Jesteś tutaj › Profil użytkownika zalmir › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 3 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 3
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 


 

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ ZAJMUJĄCĄ SIĘ SPRZEDAŻĄ DETALICZNĄ NOWEJ ODZIEŻY SPORTOWEJ ZNANYCH ZACHODNICH MAREK. RÓWNIEŻ OFERUJEMY ODZIEŻ INNYCH MNIEJ ZNANYCH MAREK DO CODZIENNEGO UŻYTKOWANIA.

NA KAŻDY TOWAR WYSTAWIAMY RACHUNEK.

 

Podstawowe informacje o podmiocie

  1. Właścicielem sklepu jest Mirosław Zalewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą F.H. Zalmir Mirosław Zalewski z siedzibą w Wąbrzeźnie 87-200, przy ul. Partyzanta 16A/25; NIP: 8781031004; REGON 341455392

    Konto bankowe

  2. Nr rachunku bankowego IDEA BANK : 56 1950 0001 2006 0559 1545 0002.

    Kontakt

  3. Adres poczty elektronicznej: [email protected]

  4. Telefon kom. 608403379

    Warunki zakupu i płatności

  5. Należność za zakupiony towar powinna być przelana na wskazane konto w ciągu 7 dni od zakończenia aukcji w przypadku licytacji lub od momentu zakupu w przypadku'Kup Teraz'. W przypadku braku wpłaty należności za towar i braku kontaktu ze strony Kupującego po 14 dniach od zakończenia aukcji umowę unieważniamy.

  6. Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny, niż podany na portalu, to proszę powiadomić nas mailem i podać nowy adres w dniu  zakupu.

  7.   Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy Kupna - Sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 10 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Warunkiem uznania odstąpienia jest niezwłoczne odesłanie towaru (na koszt Kupującego) w nienaruszonym stanie wraz z rachunkiem, bez śladów używania, z oryginalnie zamocowaną metką (jeżeli taka występowała), itp. Sprzedający zwraca należność (bez kosztów przesyłki)za towar w terminie 14 dni na konto Kupującego. Nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych za pobraniem. W przypadku naruszenia warunków odstąpienia (np. brak metek,zabrudzenia) towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego.

  8. Wszystkie ceny wystawionych na sprzedaż artykułów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT, czyli są cenami brutto.

    Wymiary

  9. W opisach aukcji podajemy rozmiar z metki i przybliżone wymiary z pomiaru egzemplarza wzorcowego. Wobec braku możliwości przymierzenia kupowanego produktu, rozmiar z metki należy traktować tylko jako wskaźnik pomocniczy.

    Dowód sprzedaży

  10. Do każdego zamówienia dołączamy imienny dowód sprzedaży.

Powiadomienia

  1. Od momentu złożenia zamówienia, każdy Klient jest na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji transakcji. W przypadku braku możliwości zrealizowania Twojego zamówienia, zamiast potwierdzenia wysyłki towaru, otrzymasz informację o zaistniałym problemie z uczciwą propozycją zrekompensowania nieudanego zakupu. Sytuacja taka może być np. spowodowana wykryciem przed wysyłką, w ostatniej sztuce danego produktu, niezauważonego wcześniej defektu.

    Wysyłka i odbiór przesyłki

  2. Standardowo towar wysyłamy (od poniedziałku do piątku )
    w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od chwili otrzymania informacji o wyborze formy rozliczenia ?za pobraniem?.
    Zmiana adresu dostawy wymaga wcześniejszego powiadomienia z uwzględnieniem w/w czasu realizacji zamówień !!!
    Przesyłki docierają do Klientów zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych.

    Przesyłki listowe wysyłamy tylko polecone realizowane przez Pocztę Polską.

     

  3. Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić stan oraz zawartość paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń należy spisać odpowiedni protokół najlepiej w obecności doręczyciela i szybko skontaktować się z nami. Także kiedy przesyłka nie dojdzie do Państwa w odpowiednim czasie, bardzo prosimy o kontakt z informacją o zaistniałym problemie. W takich przypadkach rozpoczynamy procedurę reklamacyjną. W prawdzie postępowanie wyjaśniające może trwać nawet kilka tygodni, ale niezwłocznie po potwierdzeniu przez Pocztę Polską informacji o zagubieniu lub zniszczeniu danej przesyłki i bez względu na dalszy tok tego postępowania, gwarantujemy każdemu Klientowi ponowne wysłanie zakupionego towaru lub zwrot całości zapłaconej kwoty.

Reklamacja, zwroty i wymiana

  1. Reklamować, zwrócić lub wymienić możesz wszystkie sprzedawane przez nas produkty, nawet przeceniane i wyprzedawane.
    Standardowo przesyłkę możesz odesłać w terminie do 10 dni od momentu odebrania towaru, ale na wniosek Kupującego, istnieje możliwość wydłużenia tego okresu.
    Zwracany towar należy wysłać ekonomicznym listem poleconym lub paczką na w/w adres siedziby firmy.
    UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek ?za pobraniem?.
    Do odsyłanej przesyłki powinien zostać dołączony otrzymany dowód sprzedaży wraz z krótkim pisemnym oświadczeniem o dokonaniu zwrotu i czytelnym podpisem.
    Towar możesz zwrócić powołując się na niezgodność otrzymanego produktu ze złożonym zamówieniem lub niezgodność opisu aukcji ze stanem faktycznym tego przedmiotu. W takich przypadkach skorzystasz z prawa do reklamacji, ale możesz także odesłać zakupiony przedmiot bez podania przyczyny.
    Towar podlega reklamacji lub zwrotowi pod warunkiem, że odesłany zostanie w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, ze wszystkimi metkami i w opakowaniu, które posiadał w dniu wysyłki.
    W przypadku uzasadnionej reklamacji gwarantujemy szybką wymianę produktu na pełnowartościowy lub zwrot całości zapłaconej kwoty wraz z rekompensatą poniesionych dodatkowo kosztów.
    W pozostałych przypadkach (zakup towaru wystawionego na licytację, zwrot bez podania przyczyny, odmowa uznania reklamacji) koszty wszystkich wysyłek towaru ponosi Kupujący.
    Przy czym, Kupujący zawsze może zdecydować się na wymianę zwracanego produktu na inny asortyment i skorzystać z darmowej, ponownej wysyłki wymienianego towaru.
    Pieniądze zwracamy wyłącznie w formie przelewu na dowolne konto bankowe wskazane przez Klienta w terminie do 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.
    Przed zakupem prosimy wziąć pod uwagę fakt, że sprzedajemy legalnie 100% oryginalne, markowe produkty, często nawet za 25%-50% ich normalnej wartości rynkowej. Rzeczy te, ze względu na swoje pochodzenie (końcówki serii, hurtowe wyprzedaże) mogą czasem posiadać zastępcze opakowanie. Częstą praktyką we wtórnym obrocie markową odzieżą jest też
    przecinanie czy odcinanie fragmentów metek tekstylnych lub papierowych.
    Wszystkie te drobne mankamenty nie powinny zatem
    stanowić podstawy reklamacji.

    Umowa kupno-sprzedaż

  2. Klient dokonując zakupu na naszych aukcjach zawiera z F.H Zalmir z Wąbrzeźna umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na warunkach podanych powyżej.
    Powyższe warunki stanowią integralną część tej umowy.

 


Strona wygenerowana 2024-04-20 04:51:55, 120