Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-10-20, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Za naszą pracę na rzecz popularyzacji marki NAC i najwyższą jakość obsługi klienta zostaliśmy wyróżnieni przez Firmę NAC oraz serwis allegro.pl wydaniem certyfikatów i statuetki.

Wszystkie sprzedawane przez nas towary pochodzą z legalnego źródła i posiadają gwarancję.

 

Jesteśmy płatnikiem podatku VAT, dlatego możemy wystawiać faktury VAT na sprzedawany przez nas towar. Wszystkie ceny zawierają podatek vat. Faktury wystawiamy na wyraźne życzenie klienta po otrzymaniu wszelkich niezbędnych do wystawienia faktury danych. Aby otrzymać fakturę VAT należy w e-mailu potwierdzającym zakup podać dane niezbędne do wystawienia faktury: pełna nazwa firmy , adres siedziby firmy, numer NIP.

 

Gwarantujemy, że staramy się zrobić wszystko aby nasz klient został obsłużony szybko i z zadowoleniem i jednocześnie prosimy klientów aby również ze swej strony docenili nasze warunki/dostosowali się do nich a wtedy to już w 100% gwarantuję udany efekt realizacji.

 

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, lub zadać pytanie w sprawie aukcji - napisz do nas na adres email: nac_garden@vp.pl
 

Wszystkie niezbędne dane adresowe oraz dane dotyczące konta bankowego każdy kupujący otrzyma po zakupie towaru w mailu potwierdzającym zakup wysyłanym przez serwis allegro.

Nasze konta bankowe

 Jeśli wybierasz formę wysyłki wpłata na konto to poniżej podajemy numery naszych kont (zapłaty nalezy dokonać na jedno z poniżej podanych kont.

BANK INTELIGO
Nr. rach.50 1020 5558 1111 1596 3350 0005

M-Bank
Nr.rach. 50 1140 2004 0000 3602 4512 5153

Bank Zachodni WBK
Nr.rach. 67 1090 1766 0000 0001 0946 6170

Raiffeisen Bank
Nr.rach 60175010350000000013806888

w tytule przelewu proszę podać swój nick/nazwę z allegro

Komentarz do zakupionego przedmiotu wystawiamy zawsze jako drudzy.

 

Zakupiony (wylicytowany) przez Państwa przedmiot wysyłamy do trzech dni roboczych od momentu stwierdzenia wpłaty lub poinformowania nas o wysyłce za pobraniem - jeśli takowa opcja/forma/koszt widnieje w aukcji. Jednocześnie informujemy, że staramy się aby paczki wysyłane były na bieżąco (uzależnione jest to od ilości paczek w danym dniu) prosimy więc o cierpliwość i o nie ponaglanie Nas.

Większość przedmiotów wysyłamy za pośrednictwem kuriera (info w opisie aukcji) - paczka taka jest dostarczana z reguły na drugi dzień po nadaniu, ważne aby odbiorca był obecny w godz. 9:00 - 17:00.

Dodatkowo do listu przewozowego dodajemy nr.tel. odbiorcy, wtedy kurier pod nieobecność odbiorcy zostawia awizo lub kontaktuje się pod podany numer telefonu - nie zawsze jednak sprawdza się to w praktyce (w standarcie nie ma takiej opcji) i dlatego jeśli życzą sobie państwo to możemy przesłać na e-mail numer listu przewozowego, posiadając takowy numer można paczkę monitorować dzwoniąc do najbliższego oddziału kurierskiego.

My nie jesteśmy firmą kurierską i wszelkie ewentualne sugestie/skargi bądź reklamacje dotyczące samej usługi w zakresie pracy tej firmy kierować proszę do nich.

Na koszty wysyłki składa się: opłata kurierska, podatek VAT w wysokości 22% oraz koszty pakowania (kartony, koperty, folie, papier, taśmy, etc.) i wynoszą: - najtańsza wysyłka kurierskia - 25 zł ( uzależniona od rodzaju wysyłki, wagi i wielkości towaru ), szczegóły podano każdorazowo w polu formy płatności w aukcji.

!!! UWAGA!!! Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Szczególną uwagę prosimy zwracać przy odbiorze sprzętu elektronicznego i AGD. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.

Towar można również odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy. Towar można odebrać od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 w naszej siedzibie - magazyn główny. Rybnik - ul. Mikołowska 73

Dane firmy - F.H. Goodmans Sebastian Turek Mikołowska 73 44-203 Rybnik Zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 28197/2006 prowadzoną przez Prezydenta Miasta Rybnik , numer identyfikacyjny regon 273369972

 

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271) możesz odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 10 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas , gdy towar jest sprawny, nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem musi być przesłane na adres naszej firmy (podany powyżej) z dopiskiem ?Zwrot Towaru? Taka przesyłka odbywa się na koszt klienta. W przypadku uznania odstąpienia od umowy należność zostanie przelana na rachunek banku wskazany przez Kupującego.


Strona wygenerowana 2016-12-10 08:32:06, 213