(Rejestracja: 2015-01-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






I. Warunki ogólne

 

1. Konto xBlueShopx jest prowadzone przez firmę ?Blue-Shop? Dawid Ryś Jakub Butor spółka cywilna.

NIP: 7532435908, REGON: 360536701wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

2. Firma ?Blue-Shop? Dawid Ryś Jakub Butor spółka cywilna, znajdująca się na stronie internetowej allegro.pl wykonuje usługi, pośredniczy i pomaga w zakresie organizowania zakupu dóbr na witrynie w kraju ich producenta, za pośrednictwem Internetu.

Poprzez zamówienie usługi kupujący, nie kupuje na aukcji produktu, a zleca:

?             pomoc w zawarciu umowy z dostawcą zagranicznym spoza terenu Unii Europejskiej oraz pomoc w przekazaniu niniejszemu dostawcy kwoty za produkt w celu przekazania przesyłki na adres kupującego (cena widoczna na aukcji jest ceną całkowitą za usługę i za produkt)

?             świadczenie pomocy kupującemu przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego

?             monitorowanie przesyłek klientów; na życzenie klienta wysyłamy na maila numer nadawczy przesyłki

Oferta jest skierowana do osób indywidualnych.

3. Blue-Shop umożliwia następujące sposoby płatności:

a) Płatność przelewem

b) Płatność poprzez system płatności PayU

 

II. Procedura składania i realizacji zamówień

 

4. Zamówienie usługi można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Kup Teraz".

 

5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail lub/i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

 

6. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

7. Wszystkie produkty wysyłane są przez dostawcę zagranicznego za pośrednictwem Poczty Lotniczej Hong Kong Post, Swedish Pos ltub China Post. Końcową fazę dostawy realizuje Poczta Polska.

 

8. Całkowite ceny są podane w złotych polskich (mogą być także przeliczane na inne waluty w przypadku zamówień zagranicznych).

 

9. Blue-Shop wystawia na życzenie rachunek na wykonaną usługę. Cena na aukcji zawiera opłatę za usługę pomocy w zamówieniu i za towar: (usługa pomocy w zamówieniu produktu za granicą) + (kwota za produkt u dostawcy w której przekazaniu Blue-Shop również pomaga). Pieniądze za produkt są przez nas tylko przekazywane.

 

10. Blue-Shop prowadzi tylko usługi internetowe, nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.

 

III. Wysyłka

 

11. Zamówienia są wysyłane z magazynu dostawcy zagranicznego. Szacowany czas dostarczenia przesyłki przez pocztę (Air Mail - Hong Kong Post lub China Post) to od 10 do 40 dni roboczych. Jeśli produkt do tego czasu nie dotrze prosimy o kontakt.

 

IV. Tryb postępowania reklamacyjnego

 

12. Reklamacje dotyczące usługi pomocy można zgłaszać pisemnie, telefonicznie lub przez e-mail. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, nazwę użytkownika z Allegro) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

 

13. W ramach świadczonej usługi pomocy Blue-Shop  pośredniczy w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego. Poniżej przedstawiono zasady zgodne z lokalnym prawem dostawcy zagranicznego z Hong Kongu i Chin.

 

V. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu u dostawcy zagranicznego

 

14. Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:

- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu

- gdy przesyłka zostanie zagubiona

- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

- gdy produkt nie działa prawidłowo

 

15. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny konsument dokonując zakupu za pośrednictwem aukcji internetowej ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia pocztą lub poprzez email. Prawa i obowiązki stron związane z realizacją ww. uprawnienia uregulowane są w przepisach powołanej wyżej ustawy. Zwracany towar należy przesłać na podany przez nas adres.

 

VI. Podatki i cło

 

16. Przesyłka może zostać zatrzymana do kontroli celnej. Świadcząc usługę pomocy w zamówieniu Blue-Shop  pomaga w zamówieniu produktu na użytek własny Klienta. Gdy nastąpi sytuacja kontroli celnej Klient zobowiązany jest powiadomić Blue-Shop , aby w zakresie świadczonej usługi przesłał on wymagane dokumenty. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Blue-Shop  nie odpowiada za produkty, które zostały skonfiskowane z powodu niedopełnienia przez Klienta odpowiednich formalności. Wszelkie należności i czynności celne są w gestii zamawiającego- klienta.

 

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych

 

17. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

 

VIII. Wysyłka rachunków

 

18. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi pomocy jest rachunek. Żądanie otrzymania rachunku potwierdzającego zakup, należy każdorazowo wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu lub dodanie odpowiedniego komentarza do zamówienia lub poinformowania o tym Firmę Blue-Shop pisemnie, telefonicznie lub przez e-mail oraz podanie danych do jej wystawienia.

 

19. Rachunek potwierdzającą zakup usługi można odebrać poprzez e-mail bądź pocztą. W przypadku chęci otrzymania  rachunku drogą wysyłkową prosimy o zaznaczenie tego w komentarzu do zamówienia lub poinformowania o tym Firmę Blue-Shop pisemnie, telefonicznie lub przez e-mail podczas składania zamówienia lub po jego złożeniu. W wypadku żądania wysłania rachunku zakupu usługi, Firma Blue-Shop wysyła zamówiony dokument pod wskazany przez klienta adres.

 

20. W razie braku informacji od klienta dotyczącej wysłania rachunku drogą tradycyjną lub jej odbioru osobistego, Blue-Shop  zastrzega sobie prawo wysyłania rachunku w formie pliku PDF na adres e-mail podany w zamówieniu. Otrzymywanie rachunku w formie pliku PDF jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać rachunek w formie pliku PDF musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików PDF.

 

21. Blue-Shop  zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach. Zmiana regulaminu nie ma wpływu na już złożone zamówienia.

 

22. Spory wynikłe na tle stosowania niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 ? Kodeks Postępowania Cywilnego.




Strona wygenerowana 2016-12-06 04:17:53, 213