Jesteś tutaj › Profil użytkownika spinor › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-05-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 3 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 3
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

Witamy w sklepie Spinor

Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą produktów z branży FMCG. Nasze atuty to: doświadczenie, szybka realizacja zamówienia oraz profesjonalizm. Sprzedawane przez nas produkty cechują się wysoką jakością i atrakcyjną ceną. W naszym asortymencie znajdziesz min:

  • chemię gospodarczą Polską i Zachodnią
  • drobne artykuły gospodarstwa domowego
  • kosmetyki

Konto Spinor24_pl jest własnością firmy P.H.U Wnorowscy Adam Wnorowski z siedzibą w Czarnej Białostockiej, ul Sienkiewicza 13/23

  • NIP: 966-172-68-10
  • Regon: 200689515

 

Miejsce wykonywania działalności: ul. Torowa 15, I piętro, 16-020 Czarna Białostocka

 

Regulamin

obowiązujący na naszych aukcjach

 

  1. Na wszelkie pytania odpowiadamy od Poniedziałku do Piątku między 8:00, a 18:00
  2. W weekendy odpowiadamy wyłącznie na maile w 3 sesjach około godziny 9, 14 oraz 18
  3. Formy kontaktu:

 

 

  1. Na wpłaty czekamy 7 dni roboczych od zakupu.
  2. Za swoje zakupy możesz zapłacić przez:
    • PayU
    • Przelew:
      nr konta: 62 2530 0008 2012 1085 6617 0001 (FMBANK)
      lub: 73 1050 1823 1000 0090 9608 0164 (ING BANK)
      P.H.U. Wnorowscy Adam Wnorowski
      ul. Sienkiewicza 13/23
      16-020 Czarna Białostocka
      tytułem przelewu należy podać nick z allegro
    • Płatność przy odbiorze
  3. Jest możliwość wydłużenia terminu płatności. Do uzgodnienia poprzez maila lub telefonicznym.
  4. W przypadku braku wpłaty w przewidzianym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia, zgłoszeniem o zwrot prowizji (ostrzeżenie z allegro) i komentarzem negatywnym.

 

 

  1. Wszystkie przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku w przeciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub otrzymania zgłoszenia za pobraniem. W praktyce około 95% przesyłek wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty, maila od wpłacie na payu lub informacji za pobraniem.
  2. W soboty, niedziele i święta nie wysyłamy przesyłek.
  3. Jeżeli wpłatę (lub informację za pobraniem) otrzymany do godziny 10:30 gwarantujemy wysyłkę tego samego dnia.
  4. Wpłaty oraz zgłoszenia za pobraniem miedzy 10:30 a 13 są realizowane zgodnie z kolejnością wpłynięcia i są nadawane w przeciągu 1 dnia roboczego. W 80% jest to dzień zaksięgowania wpłaty.
  5. Wpłaty oraz zgłoszenia wysyłki za pobraniem po godzinie 13 są realizowane na drugi dzień.
  6. Punkty 1 oraz 3-5 nie mają zastosowania w przypadku: nadpłaty, niedopłaty, pierwszego dnia roboczego po weekendzie, świętach lub innych dłuższych okresach wolnych.
  7. W pierwszym dniu roboczym po dłuższym okresie wolnym (takim jak: weekend, święta, długi weekend) obowiązuje zasada realizacji zamówienia w ciągu 1 -2 dni roboczych.
  8. Formy wysyłki:
    • przesyłki listowne
    • przesyłki kurierskie
    • paczki biznesowe pocztowe
  9. Dopuszczamy możliwość wysyłki swojego kuriera po odbiór przesyłki. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu uzgodnienia szczegółów.

 

 

  1. Odbiory osobiste są możliwe w Czarnej Białostockiej przy ul. Torowa 15, I piętro.
  2. W godzinach: poniedziałek - piątek: 10:30-15:00.
  3. Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt.

 

 

  1. W ciągu 15 dni od otrzymania przesyłki, Klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem.
  2. Produkt musi być oddany w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony, otwierany lub naruszony w jakikolwiek sposób), opakowanie także nie może być naruszone. Dotyczy to folii i taśm zabezpieczających.
  3. Dopuszczamy możliwość zlecenia przez nas kuriera na odbiór przesyłki i zwrócenia jej do nas. Wtedy koszt przesyłki będzie potrącony z kwoty zwrotnej.
  4. Zwracany towar powinien zawierać:
    • cały asortyment wchodzący w skład produktu
    • paragon, fakturę bądź kopie potwierdzający zakup
    • formularz zwrotu lub pismo odstąpienia od umowy wraz z danymi do przelewu zwrotnego
  5. Przesyłki zwrotne należy adresować na adres:
    Sklep Spinor
    ul. Torowa 15

    16-020 Czarna Białostocka

 

 

  1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny.
  2. Reklamacje należy przesyłać mailowo na adres: sklep@spinor24.pl w terminie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
  3. Mail zgłaszający powinien zawierać:
    • imię i nazwisko, nick
    • skan, zdjęcie protokołu szkody spisanego przy kurierze (jeśli przesyłka była doręczona przez firmę spedycyjną)
    • zdjęcie produktu (nie wymagane ale przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji)
    • krótki opis powodu zgłoszenia reklamacji
  4. Sposób rozpatrzenia reklamacji ustalamy indywidualnie i w zależności od uszkodzenia. Szczegóły po zgłoszeniu reklamacji.
  5. Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych.

 

 

  1. Komentarze wystawiamy jako drudzy, po otrzymaniu komentarza od kupującego.

 


Strona wygenerowana 2016-12-07 23:45:04, 213