(Rejestracja: 2012-02-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






                      KontakT

Gadu-gadu:
26253127

E-mail:
taniocha@taniocha.iswift.eu

Telefon:

535-366-786

                      Płatnosci


Wpłata na konto:
     List ekonomiczny4,50 zł
 
     List priorytetowy5,50 zł
 
     List polecony ekonomiczny6,50 zł
 
     List polecony priorytetowy8,00 zł

     Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
 
 
Za pobraniem:
 
     Przesyłka pobraniowa16,00 zł
 
     Przesyłka pobraniowa priorytetowa18,00 zł
 
     Odbiór osobisty 0,00 zł
 


Chyba, że na aukcji wypisane jest inaczej
Ze względu na internetowy charakter sprzedaży Odbiory osobiste możliwe tylko przy zakupach powyżej kwoty 100zł - należy umawiać się indywidualnie.
W innych wypadkach tylko i wyłącznie dostawa
Cennik dostawy opisany w: Dostawa i płatność - ilość towaru nie zmienia kosztu nadania.
List ekonomiczny oraz List priorytetowy nie są przesyłkami poleconymi, więc nie ma potwierdzenia ich nadania - tą formę dostawy wybiera się na własną odpowiedzialność - zalecam wybór przesyłek poleconych

 

                    Dane do przelewu


Nr konta bankowego
mBank: 93 1140 2004 0000 3602 7107 0618

Bank:
mBank


Kupując towar u mnie na aukcji akceptujesz zasady w niej zawarte. Proszę o dokładne czytanie aukcji gdyż jest to powodem większości problemów w realizacji pomyślnej zamówienia.
Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w  ciągu 2 tygodni od dostarczenia produktu.
Okres gwarancji udzielany na każde urządzenie nowe wynosi 3miesiące - chyba, że na aukcji wypisane jest inaczej.
W przypadku reklamacji i zwrotów towaru - w przypadku zwrotu pieniędzy zwracany jest koszt towaru bez kosztów dostarczenia.
Klient ma obowiązek dostarczyć towar na swój koszt,  towar odsyłany  w ramach gwarancji przez firmę - firma pokrywa koszt wysyłki do kupującego.
Zwrotowi nie podlega towar zamówiony na specjalne zamówienie kupującego (po za standardową ofertą)


(Kupując zgadasz się na poniższe warunki!!)
 
Regulamin transakcji:
1. Wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte 2-tygodniową gwarancją satysfakcji. W tym okresie klient może zwrócić nieużywany towar nawet bez podania żadnej przyczyny i otrzymać zwrot pieniędzy za towar.  
2. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 48h, w uzasadnionych przypadkach czas ten może się nieznacznie przedłużyć (np. nieprawidłowo wypełniony przelew).
3. Pieniądze proszę wpłacać na wyżej podany nr konta w tytule przelewu podać nick z allegro + nr aukcji - bądź wpłacać poprzez PzA
4. Adres wysyłki należy samemu zmienić za pomocą formularza dostawy allegro.
5. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane na błędne lub nieaktualne adresy. Zmianę adresu dostawy należy wysłać w formularzu dostawy
 
 

Reklamacje:
1. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru na swój koszt.
2. Koszty wysyłki i pakowania nie są przez nas zwracane
3. Reklamacje oraz zwroty pieniędzy są realizowane w terminie do 7 dni roboczych.
4. Wszystkie zwroty pieniężne realizujemy tylko i wyłącznie na konta bankowe.
5. W przypadku wysyłki reklamowanego towaru za pobraniem przez klienta, taka przesyłka nie zostanie przez nas odebrana
6. Nasza firma nie odpowiada za szkody spowodowane wysłanymi akcesoriami, klient testuje zakupiony towar na własną odpowiedzialność.
7. Wszystkie zwroty reklamacyjne towarów prosimy wysłać na adres :
Wojciech Mojzych
ul. Strumykowa 4/30
03-138 Warszawa
8. Do przesyłek reklamacyjnych prosimy dołączać notatkę z loginem z Allegro oraz krótkim opisem usterki.
9. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, uszkodzeń powstałych na skutek nie przestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy.
10. W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę. Zgodnie z regulaminem PP jako tzw. masowy nadawca przesyłek reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od nadania przesyłki. Poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni. Do tego momentu nadawca czyli MY nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie dotarła do adresata.
11. Przesyłki zwykłe nie polecone nie podlegają reklamacją - kupujący daną formę wysyłki wybiera na własne ryzyko - są to przesyłki nierejestrowane i nie podlegają na poczcie reklamacji.  



Strona wygenerowana 2016-12-04 15:49:12, 213