Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-04, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Konto NOOXCOMPL zostało utworzone przez firmę NOOX Adam Jędrzejewski w celu detalicznej sprzedaży asortymentu będącego w ofercie firmy.

NOOX Adam Jędrzejewski jest legalnie działającą firmą. Działającą w wielu branżach i dziedzinach przemysłu.

REGULAMIN

INFORMACJE WSTĘPNE

UWAGA: Proszę o zapoznanie się z warunkami niniejszego regulaminu przed rozpoczęciem zakupów na naszym koncie.

Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów składających zamówienia poprzez serwis swistak.pl. i konto NOOXCOMPL. Składając ofertę Zakupu na towar na aukcjach NOOXCOMPL, wyrażasz zgodę i akceptację poniższego REGULAMINU. Jeśli nie akceptujesz poniższego REGULAMINU i jego warunków PROSZĘ zrezygnować  z zakupów.
Pamiętaj, że zakupy na Świstak to nie zabawa. Poprzez opcję KUP TERAZ zawiązujesz w świetle prawa umowę kupna.

1. KONTAKT Z FIRMĄ

NOOX
Adam Jędrzejewski
ul. Płk. Dąbka 195/D/1
81-167 Gdynia
NIP: 825-125-95-67
REGON:220637490
NR GIOS: E0014844WZ 
Tel. 791-86-92-10
e-mail: swistak@noox.com.pl

Godziny pracy firmy: Poniedziałek ? Piątek, od 8:00 do 16:00. W tych godzinach czynny jest nasz telefon.

Ze względu na wiele transakcji może się zdarzyć, iż nie będziemy w stanie udzielić Państwu wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące oferowanych towarów, danych dotyczących przesyłek i innych pytań. Wszystkie takie zapytania prosimy kierować pocztą elektroniczną poprzez formularz swistak.pl lub pod adresem: swistak@noox.com.pl. Nie odpowiadamy na sms-y i wiadomości z poczty głosowej. W pierwszej kolejności odpowiadamy na pytania zadane poprzez formularz swistak.pl. Na Pocztę elektroniczną otrzymaną w dni robocze do godziny 15.00, staramy się odpowiadać tego samego dnia. Na e-maile otrzymane po godzinie 15.00 odpowiadamy następnego dnia roboczego. Na e-maile otrzymane w sobotę i niedzielę odpowiadamy w poniedziałek. Gdy pocztę elektroniczną otrzymamy w dni świąteczne odpowiadamy w pierwszy następujący po nich dzień roboczy.

2. TOWARY

Przedmioty sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji i legalnych źródeł. Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są przedmiotami i towarami aktualnie będącymi w naszych magazynach. Magazyny nasze znajdują się na terenie miasta Gdyni w województwie Pomorskim.

3. CENY

Podane ceny za przedmiot zawierają koszt przedmiotu oraz koszt przygotowania i pakowania jego i są cenami brutto zawierającymi 23% podatek VAT. Ceny podane przy każdej aukcji i przedmiocie są wiążące do momentu złożenia zamówienia i dokonania zakupu na tej aukcji przez Kupującego w systemie swistak.pl. Podane ceny przedmiotów nie zawierają kosztów przesyłki. Do każdej ceny należy doliczyć koszt przesyłki wyszczególniony na aukcji lub w niniejszym Regulaminie. Wszystkie podane ceny przedmiotów zawierają koszt KGO.

4. GWARANCJA PRZEDMIOTU, TOWARU

Wszystkie przedmioty objęte są gwarancją i serwisem producenta lub dystrybutora w Polsce.
Szczegóły gwarancji załączone są na każdej aukcji przedmiotu w formie dokumentu pdf pt. ?KARTA GWARANCYJNA?. Ponadto każdy zakupiony produkt zawiera KARTĘ GWARANCYJNĄ dołączoną do przedmiotu sprzedaży. Podstawą gwarancji jest posiadanie czytelnego i niezniszczonego: paragonu fiskalnego lub faktury VAT oraz Karty Gwarancyjnej produktu. Każdy towar posiada plomby gwarancyjne z unikalnym numerem seryjnym. Zerwanie, uszkodzenie, zniszczenie plomby gwarancyjnej powoduje utratę gwarancji.

