Dane firmy
ul. Lotników 18/7
09-402 Płock
NIP: 7742903072
Regon: 140495094
Adres korespondencyjny
ul. Mickiewicza 19/38
09-402 Płock
Kontakt
Email: [email protected]
Dostawa
Firmy kurierskiej
Poczty Polskiej jako priorytet
Koszty dostawy dostępne są zawsze na aukcjach przedmiotów.
Oferujemy możliwość wysyłki do większości krajów w Europie. Cennik dostawy podawany jest wtedy indywidualnie.
Formy płatności
Przedpłata na konto
mBank: 86 1140 2004 0000 3902 7437 0343
Pobranie
Bezpieczeństwo
Do każdej sprzedaży wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Udzielamy gwarancji, oraz dajemy naszym Klientom, możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
Zamówienia
Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach, posiadamy fizycznie na stanie i wysyłamy do Klienta za pośrednictwem Kuriera lub Poczty Polskiej - priorytet. .
Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie lub emailowo.
Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24h od momentu jego złożenia (UWAGA: dotyczy dni roboczych). Prosimy także zawsze pamiętać, że do czasu realizacji zamówienia, należy zawsze doliczyć czas dostawy u spedytora. Z reguły jest to kolejne 24 h dla kuriera i 48h u poczty, jednak okres ten może się wydłużyć przy wzmożonym ruchu, jak np. podczas świąt.
Z reguły wygląda to jednak tak że jeśli Zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00, otrzymasz je na następny dzień roboczy (*przy płatnościach pobranie i PayU, i dostawie kurier).
Finalizacja zamówienia
Po zakupie na naszych aukcjach, prosimy zawsze potwierdzić swoje Zamówienie. W szczególności prosimy o:
- Potwierdzenie adresu do dostawy
- Wybór sposobu dostawy
Dostawa
Wszystkie swoje przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub poczty polskiej - priorytet.
Prosimy zawsze sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w razie uszkodzeń lub kradzieży, spisać protokół..
Najważniejsze cechy dostawy
- Wysyłka kurierem
- Wysyłka Pocztą Polską, jako priorytet
- Możliwość śledzenia przesyłki. Zawsze otrzymujesz od nas numer do śledzenia (kurier)
- Wysyłamy do większości krajów w Europie (ceny dostaw podawane są wtedy indywidualnie)
Sposoby płatności
Akceptujemy następujące sposoby płatności:
mBank: 86 1140 2004 0000 3902 7437 0343
Tytuł: Prosimy o podawanie nicka z aukcji oraz numerów aukcji (jeśli było ich kilka jednocześnie)
Wysyłki dokonujemy dopiero po otrzymaniu od banku potwierdzenia przelewu.
UWAGA: Pamiętaj że do licytowanej kwoty doliczyć należy koszty przesyłki!
2. Płatność za pobraniem
Płatności dokonuje się gotówką u kuriera, bezpośrednio odbierając przesyłkę. UWAGA: Pamiętaj że wybór tej płatności wiąże się z dodatkowym kosztem związanym z wysyłką.
Zwrot towaru
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Klient może odstąpić od umowy, bez podawania jakichkolwiek przyczyn.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży w terminie 10 dni od odbioru towaru , oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o którym mowa powyżej, można złożyć pisemnie, drogą elektroniczną na adres email dostępny w dziale Kontakt, lub telefonicznie.
- Klient zwraca towar w terminie 14 dni od złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar musi być kompletny.
- Towar należy zwrócić na adres:
GroovyReality Marek Pokorski
Lotników 18/7
09-402 Płock. - Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Albowiem nie zostanie odebrana i wróci do nadawcy.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu i zwracamy Klientowi pieniądze.
- Koszt opakowania i odesłania towaru do Nas, ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
- Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy, prawo do odstąpienia od umowy w zakresie opisanym powyżej nie przysługuje, w przypadkach:
a) nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych, zapisanych na informatycznych nośnikach danych (np. płytach CD, DVD), po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (np. zdjęcia celofanu)
b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
Reklamacje
Po stwierdzeniu przez Państwa usterki, bardzo prosimy o wysłanie na nasz adres mailowy wiadomości z opisem uszkodzenia oraz nickiem z aukcji. Procedura reklamacji wygląda następująco::
2. Odeślij do nas produkt. Zabezpiecz go starannie, załącz wszystkie jego elementy, oraz dowody zakupu. Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem , albowiem nie przyjmiemy takiej przesyłki. Adres do wysyłki można znaleźć w powyżej.
3. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru, rozpatrzymy to zgłoszenie.
4. Jeśli reklamacja zostanie uznana. Skontaktujemy się z Tobą i jeszcze raz potwierdzimy jakiej od nas czynności oczekujesz. A następnie ją wykonamy.