Jesteś tutaj › Profil użytkownika speedfox › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-03-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WITAMY SERDECZNIE NA NASZEJ STRONIE




-WSZYSTKIE PRODUKTY OFEROWANE NA NASZYCH AUKCJACH SĄ PRODUKTAMI NOWYMI Z DYSTRYBUCJI POLSKIEJ .




-NA KAŻDEJ Z AUKCJI ZNAJDZIECIE PAŃSTWO DOBREJ JAKOŚCI ZDJĘCIA PRODUKTU KTÓRE ODZWIERCIEDLAJĄ FAKTYCZNY STAN PRODUKTU .




-WSZYSTKIE OPISY ZAWIERAJĄ NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE ORAZ SPECYFIKACJĘ PRODUKTU , JEŚLI MACIE PAŃSTWO PYTANIA ODNOŚNIE DANEGO PRODUKTU PROSIMY O KONTAKT .




Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami oraz producentami jesteśmy w stanie oferować naszym klientom markowe produkty w konkurencyjnych cenach rynkowych. Dzięki naszej wyspecjalizowanej kadrze gwarantujemy szybką, bezpieczną realizację zamówień. Nasza firma dba przede wszystkim o wysokie standardy usług , oferujemy: -ubezpieczenie towaru w trakcie transportu -każdy zakupiony towar jest objęty Gwarancją Producenta na okres 2-lat + możliwość przedłużenia.
 

 


W CO INWESTUJESZ KUPUJĄC U NAS :



Niejednokrotnie klienci sklepów są pozostawieni sami sobie z problemami jakie mogą wystąpić po zakupie produktu .

W naszym sklepie inwestujesz w produkty wysokiej jakości renomowanych producentów oraz w naszą prace .

 

- Żaden klient nie zostaje sam z problemem .

 

- Wszystkie produkty są objęte gwarancją producenta

 

- Pomożemy ci wybrać najlepszy produkt zgodnie z twoimi wymaganiami .

 

- Odpowiemy na każde twoje pytanie odnośnie produktu .

 

- W sytuacji zwrotu pieniędzy otrzymasz 100% poniesionych kosztów wraz z kosztami przesyłki.

 

INWESTYCJA WARTA CENY

 KUP JUŻ TERAZ

 

 

Potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami :

 

 

DZIAŁ HANDLOWY :                                     SERWIS / GWARANCJA 

tel: 510-938-241                                                tel: 510-938-241 

GG:49970247                                                       [email protected] 

[email protected]


 REKLAMACJA 

 tel: 510-938-241 

[email protected]

 

 

[email protected]



 

 

 

 

GWARANCJA

  1. Wszystkie produkty objęte są gwarancją wewnętrzną (u Nas) lub producenta (czyli realizowane przez punkty serwisowe w całej Polsce) na okres 24- mc w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat gwarancji lub jej przedłużenia prosimy o kontakt mailowy z serwisem nasz konsultant udzieli informacji w ciągu 24h .
  2. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu.
  3. Wychodząc na przeciw naszym klientom nasi konsultanci pomogą w każdej sytuacji znajdując jak najbardziej korzystne rozwiązanie .
  4. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki przy kurierze. W przypadku uszkodzenia mechanicznego lub braku któregoś z zamawianych produktów, proszę sporządzić w obecności kuriera odpowiednie pismo.
  5. W wielu przypadkach sprawdzenie paczki przy kurierze jest niemożliwe z różnych przyczyn niezależnych od państwa bądź losowych , w takim przypadku jeżeli państwo po sprawdzeniu paczki stwierdzicie jakiekolwiek niezgodności lub uszkodzenia towaru prosimy o kontakt z działem serwisu lub na jeden z e-maili podanych w zakładce kontakt.
  6. Nie wszystkie produkty posiadają kartę gwarancyjną w opakowaniu - w takim przypadku podstawą gwarancji jest faktura VAT.

 

DOWÓD ZAKUPU

  1. Dowód zakupu ( faktura) zostaje wysłany na podany w zamówieniu adres e-mail.
  2. Fakturę w formie tradycyjnej wysyłamy tylko na życzenie klienta.
  3. W każdej chwili klient ma prawo do duplikatu faktury .
  4. Wystawiamy FAKTURY VAT!!
  5. Kupując na naszych aukcjach oraz w sklepie internetowym  wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie dowodu zakupu pocztą elektroniczną.

 

POLITYKA ZWROTU

 

        W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej(koszty zostaną zwrócone po wyjaśnieniu) na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

          Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

        Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

 


Strona wygenerowana 2024-04-27 06:53:53, 120