5. OPIS TOWARU

Staramy się jak najlepiej i jak najrzetelniej opisać oferowany przedmiot. Dodatkowo dołączone są jego aktualne fotografie odzwierciedlające jego wygląd i stan techniczny. Do opisów przedmiotów są dołączone dokumenty w formie pdf INSTRUKCJA OBSŁUGI oraz KARTA GWARANCYJNA ? opisujące dodatkowe cechy, funkcje, oraz warunki gwarancji sprzedawanego przedmiotu. Przed zakupem proszę się o zapoznanie z tymi dokumentami. Jednakże może się zdarzyć, że z powodów różnic wynikających z jakości i różnorodności używanych przez Kupujących monitorów, komputerów, laptopów, notebooków, oraz indywidualnych ustawień tego sprzętu, takie cechy jak: kolor, wygląd, proporcje i inne cechy wyglądu mogą różnić się lub nie zgadzać dokładnie z tym, co widać na monitorze. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zwroty nie będą uwzględniane i przyjmowane.

6. PARAGONY I FAKTURY VAT

Do zakupionego artykułu dołączony jest paragon fiskalny lub na specjalne życzenie Kupującego faktura VAT. Pamiętaj, że dowód zakupu jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu produktu. Jeśli chcecie Państwo otrzymać fakturę Vat za zakupiony towar, prosimy o przesłanie danych do faktury, o ile nie są ujęte w formularzu Świstak.pl.

7. ZWROTY PRZEDMIOTU, TOWARU ZAKUPIONE NA AUKCJI KUP TERAZ

Jako Kupujący podlegasz Ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r. Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty dostarczenia. (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy przedmiotów zakupionych w opcji Kup Teraz.

Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru, produktu zakupionego na aukcji Kup Teraz na koncie NOOXCOMPL na mocy powyższej Ustawy jest:
1. Poinformowanie Sprzedającego e-mailem poprzez system swistak.pl, swistak@noox.com.pl o chęci zwrotu przedmiotu.
2. Odesłanie przedmiotu na adres: NOOX Adam Jędrzejewski, ul. Płk. Dąbka 195/D/1, 81-167 Gdynia
3. Przedmiot nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym, odesłany w oryginalnym i zabezpieczonym folią bąbelkową oraz folią
       ochronną opakowaniu, opakowanie nie może być oklejone jakimikolwiek taśmami.
4. Przedmiot powinien być kompletny zawierający wszystkie elementy będące na wyposażeniu z jakimi został dostarczony wraz z instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną
     i dowodem zakupu.
5. Przedmiot nie może mieć uszkodzonych, zniszczonych, naruszonych plomb gwarancyjnych.
6. Koszt przesyłki zwracanego przedmiotu, towaru pokrywa Zwracający produkt. 7. Przedmiot musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami       w transporcie.
8. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
9. Do zwracanego przedmiotu proszę dołączyć pisemne oświadczenie z podaniem powodu zwrotu,
     zawierającym datę zakupu, numer aukcji , nick z Świstaka, imię i nazwisko kupującego oraz numerem konta, na które ma być zwrócona kwota, datę wystawienia          
     oświadczenia z odręcznym, czytelnym podpisem.

UWAGA: Niedostosowanie się do powyższych warunków zwrotu jest podstawą do nie uwzględnienia zwrotu przedmiotu.
Wraz ze zwrotem przedmiotu występujemy do Świstaka.pl o zwrot prowizji. Powyższa czynność nie rodzi żadnych konsekwencji dla Kupującego.
Zwrot wartości produktu bez kosztów przesyłki zostaną przesłane na wskazane przez zwracającego konto bankowe w terminie do 14dni.

8. BRAKI, WADY, USZKODZENIA, REKLAMACJE - PRZEDMIOTU, TOWARU ZAKUPIONE NA AUKCJI KUP TERAZ

Ze względu na internetową formę sprzedaży, gdzie Klient nie ma możliwości obejrzenia towaru, przedmiotu przed zakupem, uwzględniamy wszelkie reklamacje, wady, braki, uszkodzenia i niezgodności przedmiotu. Powyższy fakt proszę zgłaszać w terminie 3dni od daty otrzymania przesyłki. Po tym terminie takie zgłoszenia nie będą rozpatrywane.

