Jesteś tutaj › Profil użytkownika wircom › Strona "o mnie"
(Rejestracja: 2006-04-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)

REGON: 831349966, Mariusz Szwedo, Polska, ul. Domostawa 35, 37-405 Jarocin k Niska, Podkarpackie, skype: sklepsumowy , 18 1020 4939 0000 0002 0043 3417


Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 29 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 29
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam wszystkich odwiedzających moją stronę.

 

Przed licytacja prosze o kontakt by sprawdzic stany magazynowe, gdzyz sprzedaje na innych serwisach aukcyjnych.

Sam jestem wędkarzem i chcąc kupić solidny sprzęt do połowu suma często zaskakiwały Mnie wysokie ceny i często kończyło się to zakupem gorszego tańszego sprzętu, jestem pewien ze nie jeden z Was tez znalazł się w takiej sytuacji. Wychodząc na przeciw wędkarzom postanowiłem otworzyć internetowy sklepsumowy .pl. ( który aktualnie jest w budowie ). Zaczynamy swoja sprzedaż po przez swistak.
Sklep sumowy powstał z myślą by oferować solidny sprzęt wędkarski, akcesoria wędkarskie najwyższej jakości po umiarkowanych cenach.
Nasz sklep sumowy kieruje ofertę nie tylko do wyczynowców ale także do początkujących łowców sumów. Ciągle będziemy się starać by powiększać nasza ofertę, jest wiele marek i sprzętu godnego uwagi który z czasem będzie dodawany do naszej oferty, Byście znaleźli Państwo sprzęt sumowy od A do Z oraz akcesoria niezbędne podczas wypraw za słodkowodnym rekinem. Na dzień dzisiejszy możemy zaoferować Państwu sprzęt firm takich jak: Zebco, Browning, Quantum, Rhino, Black Cat, Van staal, Fin-Nor, Colmic, Robinson, Saenger, Mikado, Daiwa, Cormoran, Shimano, Rapala, VMC, G-Loomis, Storm, Blue Fox, Minn Kota, Cannon, Humminbird, Rocky, Plano, Seafox, Marttiini, Power Pro, Sufix, Luhr-Jensen. Jeżeli jesteś czymś zainteresowany a nie ma tego na stronie skontaktuj się z nami a podamy, cenę, czas realizacji a jeśli oferta będzie Państwu odpowiadać to wystawimy aukcje specjalnie dla Państwa. Życzę Wam wszystkim połamania kija. Zapraszamy



WARUNKI OGÓLNE

Na Swistaku zaczynamy dopiero nasza sprzedaz i nie posiadamy jeszcze komentarzy, na dowod ze jestejmy wiarygodna firma podaje moje nicki
na allegro: WIRCOM ,
lub SKLEPSUMOWY przy nim znajduje sie teczka, Ikonka teczki oznacza, że Sprzedający jest użytkownikiem konta Firma, czyli zarejestrowanym przedsiębiorcą.
Na ebay:  wircom-fr

Trwaja prace nad budowa internetowego www sklep sumowy pl , gdy prace nad nim zostaną ukończone sprzedaż na świstaku będzie nadal kontynuowana.

Sklep sumowy Wircom jest firmą dbającą o swoich klientów. Działam legalnie i przestrzegam praw konsumenta.

Kupując na naszych aukcjach zgadzacie się Państwo na warunki zawarte na stronie ' O mnie' , jako iż stanowią one regulamin naszej firmy dotyczący sprzedaży za pośrednictwem serwisu swistak.pl.

'Kupując na aukcjach Sklep sumowy Wircom , udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w jego imieniu z Pocztą Polską lub kurierem, w celu przesłania za jego pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego? .

Użytkownikom bez pełnej aktywacji konta wysyłamy tylko po wpłacie całej kwoty na konto.

Sprzedaż na Swistak.pl traktujemy bardzo poważnie i tego samego oczekujemy od naszych klientów. Ze swojej strony możemy
Państwu zagwarantować, że zrobimy wszystko, żeby transakcje przebiegały sprawnie i z zadowoleniem dla obu stron.
                                                                                                                           
Zawsze staramy się by wysyłka towaru następowała jak najszybciej. Po wylicytowaniu przedmiotu, prosimy o potwierdzenie sposobu płatności i wysyłki  (przelew, pobranie, odbiór osobisty) , to bardzo ułatwia i przyspiesza realizację zamówienia. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na kilku aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz! W razie pytań, prosimy o kontakt.

 Artykuły łatwo tłukące się zalecamy wysyłać paczką z dodatkową opcją 'OSTROŻNIE' firmą kurierską. Gdyby mimo to towar dotarł uszkodzony należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. Tylko wtedy zobowiązujemy się wymienić uszkodzony przedmiot.

