Jesteś tutaj › Profil użytkownika serosi › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-09-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Regulamin firmy SEROSI

Płatności

- Akceptujemy wpłaty na konto bankowe, wpłaty Płacę z allegro oraz płatność przy odbiorze (płatność przy odbiorze tylko dla osób bez negatywnych komentarzy za nieodebraną przesyłkę pobraniową).

Wysyłka

-Towar wysyłamy w 48 h od wpłynięcia pieniędzy na konto bankowe, tylko od poniedziałku do piątek.

-Zastrzegamy sobie prawo (w sytuacjach wyjątkowych jak np. problemy techniczne Allegro, bądź mBanku) do wysyłki do 5 dni roboczych od wpłynięcia pieniędzy na konto. W 99% wysyłamy jednak w ciągu 48h.

- Jeżeli towar ma zostać wysłany na inny adres niż podany w Allegro, po zakończeniu aukcji oczekujemy na maila od Państwa informującego o zmianie adresu wysyłki,

- Z chwilą nadania przesyłki na poczcie, przestajemy ponosić za nią odpowiedzialność. W momencie wydania przesyłki przewoźnikowi odpowiedzialność za przesyłkę przechodzi na kupującego.

- Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubienie przesyłki przez Pocztę Polską, dlatego w przypadku przesyłek o wartości przekraczającej 60 zł zalecamy ubezpieczenie przesyłki przez kupującego. Dodatkowa opłata za ubezpieczenie wynosi 1,22 zł z VAT za każde rozpoczęte 50 zł wartości.

- W przypadku zaginięcia paczki nieubezpieczonej zwracamy tylko odszkodowanie otrzymane od przewoźnika.

- W przypadku, gdy kupujący nie odbierze awizowanej przesyłki i zostanie ona zwrócona do nas jako nadawcy, koszty ponownej wysyłki oraz koszty poniesione przez nas z tytułu zwrotu ponosi kupujący.

- Ewentualne reklamacje spowodowane zaginięciem paczki składamy 14 dni po nadaniu przesyłki. Czas rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika wynosi 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracamy kupującemu tylko kwotę otrzymaną od przewoźnika (dotyczy przesyłki nieubezpieczonej) - nie zwracamy pieniędzy lub nie wysyłamy ponownie towaru przed rozpatrzeniem reklamacji przez przewoźnika.

Komentarze

  • Jako Sprzedający zawsze wystawiamy komentarz jako drudzy, natomiast jako Kupujący pierwsi.

  • Zanim wystawisz pochopny negatyw prosimy o kontakt - nie ma sytuacji bez wyjścia i chętnie pomożemy szybko rozwiązać problem.

     

  • Reklamacja, zwrot,wymiana

    - Reklamacje przyjmujemy zawsze w uzasadnionych przypadkach: wady ukryte towaru.
    Wadę taka należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Wraz z towarem oraz paragonem należy odesłać na adres firmy wypełnione poniższe pismo reklamacyjne:

    - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

    - Po uwzględnieniu reklamacji proponujemy zamianę towaru lub zwrot pieniędzy
    (w przypadku uznania reklamacji zwracamy również koszty przesyłek).

    - Roszczenia dotyczące koloru nie są podstawą do reklamacji - zdjęcia robimy w świetle studyjnym chłodnym - może ono różnić się od dziennego lub pokojowego.

    - Przesyłkę reklamacyjną należy odesłać do nas tylko i wyłącznie listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

    SEROSI
    ul. Bieżanowska 78/114
    30-826 Kraków


    - Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem na adres firmy.

    - Przedmioty zakupione w opcji 'Kup Teraz' można zwrócić w stanie nienaruszonym w ciągu 10 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. W przypadku zwrotu wszystkie kosztyprzesyłki pokrywa Kupujący. Zwracamy tylko koszt towaru.

    - Przedmioty zakupione na licytacji nie podlegają temu prawu.

    (USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
    przez produkt niebezpieczny.1 (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.))

    -Zwracane przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania (w tym również wszelakich zapachów np. balsamów,perfum,jedzenia), muszą znajdować się w otrzymanych opakowaniach (jeśli w takowe zapakowany był towar) oraz zawierać firmowo umieszczone metki, posiadać paragon fiskalny, oraz stosowne pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w innym przypadku prośba o zwrot nie zostanie pozytywnie rozpatrzon
    a.

 

Pn-Pt 10-18

tel. 012 4453390
kom. 0 503510213
[email protected]

Rachunek bankowy:

BRE BANK
68 1140 2004 0000 3502 6405 5301

ING BANK
11 1050 1911 1000 0022 5356 2546
   
Wpłaty za zakupione towary prosimy realizować za pośrednictwem
przycisk Płacę z Allegro 
(jest to bardzo bezpieczna forma płatności dla Państwa i dla nas) 
lub bezpośrednio na nasze rachunki bankowe
 
Jeżeli wybiorą Państwo standardową formę przelewu prosimy w tytule wpisać swój nick z allegro
Możliwość zwrotu do 10 dni
tylko dla opcji kup teraz i z paragonem oraz pod warunkiem, że towar nie nosi żadnych śladów użytkowania, ma metkę.
Wszystkie warunki w regulaminie.
Wysyłka - w ciągu 48 godz,
po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie

  

W każdej aukcji koszt wysyłki określony indywidualnie

 

Strona wygenerowana 2024-04-24 02:56:34, 120