Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-05-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 6 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 6
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Regulamin zakupów


Firma ROYCE prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia są przyjmowane przez serwis Allegro.pl

Wszystkie produkty oferowane  są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Wszystkie ceny  są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

Na życzenie jest wystawiana faktura VAT. Dane do faktury podawać należy zaraz po złożeniu zamówienia (nie telefonicznie ani przez GG, SMS-em tylko e-mailem).

W niektórych przedmiotach jest możliwość wyboru koloru lub modelu. Jeżeli kupujący nie poda jaki ma być zastrzegam sobie możliwość wysyłki losowego.

Jeżeli ma być zmiana adresu wysyłki proszę nas o tym powiadomić osobnym e-mailem (nie telefonicznie ani przez GG, SMS-em tylko e-mailem) i oczekiwać e-maila zwrotnego z potwierdzeniem że taka zmiana została odnotowana. E-mail o zmianie adresu wysyłki musi być wysłany poprzez serwis Allegro.pl i z konta z którego dany przedmiot został zakupiony lub z adresu e-mail przypisanego do danego konta.

We wszystkich sprawach preferuję kontakt e-mail. Na e-maile odpowiadam na bieżąco niekiedy nawet w przeciągu paru minut (max. 1 dzień roboczy). Nie zawsze jestem w stanie odebrać telefon lub udzielić wyczerpującej odpowiedzi drogą telefoniczną. Zastrzegam sobie prawo nie udzielenia odpowiedzi na niektóre  pytania (szczególnie przez GG) związane z Ochroną Danych Osobowych a także pojedynczymi danymi, mające na celu administracyjno-prawną ochronę prawa do prywatności.

 

Osoby bezprawnie wykorzystujące treść opisu aukcji, zdjęcia / grafikę lub kod HTML i jego części zostaną zgłoszone do administratorów Allegro oraz podjęte zostaną wobec nich kroki cywilno-prawne zgodnie z ustawą ochrony praw autorskich. Stanowi to bowiem naruszenie praw autorskich (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U. 94 Nr 43 poz. 170)

 

Jeżeli z winy Poczty Polskiej zaginie przesyłka po 14 dniach roboczych od daty nadania składam reklamacje i po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę Polską wysyłam towar ponownie (lub zwracam pieniądze). Czas trwania całej procedury jest uzależniony wyłącznie od Poczty Polskiej i może wynieść nawet do 1 m-ca. USTAWA z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe. Rozdział 5 odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych Art. 57. 1.

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w rubryce 'Transport i płatność'.

Możliwe są następujące formy płatności:
 
Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, towar jest pakowany i wysyłany.

 

Za pobraniem - gotówką kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru  (wyłącznie dla Allegrowiczów z minimum 10 pozytywnych komentarzy w tym brak negatywnych).

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem powyższy termin może wydłużyć się o czas realizacji przelewu.

Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma ROYCE nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmy Pocztę Polską z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu.

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Informacje znajdujące się na stronach przedmiotu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach serwisu Allegro.pl, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych na stronie przedmiotu były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na stronie przedmiotu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Regulamin określa zasady zakupów. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 

...wiemy że nie ma sytuacji bez wyjścia i zawsze pomagamy oraz doprowadzamy do wyjaśnienia wszystkich wątpliwości dlatego przed wystawieniem negatywnego lub neutralnego komentarza skontaktuj się z nami.
 

 

 

W niedzielę i święta nie pracujemy czego i Państwu życzymy!

 

 
 
 

Strona wygenerowana 2024-04-19 18:01:17, 120