1.Paragon jest w koszulce z listem przewozowym lub adresem (poczta). 2.Preferujemy wybór płatności w opcjach allegro.
W przypadku wysyłania informacji osobnym mailem koniecznie powinna on zawierać informacje o numerze aukcji i nick kupującego. 3. W przypadku płatności przelewem zwykłym koniecznie należy podać nick i nr aukcji w opisie przelewu.
GWARANCJA
1. Nie wysyłamy żadnych dodatkowych dokumentów. Gwarancja i jej okres trwania podany jest na aukcji. W przypadku realizacji gwarancji należy wysłac maila z nickiem, nr aukcji i opisem problemu.
2. Nie przyjmujemy gwarancji telefonicznie. Po telefonie należy wysłać maila zgodnie z punktem 1. Wysyłka reklamowanego przedmiotu dokonana być może dopiero po mailowym ustaleniu. 3. Wysyłać należy reklamowane przedmioty paczką pocztową ekonomiczną lub listem przewozowym. W przypadku większych przedmiotów kurier. Forma wysyłki ustalana jest mailowo. 3. W przesyłce powinien być paragon i kartka z informacją o wadzie przedmiotu oraz nick kupującego i nr aukcji. 4. Najlepiej wydrukować sobie aukcję po zakupie i jej ksero przesłać wraz z wadliwym przedmiotem.
WYSYŁKA
1. Wysyłamy w dwóch formach: paczka pocztowa ekonomiczna (lub list), kurier UPS EXPRESS. 2. Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z problemami firm przewozowych. 3. od 15 do 31 grudnia każdego roku zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia za pobraniem. 4. Wysyłka następuje w ciągu w dwóch dni roboczych. Zazwyczaj jest to 24 h. 5. Jak będzie bardzo dużo paczek to może być później.