Regulamin zakupów
Firma ROYCE prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia są przyjmowane przez serwis Allegro.pl
Wszystkie produkty oferowane są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Na życzenie jest wystawiana faktura VAT. Dane do faktury podawać należy zaraz po złożeniu zamówienia (nie telefonicznie ani przez GG, SMS-em tylko e-mailem). W niektórych przedmiotach jest możliwość wyboru koloru lub modelu. Jeżeli kupujący nie poda jaki ma być zastrzegam sobie możliwość wysyłki losowego. Jeżeli ma być zmiana adresu wysyłki proszę nas o tym powiadomić osobnym e-mailem (nie telefonicznie ani przez GG, SMS-em tylko e-mailem) i oczekiwać e-maila zwrotnego z potwierdzeniem że taka zmiana została odnotowana. E-mail o zmianie adresu wysyłki musi być wysłany poprzez serwis Allegro.pl i z konta z którego dany przedmiot został zakupiony lub z adresu e-mail przypisanego do danego konta. We wszystkich sprawach preferuję kontakt e-mail. Na e-maile odpowiadam na bieżąco niekiedy nawet w przeciągu paru minut (max. 1 dzień roboczy). Nie zawsze jestem w stanie odebrać telefon lub udzielić wyczerpującej odpowiedzi drogą telefoniczną. Zastrzegam sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na niektóre pytania (szczególnie przez GG) związane z Ochroną Danych Osobowych a także pojedynczymi danymi, mające na celu administracyjno-prawną ochronę prawa do prywatności. Osoby bezprawnie wykorzystujące treść opisu aukcji, zdjęcia / grafikę lub kod HTML i jego części zostaną zgłoszone do administratorów Allegro oraz podjęte zostaną wobec nich kroki cywilno-prawne zgodnie z ustawą ochrony praw autorskich. Stanowi to bowiem naruszenie praw autorskich (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 Nr 43 poz. 170) Jeżeli z winy Poczty Polskiej zaginie przesyłka po 14 dniach roboczych od daty nadania składam reklamacje i po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę Polską wysyłam towar ponownie (lub zwracam pieniądze). Czas trwania całej procedury jest uzależniony wyłącznie od Poczty Polskiej i może wynieść nawet do 1 m-ca. USTAWA z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe. Rozdział 5 odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych Art. 57. 1.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w rubryce 'Transport i płatność'.
Możliwe są następujące formy płatności: Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, towar jest pakowany i wysyłany. Za pobraniem - gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru (wyłącznie dla Allegrowiczów z minimum 10 pozytywnych komentarzy w tym brak negatywnych).
Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem powyższy termin może wydłużyć się o czas realizacji przelewu.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma ROYCE nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy Pocztę Polską z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu.
Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Informacje znajdujące się na stronach przedmiotu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach serwisu Allegro.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na stronie przedmiotu były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na stronie przedmiotu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Regulamin określa zasady zakupów. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. ...wiemy że nie ma sytuacji bez wyjścia i zawsze pomagamy oraz doprowadzamy do wyjaśnienia wszystkich wątpliwości dlatego przed wystawieniem negatywnego lub neutralnego komentarza skontaktuj się z nami. W niedzielę i święta nie pracujemy czego i Państwu życzymy! |