Jesteś tutaj › Profil użytkownika TolkieN › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-04-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Kontakt


P.P. "MAX-LAND"
Opach Kamil
ul. Zegadłowicza 1
42-400 Zawiercie
NIP: 649-214-28-31

(+48) 506865691
2747218

kamil.opach@gmail.com
info@max-land.pl

Dane do wpłaty


ING logo
ING BANK ŚLĄSKI
38 1050 1591 1000 0090 7795 6275
Opach Kamil
ul. Zegadłowicza 1
42-400 Zawiercie

 

 

rEGULAMIN !!!

 

 

P.P "MAX-LAND" KAMIL OPACH
UL. ZEGADŁOWICZA 1
42-400 ZAWIERCIE
NIP: 649-214-28-31

tel kom: 506865691

e-mail: kamil.opach@gmail.com
e-mail: info@max-land.pl


KONTO BANKOWE W ING : 38 1050 1591 1000 0090 7795 6275


CENNIK:

LAMPY I ŻYRANDOLE:
Wysyłam tylko przesyłką kurierską wg cennika na aukcji.
 
 
 
ART DEKORACYJNE:
Wysyłam pocztą polska oraz przesyłką kurierską wg cennika na aukcji.
W przypadku większej ilości tylko kurierem.
 
 
 
LUSTRA:
Wysyłka tylko kurierem UPS  cena wysyłki na aukcji dotyczy tylko jednej sztuki. Przy kupnie większej ilości proszę o kontakt.

KOSZE WIKLINOWE:
Wymiary na aukcji mogą delikatnie się różnić. Każdy kosz jest produkowany ręcznie i nie wszystkie są sobie równe.
 
 
 
PRZESYŁKI KURIERSKIE ŚWIADCZY FIRMA SIÓDEMKA

PRZESYŁKA KURIERSKA SIÓDEMKA - 13-18 zł
 
PRZESYŁKA KURIERSKA SIÓDEMKA POBRANIE - 18-24 zł

 
REGULAMIN (PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ PRZED KUPNEM):
 
WSZYSTKIE PARAGONY SPRZEDAŻY SĄ UMIESZCZONE NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM

1. Każdą wygraną aukcję proszę potwierdzić mailem, w którego temacie lub podpisie proszę umieścić swój Nick z Allegro oraz numer aukcji.
Należy w nim również koniecznie poinformować nas o wybranym sposobie płatności, a także o chęci otrzymania faktury VAT.

2. Podstawą zmiany adresu jest wypełnienie w formularzu dostawy zaraz po zakupie innego adresu. W przeciwnym razie paczki będą wysyłane na adres z konta allegro.

3. Zawartość paczki należy sprawdzić w momencie odbioru - w przypadku jakichkolwiek zniszczeń należy wypisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny - jest to podstawą reklamacji.

4. Paczki wysyłane są w terminie do 2 dni roboczych, od momentu zaksięgowania płatności.

5. Zakupy na naszych aukcjach oznaczają akceptację regulaminu.

6. Koszt przesyłki każdego towaru ponosi Kupujący w wysokości podanej w danej aukcji.

7. List zwykły (nie polecony) wysyłany jest na wyraźne życzenie Klienta - NIE bierzemy odpowiedzialności za jego dostarczenie. Poczta nie dostarcza potwierdzenia nadania tego rodzaju przesyłek, więc nie jesteśmy w stanie zagwarantować ich doręczenia. Klient zamawia ten rodzaj transportu na własne ryzyko. W przypadku nie dostarczenia listu zwykłego przez Pocztę, firma nie ponosi odpowiedzialności.
 
W przypadku listów i listów poleconych nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenie przedmiotu podczas transportu. Zalecamy aby wybierać opcje paczki pocztowej lub przesyłki kurierskiej które są ubezpieczone.
 
 
 
8. Większych przedmiotów (których jeden z wymiarów wynosi >50cm) nie pakuje w wspólne paczki z innymi przedmiotami. Do każdego takiego przedmiotu należy doliczyć osobno koszt wysyłki podany w danej aukcji, nawet przy jednoczesnym zakupie kilku przedmiotów.

9. Komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy. Komentarze wystawiane są raz w miesiącu.



REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU

1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

Protokół szkodowy:

Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe

Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Numer infolinii UPS operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.

3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: info@max-land.pl P.P. MAX-LAND KAMIL OPACH oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego:

- udzielenia rabatu na naprawę własną

- wymiany przedmiotu na nowy

- naprawy zaistniałej szkody

Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.

Uwaga! Reklamacje rozpatrywane są terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.



Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki, jeśli towar nie spełni oczekiwań. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od daty zwrotu zakupionego przedmiotu. Adres zwrotny: MAX-LAND, ul. 11 Listopada 17, 42-470 Siewierz. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, nie może nosić żadnych śladów używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz dowód sprzedaży (paragon lub Fa Vat) ; koszty transportu ponosi kupujący.
Zadowoleni klienci

Regulamin:


Zakup na mojej stronie oznacza akceptację zasad sprzedaży Allegro oraz moich.
Zapraszam do zapoznania się ze stroną: "O MNIE"

Kupując na naszych aukcjach masz gwarancję szybkiej dostawy towaru i wysokiej jakości obsługi. Każdy towar przed wysłaniem dokładnie sprawdzamy i starannie pakujemy. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru w obecności kuriera. W razie uszkodzeń należy niezwłocznie spisać protokół reklamacyjny. przesyłka

Wysyłka:


Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub poczty. przesyłkaprzesyłka

Strona wygenerowana 2016-12-08 15:24:37, 213