Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-23, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

  1. Realizujemy zamówienia krajowe i zagraniczne.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub złożenie zamówienia telefonicznie. Równoważne jest także wysłanie na adres e-mail sklepu wiadomości z listą zamawianych towarów oraz danymi adresowymi.
  3. Termin realizacji zamówienia jest widoczny po wybraniu wariantu produktu (rozmiaru i koloru). Do czau tego należy doliczyć czas dostawy paczki, czyli 24h w przypadku kuriera i 1-3 dni w przypadku Poczty Polskiej.
  4. W szczególnych przypadkach będziemy potwierdzać zamówienie telefonicznie lub e-mail. 
  5. Aktualizacja oferowanej przez nas oferty jest prowadzona na bieżąco, czasami jednak może się zdarzyć, że zamówionego przez Państwa towaru nie będzie w magazynie. Jeśli to właśnie Państwo spotkają się z taką sytuacją, prosimy o wyrozumiałość. Wartość zamówienia zostanie odpowiednio pomniejszona o koszty brakująch produktów.
  6. Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyn, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, ometkowaniem oraz dowodem sprzedaży.
  7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
  8. W przypadku zwrotu towaru oferowanego w katalogu jako komplet, należy zwrócić całość. Zwrotowi podlega pełen zastaw.
  9. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
  10. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana równowartość pieniężna odesłanej bielizny wynikająca z zamówienia.
  11. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym. Po odebraniu przesyłki przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do wysyłanego do nas towaru. W przypadku, gdy pieniądze mają być przekazane przekazem pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego.
  12. Koszty wynikłe z wymiany towaru przez klienta (np. źle zamówiony rozmiar) pokrywane są przez obie strony transakcji po połowie.
  13. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez Nasz sklep pokrywa sprzedawca.
  14. Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki.
  15. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby naszego sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych.

Strona wygenerowana 2016-12-03 01:34:24, 213