Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-02-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witamy!!!

 


Samdlamam to miejsce, gdzie spotykają się pasja i miłość do dzieci.

Jesteśmy po to, by podarować dzieciom uśmiech oraz radość z zabawy i nauki.

Oferujemy produkty bezpieczne, starannie wybierane pod kątem wymagań i potrzeb maluchów takie, które pozwolą rozwijać zdobyte już umiejętności oraz nabyć nowe zdolności. Nasze zabawki rozwijają wyobraźnię dziecka,  zdolności motoryczne, rozwijają pamięć i logiczne myślenie.

Bezpieczeństwo najmłodszych dzieci oraz dobra zabawa to dla nas priorytet, dlatego zaopatrujemy się tylko w sprawdzone oraz atestowane zabawki przez pewnych dostawców.

Pozdrawiamy i życzymy samych udanych zakupów zespół Samdlamam


DANE FIRMY

Heze Anna Wójcik

Lisów 88 B 21-100 Lubartów

NIP 714-162-94-88

Konto Bankowe : Deutsche Bank

67 1910 1048 2305 2038 0410 0001

 

 

Kontakt

Kontakt mailowy geko.aw@interia.pl (Prosimy pamiętać o podaniu LOGINU!!!)
Kontakt tel. 668 11 91 75668 11 91 75  (w godzinach 9:00-15:00)


 

Zakupy Samdlamam

Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie Formularza zapłaty/dostawy, uzupełnienie ewentualnych danych wysyłkowych (adres wysyłki, dane do F-ry).

 

Zapłata za zakupy

W tradycyjny sposób przelewem na konto.

Proszę pamiętać o podanie w temacie przelewu swojego LOGINU I NUMERU AUKCJI !!!

 

 

WAŻNE !!!W kwocie przelewu prosimy uwzględnić koszt wysyłki podany w każdym opisie aukcji (wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera).


 

Wysyłka towaru do Klienta

Wysyłka następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Uwaga!!! - wysyłka terminowa po zaksięgowaniu wpłaty i po zgłoszeniu e-mailem pełnych wymaganych informacji dotyczących przesyłki.


W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel Firmy Kurierskiej obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy, w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku przesyłki.


Nie wysyłamy towaru za granicę.


 

Czas dostarczania przesyłek

Poczta/Kurier do 1 -5 dni od momentu nadania przesyłki.

 

Przesyłki nie podjęte w terminie

W przypadku, otrzymania zwrotu z tytułu nie podjęcia przesyłki w terminie, czy też
z innego powodu, nie z naszej winy (np.błędny adres), zdarzenie takie zgłaszamy do klienta drogą mailową.
Ponowna wysyłka po dokonaniu wpłaty na nasze konto - sumy opłaconego przez nas zwrotu + ponowna wysyłka (kwotę podamy w mailu).
W przypadku braku odzewu, mamy prawo przystąpić do zwrotu prowizji z tytułu nieodebrania przesyłki w terminie. Klientowi przysługuje w tym przypadku prawo do odzyskania kwoty pomniejszonej o poniesione przez nas koszty.

 

 

Reklamacja

Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na e-mail: geko.aw@interia.pl; ADRES Heze Anna Wójcik Lisów 88 B 21-100 Lubartów.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres firmy.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku braków w reklamacji sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialno
ść z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość.

Druk REKLAMACJI - Załącznik nr 1. Dopisek: Reklamacja.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Przedmiot powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

 

Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów.
Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał Formularza Zwrotu informującego, że przedmiot sprzedaży zostaje odesłany na zasadach zwrotu, prosimy także o dołączenie oryginału dokumentu zakupu (faktura). Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Przedmiotów Transakcji, wynikających z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwrócony towar można zamienić również na inny, będący w naszej ofercie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Państwu nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę.
 

Aby odstąpić od umowy zawartej należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli (druk zamieszczony poniżej Załącznik nr 2), pisząc na adres e-mail: geko.aw@interia.pl.

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Formularz ZWROTU - Załącznik nr 2. Dopisek: Odstąpienie od umowy.



Komentarz

Komentarz wystawiamy w ciągu 7 dni po wcześniejszym otrzymaniu komentarza od kupującego.

Przed wystawieniem niekorzystnego dla nas komentarza prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami w celu wyjaśnienia problemu.
Udział w naszych aukcjach jest równoznaczny z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu, oraz informacjami podanymi powyżej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.


 


 

Załącznik nr 1


 

..................., dn............. 20.... r.

 

 

 

Formularz reklamacyjny

 

 

REKLAMUJĄCY:

Imię i Nazwisko ......................................

 

Nick Z Allegro ........................................

 

Adres: ..................................................

Adres c.d : ............................................

email: ...................................................

 

tel. .......................................................

Data nabycia towaru .......................................................

Nazwa towaru.................................................................

Nr Aukcji lub zamówienia ................................................

Ilość reklamowanego towaru ......szt. po................zł

 

 

Ogólna wartość towaru .........zł

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI: opis wad

 

.........................................................................................

 

.........................................................................................

 

...........................................................................................

 

Kiedy wady zostały stwierdzone .........................................

 

W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy

 

Nr..rachunku..........................................................................................................

 

Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane/ Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

 

 

 

..............................

(czytelny podpis reklamującego)

 

Załącznik nr 2

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

1. Wypełnia zwracający:

Data otrzymania towaru: ................................

Imię i nazwisko: ..............................................

Adres: ...............................................................

............................................................................

Telefon kontaktowy: .......................................

 

Nazwa towaru

Ilość

Wartość

Przyczyna zwrotu*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* przyczyna zwrotu nie jest obowiązkowa


Proszę o zwrot wartości zwracanego towaru na konto bankowe:

Nazwa banku .................................................................

Numer rachunku:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Uwagi: ..........................................................................

........................................................................................

Oświadczam, że znane są mi warunki zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

 

 

........................................................................
Czytelny podpis zwracającego


Strona wygenerowana 2016-12-04 09:16:41, 213