Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-09-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

[email protected]


731 729 485

8.00- 16.00

 

 
 
 
 
Średni czas oczekiwania na przesyłkę to czas od 10- 40 dni roboczych, ponieważ produkty są wysyłane bezpośrednio z naszego magazynu w Chinach.
 
 
 
Brainy Group

74 1050 1445 1000 0090 8000 5268
  
w tytule proszę podać nick allegro oraz numer aukcji
 

 

 

KONTAKT

 

  INFOLINIA    731 729 485
CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU OD 8 DO 16

 

[email protected]

   

FAQ- NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


* Dlaczego paczka wysyłana jest z zagranicy?

Towar jest wysyłany bezpośrednio z magazynu zagranicznego. Dzięki temu możemy obniżyć koszty zakupu produktu

* Dlaczego nie mogę zapłacić przy odbiorze?

Wysyłka przy paczkach międzynarodowych za pobraniem jest bardzo droga, dlatego też korzystamy z płatności allegro, która ubezpiecza Twoją transakcję do 10 000 zł
Cena wysyłki nie jest naliczana jednorazowo, ale jest dodawana do ceny każdego zamówionego produktu
(nie tyczy się to produktów wysyłanych z Polski)
Końcowa cena zamówienia (koszt dostawy oraz koszt produktu) jest widoczna dla klienta jeszcze przed złożeniem zamówienia.

* Przy 'płacę z allegro' wyświetla się inny nr. konta niż podany na aukcji, dlaczego?

Pieniądze najpierw są przelewane na konto allegro, a następnie na nasze konto

* Wysyłamy do całej Unii Europejskiej (wyjątek Włochy)

* Jak długo muszę czekać na paczkę?

W opisie aukcji jest podany termin realizacji dla każdego produktu. Jest to związane z szybkością działania Poczty międzynarodowej, po nadaniu paczki klient nie może zrezygnować z zamówienia ponieważ firma nie ma możliwości cofnięcia takiej paczki , dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

* Co zrobić gdy nie mogę sie do Was dodzwonić?

Proszę się nie martwić tylko napisać e-mail'a, na pewno odezwiemy się w przeciągu 48 godzin.
 

REGULAMIN zakupów

 



§1 1. Cechy produkty i jego właściwości podane są w opisie aukcji.

2. Kupujący po złożeniu zamówienia zobowiązany przekazać firmie informacje o wybranej formie płatności, kolorze produktu (jeśli dostępnych jest kilka wersji kolorystycznych). Prosimy także o podanie nr kontaktowego, pod którym kurier doręczający przesyłkę będzie mógł się kontaktować w dniu dostawy.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi do ok. 10-40 dni roboczych od momentu złożenia kompletnego zamówienia, tj. z uwzględnieniem danych obligatoryjnych rozumieniu pkt 4. Paczki są wysyłane od poniedziałku do piątku. W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia firma informuje Kupującego, podając przewidywany termin realizacji, wraz z przyczyną opóźnienia Za opóźnienie w realizacji zamówienia firma nie ponosi odpowiedzialności.Podczas realizacji zamówienia nie ma możliwosci zwrotu należnosci .

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY

4. Klient o wysyłce towaru zostanie poinformowany emailowo.

Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w przypadku niedokonania wpłaty.
Chęć anulowania zamówienia prosimy zgłosić mailowo.


Towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki (koszt wysyłki, który ponosi klient, nie podlega zwrotowi). Produkt musi być w stanie nienaruszonym, posiadającym wszystkie metki oraz folie.
O zwrocie prosimy poinformować nasze Biuro Obsługi Klienta, a nasi specjaliści wyjaśnią, krok po kroku, jak wygląda przebieg odesłania paczki.
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych na podane konto bankowe.
Zwrot produktu realizowany za pomocą przesyłki krajowej.


5. Zamówiony towar dostarcza międzynarodowa poczta lotnicza
Śledzenie zamówienia - z wykorzystaniem przesłanego numeru listu przewozowego - jest możliwe dopiero po wejściu paczki na teren Polski. .

6. Zamówiony towar wysyłany jest na adres użytkownika Allegro. Kupujący może podać inny adres doręczenia przed wpłatą pieniędzy na konto.

7. Kupujący nie może odebrać towaru osobiście , ponieważ magazyn wysyłkowy znajduje się w Hong Kongu i stamtąd wysyłane są przesyłki do klientów. Firma zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedażą wysyłkową.

8. Dostępne są następujące formy płatności: - Przedpłata na konto 

9. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie podstawą reklamacji jest sporządzony z kurierem protokół szkody. Bez sporządzenia protokołu reklamacja nie zostanie uwzględniona.

10. Po otrzymaniu towaru prosimy o wystawienie komentarza.

11. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty doręczenia towaru. Firma zwróci pieniądze na rachunek bankowy Kupującego. Warunkiem odstąpienia jest zwrot towaru nie noszącego żadnych znamion użytkowania, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu. Zwrot pieniędzy, przy zwrocie przelewem, nastąpi do 14 dni roboczych od daty doręczenia zwracanego towaru do firmy. Odstępując od umowy sprzedaży koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

12. Kupujący akceptuje że towar jest wysyłany do niego bezpośrednio z magazynu w Hong Kongu i niektóre przesyłki mogą zostać objęte procedurą celną czyli dodatkową opłatą.

13. Zakup na aukcji i zapłata za towar oznacza akceptacje regulaminu.

 

§2 FORMALNOŚCI CELNE

  proces załatwienia formalności celnych odbywa się następująco: do kupującego trafia zawiadomienie od urzędu celnego o konieczności przesłania faxem lub poprzez e-mail podany w zawiadomieniu dowodu wpłaty (wyciąg z konta,ksero druczku z poczty..) za zakupiony na aukcji przedmiot. Następnie dostarczona zostaje do klienta paczka za pobraniem (kwota pobrania=opłacie celnej, która wynosi 23% wysokości wartości towaru i koszt manipulacyjny ok. 4 zł).

Formalności celne dotyczą tylko ok. 3% wszystkich przesyłek, najczęściej ma to miejsce w przypadku dużych zamówień na dużą kwotę.

 

§2 Dane do wysyłki reklamacji (nasz magazyn)

Magazyn Ragazza

ul. Księcia Józefa 24

30-206 Kraków



§3 Klient składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z opisem aukcji i akceptuje warunki transakcji. W razie jakichkolwiek pytań, problemów, wątpliwości służymy pomocą. Życzymy udanych zakupów.

 


 
 

Strona wygenerowana 2024-05-04 21:26:56, 120