Witamy w sklepie Spinor
Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą produktów z branży FMCG. Nasze atuty to: doświadczenie, szybka realizacja zamówienia oraz profesjonalizm. Sprzedawane przez nas produkty cechują się wysoką jakością i atrakcyjną ceną. W naszym asortymencie znajdziesz min:
- chemię gospodarczą Polską i Zachodnią
- drobne artykuły gospodarstwa domowego
- kosmetyki
Konto Spinor24_pl jest własnością firmy P.H.U Wnorowscy Adam Wnorowski z siedzibą w Czarnej Białostockiej, ul Sienkiewicza 13/23
- NIP: 966-172-68-10
- Regon: 200689515
Miejsce wykonywania działalności: ul. Torowa 15, I piętro, 16-020 Czarna Białostocka
Regulamin
obowiązujący na naszych aukcjach
- Na wszelkie pytania odpowiadamy od Poniedziałku do Piątku między 8:00, a 18:00
- W weekendy odpowiadamy wyłącznie na maile w 3 sesjach około godziny 9, 14 oraz 18
- Formy kontaktu:
- tel: 794 145 020
- mail: [email protected]
- gg: 40076310
- Na wpłaty czekamy 7 dni roboczych od zakupu.
- Za swoje zakupy możesz zapłacić przez:
- PayU
- Przelew:
nr konta: 62 2530 0008 2012 1085 6617 0001 (FMBANK)
lub: 73 1050 1823 1000 0090 9608 0164 (ING BANK)
P.H.U. Wnorowscy Adam Wnorowski
ul. Sienkiewicza 13/23
16-020 Czarna Białostocka
tytułem przelewu należy podać nick z allegro - Płatność przy odbiorze
- Jest możliwość wydłużenia terminu płatności. Do uzgodnienia poprzez maila lub telefonicznym.
- W przypadku braku wpłaty w przewidzianym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia, zgłoszeniem o zwrot prowizji (ostrzeżenie z allegro) i komentarzem negatywnym.
- Wszystkie przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku w przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub otrzymania zgłoszenia za pobraniem. W praktyce około 95% przesyłek wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty, maila od wpłacie na payu lub informacji za pobraniem.
- W soboty, niedziele i święta nie wysyłamy przesyłek.
- Jeżeli wpłatę (lub informację za pobraniem) otrzymany do godziny 10:30 gwarantujemy wysyłkę tego samego dnia.
- Wpłaty oraz zgłoszenia za pobraniem miedzy 10:30 a 13 są realizowane zgodnie z kolejnością wpłynięcia i są nadawane w przeciągu 1 dnia roboczego. W 80% jest to dzień zaksięgowania wpłaty.
- Wpłaty oraz zgłoszenia wysyłki za pobraniem po godzinie 13 są realizowane na drugi dzień.
- Punkty 1 oraz 3-5 nie mają zastosowania w przypadku: nadpłaty, niedopłaty, pierwszego dnia roboczego po weekendzie, świętach lub innych dłuższych okresach wolnych.
- W pierwszym dniu roboczym po dłuższym okresie wolnym (takim jak: weekend, święta, długi weekend) obowiązuje zasada realizacji zamówienia w ciągu 1 -2 dni roboczych.
- Formy wysyłki:
- przesyłki listowne
- przesyłki kurierskie
- paczki biznesowe pocztowe
- Dopuszczamy możliwość wysyłki swojego kuriera po odbiór przesyłki. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu uzgodnienia szczegółów.
- Odbiory osobiste są możliwe w Czarnej Białostockiej przy ul. Torowa 15, I piętro.
- W godzinach: poniedziałek - piątek: 10:30-15:00.
- Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt.
- W ciągu 15 dni od otrzymania przesyłki, Klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem.
- Produkt musi być oddany w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony, otwierany lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone. Dotyczy to folii i taśm zabezpieczających.
- Dopuszczamy możliwość zlecenia przez nas kuriera na odbiór przesyłki i zwrócenia jej do nas. Wtedy koszt przesyłki będzie potrącony z kwoty zwrotnej.
- Zwracany towar powinien zawierać:
- cały asortyment wchodzący w skład produktu
- paragon, fakturę bądź kopie potwierdzający zakup
- formularz zwrotu lub pismo odstąpienia od umowy wraz z danymi do przelewu zwrotnego
- Przesyłki zwrotne należy adresować na adres:
Sklep Spinor
ul. Torowa 15
16-020 Czarna Białostocka
- Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny.
- Reklamacje należy przesyłać mailowo na adres: [email protected] w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Mail zgłaszający powinien zawierać:
- imię i nazwisko, nick
- skan, zdjęcie protokołu szkody spisanego przy kurierze (jeśli przesyłka była doręczona przez firmę spedycyjną)
- zdjęcie produktu (nie wymagane ale przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji)
- krótki opis powodu zgłoszenia reklamacji
- Sposób rozpatrzenia reklamacji ustalamy indywidualnie i w zależności od uszkodzenia. Szczegóły po zgłoszeniu reklamacji.
- Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych.
- Komentarze wystawiamy jako drudzy, po otrzymaniu komentarza od kupującego.