P.P "MAX-LAND" KAMIL OPACH
UL. ZEGADŁOWICZA 1
42-400 ZAWIERCIE
NIP: 649-214-28-31
tel kom: 506865691
e-mail:
[email protected]e-mail:
[email protected]KONTO BANKOWE W ING : 38 1050 1591 1000 0090 7795 6275
CENNIK:
LAMPY I ŻYRANDOLE:
Wysyłam tylko przesyłką kurierską wg cennika na aukcji.
W przypadku listów i listów poleconych nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenie przedmiotu podczas transportu. Zalecamy aby wybierać opcje paczki pocztowej lub przesyłki kurierskiej które są ubezpieczone.
8. Większych przedmiotów (których jeden z wymiarów wynosi >50cm) nie pakuje w wspólne paczki z innymi przedmiotami. Do każdego takiego przedmiotu należy doliczyć osobno koszt wysyłki podany w danej aukcji, nawet przy jednoczesnym zakupie kilku przedmiotów.
9. Komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy. Komentarze wystawiane są raz w miesiącu.
REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.
Protokół szkodowy:
Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe
Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.
2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Numer infolinii UPS operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.
3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy:
[email protected] P.P. MAX-LAND KAMIL OPACH oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: