Misja, filozofia, wartości, nasz cel jako przedsiębiorstwo. Co chcemy zmienić.
1. Dlaczego?
2. Jak?
3. Co?
Dlaczego?
Zależy nam, abyś mniej wydawał i lepiej zarządzał surowcami tej ziemi, a przy tym oszczędzał i zarabiał. Chcemy usprawnić Twoje życie i sprawić, aby było mądre i wydajne. Chcemy pomóc Ci dobrze gospodarować Twoimi ciężko zarobionymi pieniędzmi minimalizując koszta rachunków, itp. Chcemy zadbać o naszą planetę Ziemię, która jest domem i pielęgnować ją jak ogród.
Jak?
Ergonomicznie, mądrze, intuicyjnie, ekologicznie.
Co?
Dostarczać produkty z pogranicza szeroko pojętej ergonomii, które usprawnią twoje życie dając obniżenie jego kosztów, a jednocześnie wspierać naszą matkę - Ziemię. Znajdujemy produkty, które zmieniają świat oraz pomagamy je sprzedawać i promować.
- Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
- Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
- W naszych aukcjach może brać udział każdy użytkownik serwisu Allegro.pl, bez względu na staż i ilość komentarzy.
- Preferowany kontakt e-mail, odpowiadamy na e-maile do 72h, telefoniczny kontakt jest trudniejszy. Staramy się wyjaśnić każde nieporozumienie.
- Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
- ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.
Postanowienia ogólne
- Właścicielem konta i sprzedawanych towarów jest spółka:
ErgoEden Sp. z o.o.
Jurowce, ul. Krótka 4, 16-010 Wasilków
KRS 0000520506
NIP PL 9662093241
REGON 200875040Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nr konta 70 1140 2004 0000 3202 7526 8903 Mbank
tel. +48 515 233 356
e-mail: [email protected]
Wysokość kapitału zakładowego 5000 zł - Artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i oryginalne.
- Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadamy aktualnie na naszym magazynie - nie oferujemy wirtualnego towaru.
- W naszych aukcjach może brać udział każdy użytkownik serwisu Allegro.pl, bez względu na staż i ilość komentarzy.
- Preferowany kontakt to e-mail, który jest wiodącym narzędziem kontaktu, kontakt telefoniczny może być utrudniony.
- Należy zachować ciągłość korespondencji, co znacznie ułatwia i przyspiesza udzielenie odpowiedzi na zadawane przez Państwa pytania.
- ErgoEden Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu.
Zakup
- Wszelkie pytania i wątpliwości należy rozwiewać przed licytacją i kliknięciem opcji ?Kup Teraz?.
- Wygranie aukcji oznacza zawarcie transakcji oraz oczekiwanie na wpłatę lub informacje o innej formie rozliczenia i odbioru.
- Na potwierdzenie i/lub wpłatę czekamy 7 dni od dnia zakupu. Jeżeli nie zdążą Państwo w tym czasie, proszę skontaktować się z nami. Brak kontaktu w przeciągu 7 dni skutkuje wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji za transakcję i wystawieniem komentarza ?Negatywnego?.
- Preferujemy wypełnienie formularza dostawy i płatności, celem określenia formy zapłaty, dostawy, potrzeby FV.
- Informację o zmianie adresu należy przesłać zaraz po zakończeniu aukcji w treści wiadomości do sprzedającego "ZMIANA ADRESU WYSYŁKI". Brak takiej informacji traktujemy jako potwierdzenie zgodności danych podanych przez serwis Allegro.
- W przypadku przelewu na konto bankowe w tytule operacji proszę koniecznie wpisać nick z Allegro oraz nr aukcji, w której brali Państwo udział (ułatwi to i przyspieszy zaksięgowanie wpłaty). Wpłata pieniędzy w placówkach Poczty Polskiej może zostać zaksięgowana na naszym koncie nawet po 7 dniach.
- Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki (zawsze podane w treści aukcji lub w opcjach dostawy). Na koszt wysyłki składają się opłaty pocztowe oraz koszt opakowania. Zasady wysyłki większej ilości zawarte w aukcji.
- Przelewy księgowane są dwa razy dziennie (rano i ok. 13.00). W przypadku nieodnotowania wpłaty, towar zostanie wysłany po jej zaksięgowaniu.
- Przesyłki za pobraniem wysyłamy osobom z pełną aktywacją konta oraz posiadających powyżej 15 pozytywnych komentarzy.
