Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-06-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji













ZAKUPY

1.Paragon jest w koszulce z listem przewozowym lub adresem (poczta).
2.Preferujemy wybór płatności w opcjach allegro.


W przypadku wysyłania informacji osobnym mailem koniecznie powinna on zawierać informacje o numerze aukcji i nick kupującego.
3. W przypadku płatności przelewem zwykłym koniecznie należy podać nick i nr aukcji w opisie przelewu.

GWARANCJA 

1. Nie wysyłamy żadnych dodatkowych dokumentów. Gwarancja i jej okres trwania podany jest na aukcji. W przypadku realizacji gwarancji należy wysłac maila z nickiem, nr aukcji i opisem problemu.


2. Nie przyjmujemy gwarancji telefonicznie. Po telefonie należy wysłać maila zgodnie z punktem 1. Wysyłka reklamowanego przedmiotu dokonana być może dopiero po mailowym ustaleniu.
3. Wysyłać należy reklamowane przedmioty paczką pocztową ekonomiczną lub listem przewozowym. W przypadku większych przedmiotów kurier. Forma wysyłki ustalana jest mailowo.
3. W przesyłce powinien być paragon i kartka z informacją o wadzie przedmiotu oraz nick kupującego i nr aukcji. 
4. Najlepiej wydrukować sobie aukcję po zakupie i jej ksero przesłać wraz z wadliwym przedmiotem.


WYSYŁKA          

1. Wysyłamy w dwóch formach: paczka pocztowa ekonomiczna (lub list), kurier UPS EXPRESS. 
2.    Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z problemami firm przewozowych.
3. od 15 do 31 grudnia każdego roku zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia za pobraniem.
4. Wysyłka następuje w ciągu w dwóch dni roboczych. Zazwyczaj jest to 24 h.                                 
5. Jak będzie bardzo dużo paczek to może być później.


6. Bardzo dużo paczek to 50.


Strona wygenerowana 2016-12-08 03:12:38, 213