Produkt podlega reklamacji w przypadku stwierdzenia jego niezgodności z zawartą umową. Warunkiem reklamacji jest:
1. Poinformowanie Sprzedającego e-mailem poprzez system swistak.pl, swistak@noox.com.pl o brakach, wadzie, uszkodzeniu lub reklamacji przedmiotu.
2. Uzgodnienie formy naprawy barków, wady, uszkodzenia lub reklamacji ze Sprzedającym.
3. Ewentualne po uzgodnieniu ze Sprzedającym odesłanie przedmiotu na adres: NOOX Adam Jędrzejewski, ul. Płk. Dąbka 195/D/1, 81-167 Gdynia
4. Przedmiot nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym, odesłany w oryginalnym i zabezpieczonym folią bąbelkową oraz
    folią ochronną opakowaniu, opakowanie nie może być oklejone jakimikolwiek taśmami.
5. Przedmiot powinien być kompletny zawierający wszystkie elementy będące na wyposażeniu z jakimi został dostarczony wraz z instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną    
     i dowodem zakupu.
6. Przedmiot nie może mieć uszkodzonych, zniszczonych, naruszonych plomb gwarancyjnych.
7. Koszt przesyłki zwracanego przedmiotu, towaru pokrywa Kupujący produkt.
8. Przedmiot musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
9. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
10. Do reklamowanego przedmiotu proszę dołączyć pisemną reklamację z powodem reklamacji,
        zawierającym datę zakupu, numer aukcji, nick z Świstaka, Imię i Nazwisko kupującego oraz numerem konta, na które ma być zwrócona ewentualna kwota, datę       
        wystawienia reklamacji z odręcznym, czytelnym podpisem.

UWAGA: Niedostosowanie się do powyższych warunków reklamacji jest podstawą do nie uwzględnienia wady, braku, uszkodzenia lub reklamacji przedmiotu.

Reklamacje, wady, braki, uszkodzenia są rozpatrywane w ciągu 14dni od ich wpłynięcia. W przypadku zasadnego roszczenia w pierwszej kolejności jest uzgadniana forma naprawy braków, wad, uszkodzeń lub reklamacji. W przypadku braku takich możliwości produkt jest wymieniany na nowy. W przypadku gdy zdarzy się, że wymiana produktu na nowy jest niemożliwa, zwracamy wartość produktu i koszt odesłania standardową paczką pocztową na ogół jest to kwota do 11zł. Koszt paczki wysłanej kurierem nie będzie zwracany.

Wraz z reklamacją przedmiotu występujemy do Swistaka.pl o zwrot prowizji. Powyższa czynność nie rodzi żadnych konsekwencji dla Kupującego.

Jeżeli odesłany towar został wysłany bezpodstawnie, tzn. nie posiadał braków, wad, uszkodzeń, reklamacja jest bezzasadna. Kupujący jest zobowiązany pokryć koszty transportu w obie strony. W przypadku braku pokrycia kosztów transportu, Kupujący zostanie wezwany po odbiór towaru. Jeżeli Kupujący po ostatecznym wezwaniu po odbiór towaru nadal będzie się uchylał od pokrycia kosztów transportu i odebrania towaru ? towar, przedmiot zakupiony przez Kupującego zostanie oddany w odpłatnie przechowanie na koszt Kupującego.

9. WYSYŁKA

Przystąpienie do wysyłki zakupionych przedmiotów, towaru następuje po potwierdzeniu transakcji przez Kupującego poprzez formularz swistak.pl - swistak@noox.com.pl 
Wysyłka jest realizowana firmą kurierską w dni robocze i w terminach:

- 24 godzin przy przelewie na konto od zaksięgowania otrzymanej płatności,
- 48 godzin za pobraniem przy odbiorze,


Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone. Na życzenie Kupującego przesyłamy powiadomienie o dacie wysyłki, numerze nadania paczki oraz nazwie kuriera. Ponadto przesyłamy link, przy pomocy którego można śledzić statut paczki.

Zobowiązujemy wszystkich naszych klientów po dokonaniu zakupu o prawidłowe uzupełnienie swoich danych w zakładce systemu swistak.pl, prosimy również o podanie numeru telefonu kontaktowego. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o podanie danych do wystawienia faktury VAT.

