Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-10-14, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






zmieniamy świat na lepsze
telefon
+ 48 515 233 356
mail
o nas / regulamin

o ergo eden

Misja, filozofia, wartości, nasz cel jako przedsiębiorstwo. Co chcemy zmienić.

1. Dlaczego?
2. Jak?
3. Co?

Dlaczego?

Zależy nam, abyś mniej wydawał i lepiej zarządzał surowcami tej ziemi, a przy tym oszczędzał i zarabiał. Chcemy usprawnić Twoje życie i sprawić, aby było mądre i wydajne. Chcemy pomóc Ci dobrze gospodarować Twoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi minimalizując koszta rachunków, itp. Chcemy zadbać o naszą planetę Ziemię, która jest domem i pielęgnować ją jak ogród.

Jak?

Ergonomicznie, mądrze, intuicyjnie, ekologicznie.

Co?

Dostarczać produkty z pogranicza szeroko pojętej ergonomii, które usprawnią twoje życie dając obniżenie jego kosztów, a jednocześnie wspierać naszą matkę - Ziemię. Znajdujemy produkty, które zmieniają świat oraz pomagamy je sprzedawać i promować.

regulamin

  1. Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
  2. Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
  3. W naszych aukcjach może brać udział każdy użytkownik serwisu Allegro.pl, bez względu na staż i ilość komentarzy.
  4. Preferowany kontakt e-mail, odpowiadamy na e-maile do 72h, telefoniczny kontakt jest trudniejszy. Staramy się wyjaśnić każde nieporozumienie.
  5. Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
  6. ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem konta i sprzedawanych towarów jest spółka:

    ErgoEden Sp. z o.o.
    Jurowce, ul. Krótka 4, 16-010 Wasilków
    KRS 0000520506
    NIP PL 9662093241
    REGON 200875040

    Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    Nr konta 70 1140 2004 0000 3202 7526 8903 Mbank
    tel. +48 515 233 356
    e-mail: biuro@ergoeden.pl
    Wysokość kapitału zakładowego 5000 zł

  2. Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
  3. Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
  4. W naszych aukcjach może brać udział każdy użytkownik serwisu Allegro.pl, bez względu na staż i ilość komentarzy.
  5. Preferowany kontakt to e-mail, który jest wiodącym narzędziem kontaktu, kontakt telefoniczny może być utrudniony.
  6. Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
  7. ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.

Zakup

  1. Wszelkie pytania i wątpliwości należy rozwiewać przed licytacją i kliknięciem opcji ?Kup Teraz?.
  2. Wygranie aukcji oznacza zawarcie transakcji oraz oczekiwanie na wpłatę lub informacje o innej formie rozliczenia i odbioru.
  3. Na potwierdzenie i/lub wpłatę czekamy 7 dni od dnia zakupu. Jeżeli nie zdążą Państwo w tym czasie, proszę skontaktować się z nami. Brak kontaktu w przeciągu 7 dni skutkuje wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji za transakcję i wystawieniem komentarza ?Negatywnego?.
  4. Preferujemy wypełnienie formularza dostawy i płatności, celem określenia formy zapłaty, dostawy, potrzeby FV.
  5. Informację o zmianie adresu należy przesłać zaraz po zakończeniu aukcji w treści wiadomości do sprzedającego "ZMIANA ADRESU WYSYŁKI". Brak takiej informacji traktujemy jako potwierdzenie zgodności danych podanych przez serwis Allegro.
  6. W przypadku przelewu na konto bankowe w tytule operacji proszę koniecznie wpisać nick z Allegro oraz nr aukcji, w której brali Państwo udział (ułatwi to i przyspieszy zaksięgowanie wpłaty). Wpłata pieniędzy w placówkach Poczty Polskiej może zostać zaksięgowana na naszym koncie nawet po 7 dniach.
  7. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki (zawsze podane w treści aukcji lub w opcjach dostawy). Na koszt wysyłki składają się opłaty pocztowe oraz koszt opakowania. Zasady wysyłki większej ilości zawarte w aukcji.
  8. Przelewy księgowane są dwa razy dziennie (rano i ok. 13.00). W przypadku nieodnotowania wpłaty, towar zostanie wysłany po jej zaksięgowaniu.
  9. Przesyłki za pobraniem wysyłamy osobom z pełną aktywacją konta oraz posiadających powyżej 15 pozytywnych komentarzy.
  10. Nie wysyłamy towaru za pobraniem, jeżeli wartość przesyłki przekracza 1000zł.
  11. Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie miasta Białegostoku lub Wasilkowa.
  12. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu lub paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, w e-mailu potwierdzającym należy napisać pełne dane do FV.
  13. Złożonych ofert nie odwołujemy, więc prosimy o rozważną licytację!

Wysyłka

  1. Wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej, rozważymy inne firmy zaproponowane przez klienta, ale cena będzie droższa.
  2. Wysyłany przez nas towar jest starannie zapakowany, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia go w trakcie transportu.
  3. Towar wysyłamy najdalej w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przelewu lub informacji o wysyłce pobraniowej. Zazwyczaj są to 2-3 dni.
  4. Podczas odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy.
  5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania oraz towaru przy kurierze należy spisać protokół reklamacyjny! Jeśli nie sporządzą Państwo takiego protokołu nie uznamy reklamacji!
  6. Odebranie przesyłki jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej stanu.
  7. Za transport przesyłek odpowiada firma kurierska z której usług w danym momencie korzystamy. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zniszczone i/lub zagubione. Pomagamy w dochodzeniu roszczeń z tytułu niedostarczenia, pomagamy także przy uszkodzeniu potwierdzonym protokołem.
  8. Za opóźnienia w przesyłkach odpowiada firma kurierska z której usług w danym momencie korzystamy. Często zdarza się, że paczki priorytetowe ?idą? znacznie dłużej, a kurierzy nie zostawiają awiza. Należy kontaktować się z placówką firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy. właściwą dla naszego miejsca zamieszkania.
  9. W przypadku zaginięcia przesyłki (nie doręczenia jej w przeciągu 14 dni) reklamację składamy we właściwej dla naszego miejsca zamieszkania placówce firmy.

Zwroty/Wymiana

  1. Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
  2. Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki).
  3. Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura).
  4. Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
  5. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy: nieużywany, może być oklejony taśmą rozprężną, oryginalnie zapakowany, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana nie będą możliwe?
  6. Nie przyjmujemy zwrotów ?za pobraniem?!
  7. Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki.
  8. W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest po otrzymaniu przez nas rozliczenia z firmą kurierską, z której usług w danym momencie korzystamy.

Gwarancja

  1. Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 12 miesięcy (chyba, że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej) od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT.
  2. Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem paragonu lub faktury VAT po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy ErgoEden Sp. z o.o.
  3. W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji, wadę fabryczną, w e-mailu, który należy wysłać na adres: biuro@ergoeden.pl, odpowiedź o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia otrzymają Państwo e-mailem zwrotnym w ciągu 72h.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy. Reklamacje rozpatrywane są przez dystrybutorów i producentów.

Komentarze

  1. Komentarze wystawiamy raz w tygodniu.
  2. Komentarz jako pierwszy wystawia ?Kupujący?.
  3. Wystawiony komentarz traktowany jest jako potwierdzenie otrzymania przesyłki, jej zgodności z ustaleniami zawartymi w treści aukcji oraz akceptacji przez Kupującego.
zmieniamy świat na lepsze

Strona wygenerowana 2016-12-02 21:13:11, 213