Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

O nas

 

Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko oryginalne soczewki kontaktowe i płyny do pielęgnacji soczewek. Produkty przez nas oferowane są przechowywane w odpowiednich warunkach, mają długą datę ważności.

Zaopatrujemy się u producentów lub oficjalnych dystrybutorów soczewek kontaktowych i płynów. Oferujemy wyłącznie produkty przeznaczone na polski rynek.

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości.

 

Uwaga!

 

Soczewki kontaktowe są wyrobami medycznymi klasy IIa i IIb. Są dopuszczone do obrotu pozaaptecznego wg Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2001. Dz. U. 04.93.896.

Producenci soczewek zalecają regularne kontrole stanu zdrowia oczu przeprowadzane przez specjalistę.

Doboru soczewek kontaktowych powinien dokonać optometrysta lub lekarz okulista.

Używanie soczewek bez konsultacji ze specjalistą może prowadzić do uszkodzenia wzroku.

Zamawiając soczewki kupujący potwierdza, że jest użytkownikiem soczewek kontaktowych i regularnie przeprowadza kontrole u lekarza okulisty.

Nie bierzemy odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania soczewek kontaktowych zakupionych na naszych aukcjach.



 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów na naszych aukcjach.

 

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


 


 

W jakich godzinach można się z nami kontaktować?

Kontakt z nami jest możliwy w dni powszednie (poniedziałek - piątek) w godzinach 8 - 16:30, natomiast w soboty od 10 - 14. Wybierz dogodną dla Ciebie metodę kontaktu.

Wyślij e-mail:swistak@zinn.pl
Zadzwoń:+48 22 251 55 26
Komórka:+48 505 457 246

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów (soczewek i akcesoriów) i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Staramy się, aby produkty wystawiane w serwisie allegro były wysyłane w ciągu 24 godzin od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Niektóre produkty, np. soczewki toryczne, oferowane są na zamówienie. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana w serwisie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - oferujemy wysyłkę naszych towarów za pośrednictwem dwóch firm kurierskich: UPS oraz OPEK. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres e-mail otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najtaniej:
    Poczta Polska to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako: list polecony priorytetowy (soczewki pakowane są w koperty bąbelkowe, płyny zawsze w pudełka), paczka priorytetowa lub ekonomiczna.
  • Odbiór osobisty:
    Jesteśmy sklepem internetowym i prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Nie preferujemy w związku z tym odbiorów osobistych. W szczególnych przypadkach zrobimy wyjątek. Jeżeli zależ Ci na odebraniu zamówionych produktów, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy. Koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych i podany jest przy każdej aukcji. W szczególnych przypadkach koszty przesyłki mogą ulec zmianie. W przypadku zamówienia soczewek kontaktowych i płynów, soczewki będą zapakowane razem z płynami. Koszt przesyłki wynosi wtedy, tyle ile koszt nadania samej paczki z płynami.

 

 


 

 Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • PayU - system, który daje możliwość dokonywania oraz otrzymywania wpłat przez Internet. PayU daje możliwość płacenia kartą kredytową lub przelewem bankowym. System płatności PayU jest częścią grupy Allegro.
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat.

Dane do przelewu:

P. H. U. Zinn.pl Piotr Głowacki

ul. Emilii Plater 8A/6, 05-820 Piastów

Nr rachunku bankowego: 15 1140 2004 0000 3702 7400 6514

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Generalnie nie. Jesteśmy sklepem internetowym i co do zasady prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Jednakże w szczególnych przypadkach, możemy umówić się na odbiór osobisty towaru.


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, nie wystawiamy faktur VAT.


 

Czy otrzymam dokument sprzedaży?

Tak, do każdego zamówienia dodajemy szczegółowy rachunek sprzedaży. 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:+48 505 457 246.


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 505 457 246. Pamiętaj jednak, że zakupiony u nas towar możesz zwrócić w ciągu 10 dni od daty doręczenia.


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawa do zgłaszania reklamacji.


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:+48 505 457 246.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany u nas, czy u producenta.


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić  śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.


Strona wygenerowana 2016-12-10 09:57:51, 213