Szanowny Kliencie,
Na wstępie pragnę Ci serdecznie pogratulować jeśli jesteś w ciąży, bądź też jeśli Twoje maleństwo jest już z Tobą i możesz się Nim cieszyć. Sama jestem szczęśliwą mamą, więc wiem co czujesz i przeżywasz. Naturalnie chwila narodzin jest cudowna i pełna wspaniałych uczuć. Całe życie nabiera nowego znaczenia, a każdy kolejny dzień zmienia nasz sposób bycia i życia. Wiążą się z tym jednak spore koszty związane z zakupami dla maluszka, a cena poszczególnych produktów odgrywa ważną rolę w podejmowaniu decyzji, który produkt wybrać. Znając te odczucia dokładam wszelkich starań, aby przez zamówienia w dużych ilościach, wynegocjować dla swoich klientów jak najniższą cenę jednostkową. Wzorując się na własnych doświadczeniach pragnę, aby moi klienci mogli cieszyć się produktami najwyższej jakości, do których ja, jako mama, mam pełne zaufanie i na których nigdy się nie zawiodłam. Wszystkie produkty oferowane na moich aukcjach są nowe, oryginalnie zapakowane, zakupione bezpośrednio od producenta w Wielkiej Brytanii. Objęte są 12 miesięczną gwarancją i są serwisowane w polskich punktach serwisowych firmy Philips Avent. Życzę wszystkim udanych zakupów, a mamom i tatom cudownych chwil spędzonych z maluszkiem. Dziękuję za odwiedzenie mojej strony.
1. Niezwłocznie po zakupie produktu Kupujący zobowiązany jest wybrać jedną opcję dostawy towaru i powiadomić o wyborze Zespół Twoje Baby poprzez formularz opcji dostawy lub poprzez e-mail. Jednocześnie Kupujący powiadamia Zespół Twoje Baby o adresie dostawy. W przypadku braku informacji o adresie, towar wysyłany jest na adres podany przez Świstaka.
2. Przy zakupie i potwierdzeniu wpłaty (lub potwierdzeniu zamówienia przy płatności za pobraniem) do godz. 12:00 danego dnia roboczego, towar wysyłany jest tego samego dnia. W innym przypadku towar wysyłany jest następnego dnia roboczego.
3. Koszt wysyłki podany na aukcji dotyczy jednej sztuki danego przedmiotu aukcji. Przy zakupie przez Kupującego kilku przedmiotów na jednej lub kilku aukcjach, Kupujący przed zakupem przedmiotu powinien skontaktować się z Zespołem Twoje Baby w celu ustalenia kosztów przesyłki.
4. Koszt przesyłki obejmuje koszt przesyłki w oparciu o cennik firmy pocztowej oraz koszty związane z przygotowaniem przedmiotu do wysyłki (koperta bąbelkowa lub karton, materiały zabezpieczające przesyłkę, np. folia bąbelkowa, taśma zapewniająca szczelność opakowania).
5. Zespół Twoje Baby nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce i dostawie towaru spowodowane przez operatora pocztowego. Jednocześnie Zespół Twoje Baby dostarczy wszelkich starań, aby wysyłka i dostawa towaru przebiegała sprawnie i bez opóźnień.
6. W momencie odbierania przesyłki, Kupujący powinien sprawdzić w obecności kuriera czy towar w czasie transportu nie został uszkodzony. W razie konieczności należy spisać protokół szkody, który będzie uprawniał do zgłoszenia reklamacji.
7. W tytule przelewu prosimy podać tylko swój nick, prosimy nie wpisywać tytułu bądź numeru aukcji, gdyż te dane powodują nieczytelność i utrudniają identyfikację Kupującego.
8. Kupujący, który wybrał płatność z góry, zobowiązany jest dokonać wpłaty w ciągu 7 dni od wygrania aukcji. W przypadku braku wpłaty w powyższym terminie, Zespół Twoje Baby rozpoczyna procedurę zwrotu prowizji.
9. Jedynie Kupujący posiadający minimum 10 komentarzy pozytywnych może skorzystać z opcji płatności za pobraniem.
10. W przypadku, gdy Kupujący nie odbiera towaru lub odmawia jego przyjęcia, Zespołowi Twoje Baby przysługuje prawo żądania od niego zwrotu kosztów transportu oraz prawo odstąpienia od dokonania sprzedaży towaru Kupującemu.
11. Twoje Baby umożliwia odbiór osobisty przedmiotów po wcześniejszym ustaleniu terminu. W przypadku odbioru osobistego towar nie jest pakowany w dodatkowe opakowanie ochronne dotyczące wysyłek pocztowych.
12. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zespołem Twoje Baby istnieje możliwość odbioru przesyłki przez firmę kurierską rekomendowaną przez Kupującego. Wszelkie formalności związane z wysyłką przechodzą wtedy na Kupującego. Kupujący jednocześnie zobowiązuje się do pokrycia kosztów pakowania i przygotowania towaru do odbioru przez kuriera. Wysokość tych kosztów należy ustalić z Zespołem Twoje Baby przed dokonaniem zakupu.
13. W przypadku, gdy towar jest wadliwy, reklamacje są honorowane przez punkty serwisowe danego towaru jak również i przez Twoje Baby. Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego. Jeśli punkt serwisowy orzeknie fabryczną wadę towaru, Kupującemu przysługuje zwrot kosztów wysyłki. Reklamowany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi otrzymanymi przy zakupie elementami i akcesoriami.
14. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w nienaruszonym stanie, fabrycznie zapakowanym w ciągu 10 dni od daty zakupu na koszt własny. Zwrot towaru możliwy jest jedynie w stanie kompletnym, nienaruszonym, wolnym od wad, nie noszącym śladów używania, dostarczonym w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.
15. Zespół Twoje Baby nie będzie przyjmował przesyłek wysłanych przez Kupującego ?za pobraniem?.