Jesteś tutaj › Profil użytkownika wagastop › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-03-11, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






STRONA O MNIE

 

powitanie

 

 

 

 

Zajmujemy się sprzedażą suplementów, odzieżą sportową i drobnym sprzętem fitness. 

 

Kupując u nas masz pewność, że kupujesz w legalnie działającej firmie! 

 

Wszystkie nasze produkty są oryginalne i dopuszczone do użytku (suplementy)! 

 

Dołożymy wszelkich starań, aby zakupy oraz transakcje 

przebiegały sprawnie i bezkonfliktowo 

 

Dane Firmy: 

Sklep Internetowy WagaSTOP Tomasz Leśniak
Kowalin 18A
 

23-200 Kraśnik 

NIP: 715-146-87-62 

Regon: 431704026 

 

e-mail: sklep@wagastop.pl 

telefon: +48 510-074-094 

 

Dane do przelewu: 

66 1240 2395 1111 0010 4678 1300 (Bank Pekao S.A.) 



 

REGULAMIN 

  1. Do paczki dołączamy dowód sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego. 
  2. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera, w zależności od wyboru Klienta. 
  3. Koszt przesyłki zawsze umieszczamy w opisie aukcji. 
  4. Dostępne formy płatności to: wpłata na konto (Bank Pekao S.A.), PayU, przesyłka pobraniowa (płatna przy dostawie). 
  5. Towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania wpłaty na konto natomiast za pobraniem wysyłam w dzień zakupu. 
  6. Przesyłki nadajemy w dni robocze. 
  7. Koszty związane z przesyłką ponosi kupujący. 
  8. Wyłącznie list polecony jest przesyłką ubezpieczoną. 
  9. Za zaginione przesyłki odpowiada Poczta Polska. 
  10. Dokonując zapłaty przelewem prosimy w tytule przelewu wpisać login allegro, nazwę i kolor przedmiotu oraz ilość. 
  11. W przypadku zakupu na kilku naszych aukcjach, również prosimy o e-maila zawierającego listę wszystkich zakupionych przedmiotów z ilościami i kolorem w celu wyliczenia kosztów przesyłki. 
  12. Komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.  W przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru lub obsługi, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy; na pewno dojdziemy do porozumienia. 

Reklamacje: 

W sytuacji zakupu wadliwego towaru, kupujący ma prawo do reklamacji, po przedstawieniu dowodu zakupu (paragonu fiskalnego). W przypadku uznania reklamacji wysyłamy nowy towar lub zwracamy wartość wadliwego towaru wraz z kosztem zakupu. 

 

Zwroty: 

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru do 10 dni (od momentu otrzymania przesyłki) bez podania przyczyny. Zwrot prosimy odesłać listem poleconym priorytetowym lub paczką pocztową priorytetową wraz z dowodem zakupu oraz prosimy o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji drogą e-mailową. Dodatkowo w e-mailu prosimy o podanie numeru rachunku bankowego kupującego, na który ma być zwrócona wartość towaru. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Zwrócony towar nie może posiadać śladów użytkowania, musi mieć oryginalne opakowanie oraz metki. 

  

gif

Strona wygenerowana 2016-12-10 08:00:51, 213