(Rejestracja: 2012-10-10, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
KONTAKT
725 881 488
e-mail: [email protected]
W naszej ofercie posiadamy artykuły dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Specjalizujemy się w sprzedaży plecaków szkolnych, plecaków na laptop, walizek, toreb oraz piórników. Od samego początku sukcesywnie rozwijamy naszą ofertę, starając się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Za główny cel postawiliśmy sobie dostarczenie produktów wysokiej jakości, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie.
REKLAMACJE
Podczas odbioru towaru, w obecności listonosza, zalecamy sprawdzenie dostarczanej paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, prosimy o sporządzenie protokołu szkody oraz o czytelny podpis listonosza. Ułatwi nam to reklamowanie towaru zniszczonego podczas przesyłki. Jeśli odbiorca przesyłki nie złoży reklamacji na poczcie lub u listonosza, to zażalenia na powstałe szkody w czasie przesyłki nie będą przyjmowane.
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie i dostarczyć ją do naszej firmy e-mailem lub listownie ( jeśli to możliwe prosimy
o załączenie zdjęć wadliwego towaru).
Niezbędne jest dokładne opisanie wady.
Nieznaczne różnice kolorystyczne miedzy prezentacja internetową a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić,
wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Reklamacje i zwroty rozpatrywane są przez producenta i/lub rzeczoznawcę.
W wypadku niemożności wymiany produktu za pozbawiony wad, zostanie zwrócona Państwu kwota wartości
wadliwego towaru na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni roboczych od dnia uzyskania reklamacji.
Nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru uszkodzonego przez Kupującego.
Koszty wymiany bądź zwrotu ponosi Klient. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione podczas wymiany.
Zwracamy tylko wartość towaru bez kosztów przesyłki, są one kosztem kupującego.
Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, np. z powodu wyczerpania zapasów, zaproponujemy inne
produkty na wymianę lub zwrot pieniędzy.
Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.
Podstawą reklamacji jest wystawiony przez nas PARAGON lub FAKTURA VAT.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
TOWAR WYSYŁAMY DWA RAZY DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
do godziny 15.00 oraz do godziny 18.00
niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
lub wybraniu opcji za pobraniem
Wpłaty prosimy kierować na nasz rachunek:
nr konta: 59 1140 2004 0000 3102 5466 9842
mBank - Bankowość Detaliczna BRE Banku SA