Nie ponosimy odpowiedzialności za źle wypełniony formularz opcji dostawy.

UWAGA
ABY UNIKNĄĆ NIEPOROZUMIEŃ I OSZUSTW, NIE WYSYŁAMY PACZEK I PRZESYŁEK POD INNY ADRES ANIŻELI
TYLKO Z DANYCH KONTA ŚWISTAKA.


W przypadku nieobecności odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym lub na innym dokumencie stosowanym
przez kuriera dla potwierdzenia dostawy przesyłki do odbiorcy, kurier pozostawia awizo. Przesyłka dostarczana jest ponownie przez kuriera drugiego dnia po pozostawieniu awizo.
W przypadku ponownej nieobecności odbiorcy, odbiorca może przesyłkę odebrać osobiście w siedzibie oddziału kuriera. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w ciągu 7 dni od dnia pozostawienia awizo, zwraca przesyłkę do nadawcy. Kosztem zwrotu zostanie obciążony odbiorca, na którego była adresowana paczka i który nie odebrał paczki.

W przypadku gdy odbiorca odmawia przyjęcia przesyłki lub nie dokona ciążących na przesyłce opłat, które winien uregulować odbiorca, kurier zwraca przesyłkę do nadawcy.
Kosztem zwrotu zostanie obciążony odbiorca, na którego była adresowana paczka i który nie dokonał ciążących na przesyłce opłat. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki odbiorca zobowiązany jest podać na liście przyczynę odmowy.

10. REKLAMACJE WYSYŁKI

Odbiorca przesyłki nie może otworzyć przesyłki lub jej części przed pisemnym potwierdzeniem odbioru oraz uregulowaniu wszelkich należności ciążących na przesyłce, a leżących po stronie odbiorcy. Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić stan rzeczywisty paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, uszkodzenia przesyłki, ubytku przesyłki lub jej części, na życzenie Odbiorcy, kurier sporządza protokół szkodowy, pod którym podpisuje się kurier i Odbiorca. Protokół może być sporządzony w wypadku domniemania przez odbiorcę zajścia wyżej wymienionych zdarzeń pod warunkiem odbioru przesyłki przez odbiorcę.

Reklamacje wysyłki dotyczące uszkodzeń paczki oraz towaru nie będą uwzględniane, jeśli Kupujący, Odbiorca nie sporządzi w obecności kuriera Protokołu Reklamacyjnego, Szkodowego i nie prześle nam kopi powyższego dokumentu.

W sytuacji gdy nie otrzymają Państwo przesyłki, paczki w terminie do 7dni roboczych, prosimy o informację w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej.

W przypadku potwierdzenia przez kuriera zaginięcia przesyłki, otrzymujesz natychmiastowy zwrot należności.

11. ODBIÓR OSOBISTY


Ta forma odbioru jest niemożliwa. Z uwagi na wyłącznie internetową sprzedaż produktów i towarów.

12. KOSZTY PRZESYŁKI

Przy każdej aukcji KUP TERAZ w opisie jest podany koszt przesyłki. Koszt przesyłki jest uzależniony od wybranej formy płatności. W przypadku wybrania formy przelew na konto - koszt przesyłki kurierskiej wynosi 14,59zł i dotyczy tylko terytorium Polski, przy wybraniu za pobraniem przy odbiorze - koszt wysyłki wynosi 19,89zł i dotyczy tylko terytorium Polski. Powyższy koszt należy doliczyć do ceny kupionego przedmiotu, towaru. Podane ceny przesyłki są cenami brutto zawierającymi 23% podatek VAT. Ceny podane przy każdej aukcji i przedmiocie są wiążące do momentu złożenia zamówienia i dokonania zakupu na tej aukcji przez Kupującego w systemie swistak.pl.

13. FORMY PŁATNOŚCI

1. Przelew na konto: 80-1140-2004-0000-3602-7401-7906, tytuł przelewu koniecznie musi zawierać: NICK Z ŚWISTAKA, NUMER AUKCJI. Dodatkowo numer konta i dane do   
       wpłaty zostaną automatycznie przesłane Państwu w e-mailu systemowym swistak.pl po wygraniu lub zakupu przedmiotu, towaru.

