Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-16, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Dane firmy

Groovyreality.net Marek Pokorski
ul. Lotników 18/7
09-402 Płock
NIP: 7742903072
Regon: 140495094

Adres korespondencyjny
ul. Mickiewicza 19/38
09-402 Płock

Kontakt
Email: sklep@dystryktzero.pl

Dostawa

Towary wysyłamy za pośrednictwem :

Firmy kurierskiej 
Poczty Polskiej jako priorytet

Koszty dostawy dostępne są zawsze na aukcjach przedmiotów.

Oferujemy możliwość wysyłki do większości krajów w Europie. Cennik dostawy podawany jest wtedy indywidualnie.

Formy płatności

Akceptujemy następujące formy płatności:

Przedpłata na konto
mBank: 86 1140 2004 0000 3902 7437 0343
Pobranie

Bezpieczeństwo

Jesteśmy zarejestrowaną w Polsce firmą, której dane można sprawdzić bez problemu w bazach danych polskich przedsiębiorców.

Do każdej sprzedaży wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

Udzielamy gwarancji, oraz dajemy naszym Klientom, możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

Zamówienia

Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach, posiadamy fizycznie na stanie i wysyłamy do Klienta za pośrednictwem Kuriera lub Poczty Polskiej - priorytet. .

 

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie lub emailowo.


Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24h od momentu jego złożenia (UWAGA: dotyczy dni roboczych). Prosimy także zawsze pamiętać, że do czasu realizacji zamówienia, należy zawsze doliczyć czas dostawy u spedytora. Z reguły jest to kolejne 24 h dla kuriera i 48h u poczty, jednak okres ten może się wydłużyć przy wzmożonym ruchu, jak np. podczas świąt.
Z reguły wygląda to jednak tak że jeśli Zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00, otrzymasz je na następny dzień roboczy (*przy płatnościach pobranie i PayU, i dostawie kurier).




Finalizacja zamówienia

Po zakupie na naszych aukcjach, prosimy zawsze potwierdzić swoje Zamówienie. W szczególności prosimy o:

- Potwierdzenie sposobu płatności
- Potwierdzenie adresu do dostawy
- Wybór sposobu dostawy



Dostawa

Wszystkie swoje przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera lub poczty polskiej - priorytet

Prosimy zawsze sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w razie uszkodzeń lub kradzieży, spisać protokół..



Najważniejsze cechy dostawy

  • Wysyłka kurierem
  • Wysyłka Pocztą Polską, jako priorytet
  • Możliwość śledzenia przesyłki. Zawsze otrzymujesz od nas numer do śledzenia (kurier)
  • Wysyłamy do większości krajów w Europie (ceny dostaw podawane są wtedy indywidualnie)



Sposoby płatności

Akceptujemy następujące sposoby płatności:

1. Przedpłata na nasze konto
mBank: 86 1140 2004 0000 3902 7437 0343

Tytuł: Prosimy o podawanie nicka z aukcji oraz numerów aukcji (jeśli było ich kilka jednocześnie)

Wysyłki dokonujemy dopiero po otrzymaniu od banku potwierdzenia przelewu.
UWAGA: Pamiętaj że do licytowanej kwoty doliczyć należy koszty przesyłki!



2. Płatność za pobraniem

Płatności dokonuje się gotówką u kuriera, bezpośrednio odbierając przesyłkę. UWAGA: Pamiętaj że wybór tej płatności wiąże się z dodatkowym kosztem związanym z wysyłką.



Zwrot towaru

  • Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  • Klient może odstąpić od umowy, bez podawania jakichkolwiek przyczyn.
  • Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży w terminie 10 dni od odbioru towaru , oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Oświadczenie o którym mowa powyżej, można złożyć pisemnie, drogą elektroniczną na adres email dostępny w dziale Kontakt, lub telefonicznie.
  • Klient zwraca towar w terminie 14 dni od złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar musi być kompletny.
  • Towar należy zwrócić na adres:
    GroovyReality Marek Pokorski 
    Lotników 18/7
    09-402 Płock.
  • Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Albowiem nie zostanie odebrana i wróci do nadawcy.
  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu i zwracamy Klientowi pieniądze.
  • Koszt opakowania i odesłania towaru do Nas, ponosi Klient.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  • Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy, prawo do odstąpienia od umowy w zakresie opisanym powyżej nie przysługuje, w przypadkach:
    a) nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych, zapisanych na informatycznych nośnikach danych (np. płytach CD, DVD), po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (np. zdjęcia celofanu)
    b) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą



Reklamacje

Po stwierdzeniu przez Państwa usterki, bardzo prosimy o wysłanie na nasz adres mailowy wiadomości z opisem uszkodzenia oraz nickiem z aukcji. Procedura reklamacji wygląda następująco::

1. Poinformuj nas o tym. Możesz to zrobić na kilka sposobów: telefonicznie, listownie, emailowo. Zachęcamy także do określenia od razu jakich akcji od nas oczekujesz w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Czy ma to być zwrot kosztów, czy wymiana.
2. Odeślij do nas produkt. Zabezpiecz go starannie, załącz wszystkie jego elementy, oraz dowody zakupu. Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem , albowiem nie przyjmiemy takiej przesyłki. Adres do wysyłki można znaleźć w powyżej.
3. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru, rozpatrzymy to zgłoszenie.
4. Jeśli reklamacja zostanie uznana. Skontaktujemy się z Tobą i jeszcze raz potwierdzimy jakiej od nas czynności oczekujesz. A następnie ją wykonamy.
 

Strona wygenerowana 2016-12-10 04:28:40, 213