Kupując na moich aukcjach masz pewność, że kupujesz towar nowy - sprawdzony przed wysyłką. Jeżeli towar jest używany jest to opisane w aukcji.
 
 Podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Kupując na moich aukcjach do każdego zakupionego przedmiotu otrzymasz fakture-vat.

FAKTURA JEST PODSTAWĄ DO REKLAMACJI JAK I ZARÓWNO DO ZWROTU TOWARU

    

1. Dane informacyjne firmy
Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę Wircom.

a). Dane firmy

Wircom
Szwedo Mariusz
Domostawa 35
37-405 Jarocin
Podkarpacie.

NIP- 8652142629

Regon- 831349966

Tel. 003 613 789 062
Chcąc z nami porozmawiać proszę wysłać e-mail i podać swój numer stacjonarny a oddzwonimy do Was na nasz koszt. ( Tylko numer stacjonarny.)
Obecnie przebywam we francji i zajmuje sie wszystkimi aukcjami, kontakt, finanse, zamowienia, w polsce jest osoba odpowiedzialna za pakowanie i wysylanie paczek.

email: [email protected]

gg: 24307820

skype: sklepsumowy

Rachunek bankowy:
PKOBP Oddział 1 w Stalowej Woli
ul.Wolności 17,
37-450 Stalowa Wola
Numer rachunku 18 1020 4939 0000 0002 0043 3417

UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru aukcji oraz nick na Swistak.pl. Jest to niezmiernie ważne i pomocne w szybszym zrealizowaniu zamówienia !

W celu lepszej i szybszej obsługi prosimy o podawanie
- nick z Swistak.pl
- imię i nazwisko
- data aukcji
Proszę  zachowywać ciągłość korespondencji
- odpowiadać na maile z treścią poprzedniej wiadomości
- pozwoli to na lepszą i szybszą obsługę!


2. Możliwe metody składania zamówienia,

a). Zamówienie poprzez system Swistak.pl.


3. Formy płatności

a). Dostępne formy:
- Pobranie (płatność przy odbiorze przesyłki)
- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu)

4. Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki podane są przy każdej aukcji.
Kupując na różnych moich aukcjach za koszt przesyłki płacisz tylko raz.


5. Warunki ogólne

a). Zastrzegamy sobie prawo do ewentualnego opóźnienia wysyłki z powodu braku zakupionego towaru u dostawców. O ewentualnych problemach będziemy informować na bieżąco, niektóre produkty dostępne są tylko na zamówienie.



6. Dane prezentowanych produktów

Nieścisłości i błędy nie są podstawą ew. roszczeń innych niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt.



7. Wysyłka, odbiór przesyłki.

a).Przeważnie towar wysyłamy do Państwa następnego dnia po złożeniu zamówienia (za pobraniem) lub następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (przedpłata).

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.
Zastrzegamy możliwość odmowy wysyłki 'za pobraniem' osobom z zerowym, ujemnym lub malym saldem komentarzy, szczególnie gdy z treści komentarzy wynika, że klient nie podjął w terminie przesyłek lub licytowali dla żartu. Zastrzegamy możliwość nie wysyłania niektórych produktów 'za pobraniem'. Informację o tym znajdziecie Państwo zawsze w regulaminie danej aukcji.
Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym podanym w niniejszym regulaminie oraz przy opisie każdej aukcji, i są wysalane następnego dnia roboczego.

b).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach aukcji nie stanowią inaczej.

c). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep sumowy Wircom.

d). Prosimy o nie odbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep sumowy Wircom nie ponosi odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
Pełną odpowiedzialność za tę przesyłkę i towar przejmuje na siebie klient.

e). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i w nienaruszonym stanie).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu sumowego.
Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty za przesyłkę.

f). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość, oraz czy towar nie jest uszkodzony.
W razie konieczności należy spisać protokół reklamacyjny i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem.

g). Protokół, o którym mowa w podpunktach e i f jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej Pocztą Polską.
Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

h). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep sumowy nie ponosi odpowiedzialności.

i). Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie firmy lub w Stalowej Woli.



8. Gwarancje

a). Sklep sumowy Wircom odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony natychmiast (jeśli jest na magazynie) na pełnowartościowy.
 
b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem i warunkami gwarancji.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem i warunkami gwarancji ) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.


9. Zasady postępowania reklamacyjnego:

a). Oto co należy robić jeśli chce się reklamować sprzęt :
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia ( swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres firmy.
- Rozpatrujemy reklamację i odsyłamy do Państwa na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). W przypadku nie uznania reklamacji koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru klient niezwłocznie zostanie poinformowany o decyzji sklepu.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer aukcji, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę o kontakt.


ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE
 


Strona wygenerowana 2024-05-06 22:34:59, 120