- Nie wysyłamy towaru za pobraniem, jeżeli wartość przesyłki przekracza 1000zł.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie miasta Białegostoku lub Wasilkowa.
- Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu lub paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, w e-mailu potwierdzającym należy napisać pełne dane do FV.
- Złożonych ofert nie odwołujemy, więc prosimy o rozważną licytację!
Wysyłka
- Wysyłkę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej, rozważymy inne firmy zaproponowane przez klienta, ale cena będzie droższa.
- Wysyłany przez nas towar jest starannie zapakowany, co zmniejsza ryzyko uszkodzenia go w trakcie transportu.
- Towar wysyłamy najdalej w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przelewu lub informacji o wysyłce pobraniowej. Zazwyczaj są to 2-3 dni.
- Podczas odbioru klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania oraz towaru przy kurierze należy spisać protokół reklamacyjny! Jeśli nie sporządzą Państwo takiego protokołu nie uznamy reklamacji!
- Odebranie przesyłki jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej stanu.
- Za transport przesyłek odpowiada firma kurierska z której usług w danym momencie korzystamy. Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki zniszczone i/lub zagubione. Pomagamy w dochodzeniu roszczeń z tytułu niedostarczenia, pomagamy także przy uszkodzeniu potwierdzonym protokołem.
- Za opóźnienia w przesyłkach odpowiada firma kurierska z której usług w danym momencie korzystamy. Często zdarza się, że paczki priorytetowe ?idą? znacznie dłużej, a kurierzy nie zostawiają awiza. Należy kontaktować się z placówką firmy kurierskiej z której usług w danym momencie korzystamy. właściwą dla naszego miejsca zamieszkania.
- W przypadku zaginięcia przesyłki (nie doręczenia jej w przeciągu 14 dni) reklamację składamy we właściwej dla naszego miejsca zamieszkania placówce firmy.
Zwroty/Wymiana
- Klient ma prawo zwrotu/wymiany towaru w ciągu 10 dni od daty zawarcia transakcji bez podania przyczyny.
- Zwrot/wymiana towaru odbywa się całkowicie na koszt klienta (w przypadku wymiany klient zostanie obciążony kosztami ponownej przesyłki).
- Zwrot/wymiana rozpatrywana jest wyłącznie z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura).
- Przy wymianie towaru na inny wzór/kolor do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację, na jaki kolor/wzór Państwo się zdecydowaliście.
- Kupujący jest zobowiązany dostarczyć do siedziby firmy: nieużywany, może być oklejony taśmą rozprężną, oryginalnie zapakowany, kompletny towar wraz z wszelkimi metkami i dodatkami, które znajdowały się w opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć wystawiony przez nas dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby wykluczyć jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru, stwierdzenia jego użycia, bądź braków w opakowaniu zwrot/wymiana nie będą możliwe?
- Nie przyjmujemy zwrotów ?za pobraniem?!
- Pieniądze zwracamy przelewem bankowym w przeciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania nieuszkodzonej, kompletnej przesyłki na podane przez Państwa konto. Zwrotowi podlega wyłącznie kwota zakupionego towaru bez kosztów przesyłki.
- W przypadku rezygnacji z zakupu już wysłanego towaru (równoznaczne z nieodebraniem przesyłki), klient zostanie obciążony kosztami wysyłki w obie strony. Informacja o koszcie podawana jest po otrzymaniu przez nas rozliczenia z firmą kurierską, z której usług w danym momencie korzystamy.
Gwarancja
- Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 12 miesięcy (chyba, że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej) od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT.
- Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem paragonu lub faktury VAT po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy ErgoEden Sp. z o.o.
- W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać przyczynę reklamacji, wadę fabryczną, w e-mailu, który należy wysłać na adres: [email protected], odpowiedź o przyjęciu reklamacji do rozpatrzenia otrzymają Państwo e-mailem zwrotnym w ciągu 72h.
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy. Reklamacje rozpatrywane są przez dystrybutorów i producentów.
Komentarze
- Komentarze wystawiamy raz w tygodniu.
- Komentarz jako pierwszy wystawia ?Kupujący?.
- Wystawiony komentarz traktowany jest jako potwierdzenie otrzymania przesyłki, jej zgodności z ustaleniami zawartymi w treści aukcji oraz akceptacji przez Kupującego.