedzibą w 95-200 Pabianice ul. Spacerowa 9a,
numer identyfikacji podatkowej NIP: 7312011098, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zarejestrowana przez Ministra Gospodarki.
Kontakt ze sprzedającym e-mail:[email protected], telefon 691-152-436.
Firma Ariena Mikołaj Buchowicz zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza [wzór nr 1].
Oświadczenie można złożyć za pomocą maila na adres [email protected], w formie pisemnej na adres firmy lub inny sposób.
Jeżeli odstąpienie od umowy zostało złożone przez e-mail, zostanie do Państwa wysłany e-mail potwierdzający jego otrzymanie.
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
Sprzedający zwraca Kupującemu dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do wysokości najtańszego sposobu przesyłki dostępnego w danej ofercie.
Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia.
Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Kupujący pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (odesłanie od Kupującego do Sprzedającego).
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.
Odstąpienie od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Wzór nr 1
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Świstak [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Świstak: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
2. Reklamacje
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy (wada fizyczna, wada prawna).
Reklamację można złożyć za pomocą maila na adres [email protected], w formie pisemnej na adres firmy lub inny sposób.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Kupujący ma możliwość zwrócić się o mediację lub skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w (adres miasta Kupującego).
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem:
http://www.uokik.gov.pl, w zakładce ?Rozstrzyganie sporów konsumenckich?.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm oraz ich logo użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.