Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
3,7 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 1,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam na aukcji SIMclasse!

 

Kontakt
Aby uzyskać profesjonalną pomoc zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź drogą elektroniczną.

Ze względu na ograniczony czas zalecamy kontakt e-mail na który odpowiadamy na bieżąco.

 

Tel: 535-579-414

telefon odbieramy w godzinach 17-20

e-mail: simclasse.allegro@gmail.com

gg: 5993638

skype: adrian.simclasse

 

 

 

REGULAMIN

W regulaminie podane mamy ogólne zasady dotyczące: metod płatności, dostawy, wymiany i zwrotów.
Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów składających zamówienia poprzez serwis Allegro.

 

 

 

1. Warunki sprzedaży

Po wygraniu aukcji otrzymają Państwo automatyczną wiadomość zawierającą wszystkie niezbędne informacje do sfinalizowania zakupu. Proszę o rozważny zakup, ponieważ nie odwołuję ofert. Jeśli jednak w przeciągu 24 godzin nie otrzymają Państwo żadnej informacji prosimy o kontakt.

Nie podanie wszystkich niezbędnych informacji w terminie znacznie wydłuży czas dostawy.

Zmiany adresu należy dokonywać tylko w dniu zakupu. Zmiana w późniejszym czasie może być nie uwzględniona.
 

W sytuacji, gdy adres wysyłki ma być inny niż ten podany przy rejestracji w Allegro, wymagane jest przesłanie poprawnych danych w dniu złożenia oferty.

 
Proszę także po zakupie w okienku "Wiadomość dla sprzedającego" podać model, kolor itp., to w znacznym stopniu usprawnia naszą pracę, a także Państwa zadowolenie z szybkiej wysyłki.

 

 

 

2. Formy płatności


Preferujemy wpłaty na konto IdeaBank:

 

numer konta: 96 1950 0001 2006 0463 3202 0002


SIMclasse
Mariusz Szczepanek
ul. Cyganerii 23/37, 43-100 Tychy

 
W tytule przelewu należy podać nazwę użytkownika Allegro i numer aukcji. Na
wpłaty czekamy do 7 dni od daty złożenia oferty. Po upływie tego czasu zostaje wysyłane przypomnienie o zawarciu transakcji.

W przypadku dalszego braku kontaktu, uruchamiana jest procedura zwrotu prowizji. Proces ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego.

 

 

 

3. Wysyłka towaru

Paczki przesyłane są do 3 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania paczek do 7 dni roboczych w wyniku nieprzewidzianych okoliczności.

W przypadku gdy adres wysyłki jest inny niż ten podany przy rejestracji w Allegro, należy niezwłocznie poinformować nas o tym drogą elektroniczną, wpisując w tytule wiadomości "Zmiana adresu wysyłki".

 

 

 

4. Wymiana

Istnieje możliwość wymiany towaru na inny. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wymiany towaru na inny model lub kolor. Wymiany można dokonać w przeciągu 10 dni od daty złożenia oferty.
Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek pokrywa Kupujący. Wymieniany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.

 
 

 

 

5. Zwroty


Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki pod warunkiem, że towar nie był używany ani nie został uszkodzony. W takim przypadku zwracamy kwotę równą cenie zakupionego towaru, bez uwzględnienia kosztów przesyłki.

Podstawą do zwrotu jest przesłanie paragonu oraz wypełnionego Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

 

6. Reklamacja

W sytuacji uzasadnionej reklamacji, zwracamy koszty wysyłki oraz wymieniamy towar na pełnowartościowy. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, zwracamy pieniądze. Składając reklamację prosimy o podanie numeru swojego rachunku bankowego.

Reklamacja realizowana jest wyłącznie w przypadku wystąpienia wad ukrytych.

 

 

 

 

7. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe, które otrzymaliśmy przez serwis Allegro, są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu sfinalizowania transakcji.

 


 

 


Strona wygenerowana 2016-12-07 15:36:18, 213