2. Płatność za pobraniem przy odbiorze:

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM OSOBOM, KTÓRE NA SWOIM KONCIE MAJĄ MNIEJ NIŻ 20 POZYTYWÓW.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM OSOBOM, KTÓRYCH KONTA NIE SĄ W PEŁNI AKTYWOWANE.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM OSOBOM Z KONTEM TYPU JUNIOR.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM OSOBOM Z CO NAJMNIEJ DWOMA NEGATYWNYMI KOMENTARZAMI.
NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM OSOBOM BEZ POZYTYWNYCH KOMENTARZY.


KUPUJĄCY pomimo niespełnienia powyższych warunków może zawsze wystąpić z prośbą w formie e-mailem poprzez system swistak.pl,
swistak@noox.com.pl i telefonicznie o udostępnienie mu takiej formy płatności. W przypadku braku kontaktu będzie równoznaczne z usunięciem licytującego z aukcji.

Po uzgodnieniu z Kupującym warunków nowej formy płatności, fakturę VAT, paragon, Kartę Gwarancyjną produktu zawsze wystawiam po otrzymaniu pełnej zapłaty za przedmiot wraz z przesyłką. Dokumenty wysyłam listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Dodatkowo doliczam 4,00zł kosztów za list polecony.


14. TERMIN PŁATNOŚCI

Na wpłatę czekamy do 7dni od momentu zakupienia przedmiotu w aukcji. W przypadku braku wpłaty po 7 dniach występujemy do swistak.pl o zwrot prowizji poprzez wysłany formularz zwrotu prowizji. Dla Kupującego wiąże się to z negatywnym komentarzem oraz ostrzeżeniem karnym od swistak.pl. Po trzech ostrzeżeniach konto Kupującego zostaje zablokowane przez swistak.pl.

Po otrzymaniu wpłaty wysyłamy powiadomienie o otrzymaniu płatności. Jeśli w ciągu kilku dni od wpłaty nie potwierdzimy jej otrzymania, skontaktuj się z nami poprzez system swistak.pl,
swistak@noox.com.pl.

15. KOMENTARZE

Komentarze wystawiamy wszystkim Kupującym, którzy skomentują naszą transakcję. Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy. Jest do dla nas sygnał, że przedmiot doszedł do odbiorcy. W przypadku gdy do przesyłki lub przedmiotu są uwagi, problemy, prosimy o wcześniejszy kontakt poprzez system swistak.pl,
swistak@noox.com.pl. Prosimy nie wystawiać zbyt pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Jesteśmy ludźmi i też się mylimy. Zawsze możemy dojść do wspólnego zdania i porozumienia w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli wystawisz dla nas komentarz negatywny lub neutralny bez kontaktu z nami, potraktujemy to jako Twoją złośliwość i otrzymasz od nas komentarz negatywny, gdyż będzie to złamaniem powyższego regulaminu.

16. INFORMACJA O AUKCJI

Copyright ? NOOX ADAM JĘDRZEJEWSKI. WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Kopiowanie, modyfikacja, wprowadzanie do obrotu, publikacja, dystrybucja w celach komercyjnych i w celach niekomercyjnych całości lub części instrukcji, kart katalogowych i innych publikacji bez uprzedniej zgody właściciela - są zabronione.

SZYBKI KONTAKT
NOOXCOMPL

WYSYŁKA

Przesyłka kurierska

14,59zł

Przy przelewie na konto.

DANE FIRMY

tel. 0-791-86-92-10

Czas pracy firmy:

Poniedziałek - Piątek

od 8:00 do 16:00


Przesyłka kurierska

19,89zł

Za pobraniem przy odbiorze.

Przesyłki wysyłamy:

Przy przelewie na konto

24h

Od złożenia i potwierdzenia zamówienia.

Za pobraniem przy odbiorze 

48h

Od złożenia i potwierdzenia zamówienia.

NOOX Adam Jędrzejewski
ul. Płk. Dąbka 195/D/1
81-167 Gdynia

NIP: 825-125-95-67
REGON: 2200637490

Numer konta:
MBANK
80-1140-2004-0000-3602-7401-7906

Wystawiamy:
- faktury VAT,
- paragony,













































































































 


Strona wygenerowana 2016-12-06 17:08:09, 213