Konto firmowe
(Rejestracja: 2009-05-13, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 13 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 12
Towar: 5,0 Od sprzedających: 1
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam,
 zachęcam do przeczytania zawartych tu informacji.

Kupując u mnie kupujesz w legalnie działającym antykwariacie internetowym działającym nieprzerwanie od 2007 roku


Antykwariat działa na platformie Świstak pod nickiem nietylkodlamoli, na  Allegro pod 2 nickami: nietylkodlamoli oraz antykwariatmole, posiadamy też własną strone internetową.

DANE FIRMOWE

JACEK CIBA
?Antykwariat internetowy NIE TYLKO DLA MOLI?
41-503 Chorzów, ul. Siemianowicka 158/3

nr konta: 93 1020 2368 0000 2202 0243 2615


Tel. 784088234,
NIP: 627-221-59-01,
REGON: 240755155

Firma zarejestrowana wpisem do ewidencji działalności gospodarczej pod nr. 25674 przez Prezydenta miasta Chorzowa, z dnia 11.10.2007



ZAPŁATA
1. Po zakończeniu aukcji wszystkie dane potrzebne do zrealizowania wpłaty są wysyłane automatycznie poprzez serwis . Proszę także o potwierdzenie danych do wysyłki . W przypadku  braku formularza towar wysyłam pod dane z serwisu

2. W przypadku zakupów na kilku moich aukcjach proszę pytać o wspólny koszt wysyłki.

3. Pieniądze za zakupione u mnie przedmioty proszę wpłacać na konto. W tytule wpłaty proszę podać numer aukcji oraz nick.


4. Dane do wpłaty:
JACEK CIBA
?Antykwariat internetowy NIE TYLKO DLA MOLI?
41-503 Chorzów, ul. Siemianowicka 158/3

nr konta: 93 1020 2368 0000 2202 0243 2615


5. Na życzenie wystawiam fakturę VAT, wpisuję na niej tytuły sprzedanych książek.


WYSYŁKA
1. Wysyłka w ciągu "24 godzin" nie oznacza, że wyślemy towar za pobraniem (w przypadku braku wpłaty w ciągu 24 godzin) od zakończenia aukcji. Oznacza to, że książki które oferujemy mamy na stanie i wysyłamy je w ciągu doby. O  chęci wysyłki za pobraniem proszę nas wyraźnie poinformować.

2. Po otrzymaniu wpłaty lub informacji od kupującego o wysyłce za pobraniem, wysyłam zakupiony przedmiot następnego dnia roboczego.

3a. O WYSYŁCE ZOSTANIESZ POWIADOMIONY MAILEM. Jeśli go nie dostałeś to:
b. Sprawdź w folderze SPAM.
c. Opróżnij skrzynkę, bo możliwe że jest przepełniona i nowe maile nie dochodzą.
d. Nie wysłaliśmy przesyłki, bo nie otrzymaliśmy od Ciebie jeszcze wpłaty (i ta opcja zdarza się najczęściej:)))


4. Jeśli otrzymałeś od nas informację o dopłacie to dlatego że kupiłeś więcej książek, a one więcej ważą, wiec poczta  pobiera sobie większą kwotę za wysyłkę do Ciebie. Nie chcemy Cię oszukać - nie leży to w naszym interesie.



KORESPONDENCJA
1.Wszelką korespondencję proszę podpisywać nickiem/loginem (nazwą użytkownika)

2. Maile typu: "proszę o wysyłkę na adres..." będą ignorowane, ponieważ można je rozumieć dwojako - że kupujący
informuje nas o adresie wysyłki ALBO że chce ją otrzymać za pobraniem.


ODBIÓR TOWARU
1. Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem wskazanym w serwisie, po wcześniejszym umówieniu terminu.

2. Przesyłka pocztowa powinna dotrzeć do Państwa najpóźniej 7 dnia roboczego. W razie nieotrzymania przesyłki proszę  sprawdzić w Urzędzie Pocztowym (awizo mogło zostać niedoręczone przez leniwego listonosza).

3. W razie nieotrzymania przesyłki powyżej 14 dni - na życzenie kupującego reklamuję wysyłkę towaru na poczcie. Poczta ma na to 30 dni i nie da się tego przyspieszyć!


KOMENTARZE ORAZ ZWROTY PROWIZJI
1. Jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi - raz w tygodniu, zazwyczaj w poniedziałki.

2. w przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni od dnia zakupu towaru wysyłam  upomnienie. W razie braku  jakiegokolwiek kontaktu z kupującym uważam sprawę za zamkniętą. Staram się o zwrot prowizji za zakupiony lecz nie  zapłacony przez kupującego towar. Taka osoba nie będzie mogła brać udziału w innych moich aukcjach. Staram się nie
wystawiać komentarzy negatywnych, aczkolwiek nie wykluczam tego w beznadziejnych przypadkach.


POZOSTAŁE
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22 poz. 271) " ochronie niektórych praw konsumentów oraz o  odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". na zwrot towaru klient ma 10 dni od dnia wydania towaru bez podania przyczyny (art 10).  Dniem wydania towaru jest dzień przekazania przesyłki firmie transportowej (poczta, kurier)

2. Przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 10 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.16.1.pkt.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę  wyrządzoną przez produkt niebezpieczny)

3. Towaru uszkodzonego przez kupującego nie przyjmujemy.

Pozdrawiam i zapraszam do ponownych zakupów.
Jacek Ciba


Strona wygenerowana 2024-04-27 03:12:57, 120