Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-03, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Jak najszybciej po zakupie poinformuj mnie o:

1. wyborze wzoru lub koloru (jeżeli w aukcji jest możliwość takiego wyboru),

2. wyborze odpowiedniej dla siebie formy wysyłki (polecony ekonomiczny, polecony priorytet, paczka ekonomiczna, paczka priorytetowa).

3.Każdy e-mail podpisuj nickiem  !!!

Spełnienie tych warunków znacznie przyspieszy wysyłkę towaru.


WYSYŁKA:

Wysyłka zakupionego towaru jest realizowana po wpłynięciu środków na rachunek bankowy.

W koszt przesyłki wliczone jest opakowanie oraz transport. 

Paczki wysyłam codziennie od poniedziałku do piątku.

Po wcześniejszym kontakcie możliwy odbiór osobisty.

Nie będą przyjmowane żadne przesyłki odsyłane do mnie za pobraniem.

Zwracam równowartość zakupionego towaru bez kosztów wysyłki. Koszty dostawy i wysyłki zwrotnej pokrywa klient.


W przelewie koniecznie proszę dodatkowo podać:

nick z allegro , Imię i Nazwisko oraz miejscowość.

Na przelew oczekuję maksymalnie 7 dni


KONTAKT:

tel.kom.: 785 548 674

e-mail pphu.perelka@interia.pl

Kupując na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz

Firma ?pphuperelka? istnieje jako Sklep Wielobranżowy ?Perełka? od lipca 2012 roku nieustannie rozwijając ofertę handlową.

Sklep stacjonarny mieści się w Dębnicy Kaszubskiej przy ul. Strażackiej 5

Kontakt:

 

pphu.perelka@interia.pl

tel. 785 548 674

Nie odpowiadam na smsy,co nie znaczy, że ich nie odczytuję.

Przesyłki wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej.

UWAGA WAŻNE !!!

JEŻELI PRZESYŁKA NIE DOTRZE W CIĄGU CZTERECH DNI OD WPŁATY ZA PRZEDMIOT PROSZĘ O KONTAKT W CELU WYJAŚNIENIA PRZYCZYNY,


§ 1 - Składanie i realizacja zamówień

 

1. Zamawiający składa zamówienie i otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia drogą e-mailową z informacją potrzebną do realizacji zamówienia.

2. Zamawiający zobowiązany jest do określenia formy przesyłki oraz podania adresu wysyłki w przypadku innego niż podany w serwisie

3. Na wpłatę czekam 7 dni ( chyba że dostanę informacje o późniejszym terminie wpłaty max. 14 dni) po tym czasie składam wniosek o zwrocie prowizji i anulowanie transakcji, oraz wystawiam negatywny komentarz.

4. Termin realizacji zamówienia (przygotowania zamówienia do wysyłki) do 7 dni roboczych od daty jego złożenia - termin realizacji zamówienia zaczyna biegnąć z momentem otrzymania przedpłaty.



6. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki określony w aukcji w przypadku kupna wielu przedmiotów koszt jest jeden ( wyższy )

8. Do każdej przesyłki dołączana jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

9. Wszystkie ceny są cenami brutto.


§ 2 - Reklamacje i zwroty

 

1.Zwrot i wymiana tylko z paragonem

W przypadku stwierdzenia wady w dostarczonym towarze, zamawiający ma prawo do wymiany towaru na pełnowartościowy lub zwrotu zapłaconej za reklamowany towar kwoty.

2. Zamawiający powinien sprawdzić przesyłkę w momencie jej doręczenia w obecności doręczyciela. Podstawą do uwzględnienia reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych wynikłych przed doręczeniem przesyłki jest protokół spisany w obecności doręczyciela.

3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z przyczyn leżących po stronie zamawiającego.

4. Zamawiający zwraca reklamowany towar odsyłając go przesyłką pocztową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zamawiający otrzymuje przesyłkę z wymienionym towarem przesłaną na koszt sprzedającego. W przypadku niemożności zrealizowania wymiany towaru na wolny od wad, zamawiający otrzymuje zwrot kwoty zapłaconej za reklamowany towar.

5. Zwroty pieniężne, w przypadku niemożności zrealizowania wymiany towaru na wolny od wad, dokonywane są w terminie 10 dni od spełnienia łącznie następujących warunków:

  • nadesłania przez zamawiającego zwracanego towaru WRAZ Z PARAGONEM

  • nadesłania przez zamawiającego podpisanego dokumentu zwrotu towaru,

  • zwrócenia faktury zakupu towaru (w przypadku zwrotu całości zamówienia) lub nadesłania podpisanej przez zamawiającego faktury korygującej dokumentującej zwrot towaru (w przypadku zwrotu tylko niektórych towarów z danego zamówienia).

6. Zamawiający, będący konsumentem zgodnie z brzmieniem ustawy "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", może zrezygnować z zamówionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki składając do sklepu pisemne oświadczenie w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie nosi znamion używania czy zniszczenia. W takim przypadku zamawiający powinien odesłać towar wraz z fakturą zakupu oraz wypełniony dokument zwrotu towaru zawierający informację o odstąpieniu od umowy. Sprzedający zwraca kwotę równą cenie zakupu towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania zwrotu wraz z wymaganymi dokumentami na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. Koszty wcześniejszej dostawy i odesłania zwracanego towaru nie podlegają zwrotowi.

7. Zamawiający składając zamówienie oświadcza, że został powiadomiony o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy zgodnie z pkt 6.

8. Nie przyjmuje przesyłek wysłanych "za pobraniem".

9. W przypadku bezzasadnego odesłania towaru, zamawiający otrzyma zwrot towaru po opłaceniu kosztów ponownej przesyłki zgodnych z 2 §pkt 5.

§ 3 - Komentarze i odpowiedzi

1. Jako sprzedający wystawiam komentarz jako druga,

2. Negatywa wystawiam w ostateczności ( wszystko można załatwić polubownie)

Dane potrzebne do wpłaty zostaną przesłane na maila.

 


Strona wygenerowana 2016-12-10 21:34:12, 213