Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
 

+48 792 05 08 05


allegro@w3solutions.pl

 
 

 

Witamy serdecznie na naszej stronie!

Szanowni Państwo,
od przeszło trzech lat sprzedajemy w internecie wysokiej jakości obuwie militarne. Przez ten okres naszą ciężką pracą, atrakcyjnymi ofertami i uczciwością udało nam się zdobyć zaufanie ponad 3600 klientów.
Naszą pozycję na rynku doceniły również znane firmy z polski oraz zagranicy produkujące najwyższej jakości obuwie taktyczne oraz militarne.

           
 
 


Najlepsi nam zaufali, więc i Ty możesz nam zaufać!

 

Regulamin naszych aukcji
 

1) Zakup i potwierdzenie
  • Po złożeniu oferty otrzymasz e-mail, w którym znajdują się dane niezbędne do przelewu należności.
  • Gdy odnotujemy wpłatę na konto, rozpoczniemy procedurę zamówienia.
  • Wysyłane adresy droga elektroniczna na e-mail nie będą respektowane ze względu na liczne próby podszywania się pod kupującego..
  • Na wpłatę czekamy 7 dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy żadnych informacji od Kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu.
  • Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane zdjęcia mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.

2) Termin wysyłki i dostawy towaru.
Wszystkie wysyłki staramy się realizować do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto lub potwierdzenia wysyłki za pobraniem, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo, iż maksymalny czas do wysyłki wynosi 3 dni robocze. 
Paczki i listy Poczty Polskiej wysyłamy codziennie w godzinach popołudniowych (ok. 16).  
Tego samego dnia realizujemy tylko aukcje, które zakończyły się ich finalizacją do godziny 12:00.

3) Wysyłka
Zamówiony przez naszych klientów towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej Siódemka lub Paczkomatów
. Zapłacić za towar można przy odbiorze lub dokonując przedpłaty na nasze konto. Koszt wysyłki uzależniony jest od rodzaju towaru oraz formy zapłaty, ceny przesyłek zawsze są podane ponad aukcją w cenniku dostawy. W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki.  
W przypadku wygrania kilku różnych aukcji,prosimy nas o tym fakcie poinformować, wówczas gwarantujemy wysyłkę wszystkich wygranych/zakupionych przedmiotów w jednej paczce, natomiast koszt jest jeden - najcięższego przedmiotu. 
Prosimy również pamiętać, iż wybierając najtańszy sposób dostawy czyli list polecony, nie odpowiadamy za ewentualne szkody powstałe podczas transportu wysyłki.

4) Komentarz
Po otrzymaniu towaru jeśli wszystko jest w porządku prosimy o wystawienie nam komentarza. Komentarz kupujący wystawia jako pierwszy,co jest dla nas sygnałem, że przesyłka dotarła i towar jest zgodny z opisem. Jeśli Państwo mają zastrzeżenia do przebiegu transakcji lub towaru, informujemy że można zwrócić pełnowartościowy zakupiony przedmiot lub wymienić. Nie ma potrzeby od razu wystawiać negatywnych komentarzy, wystarczy rozwiązać problem z zadowoleniem dla obu stron.
 

5) Strefa prezentów
 
5.1 Prezenty / gratisy dostępne są tylko i wyłącznie na aukcjach, na których znajduje się grafika 'Strefa prezentów'
5.2 Gratisy w 'Strefie prezentów' nie łączą się więc możesz wybrać tylko jeden.
5.3 Aby otrzymać gratis za zakupy na różnych aukcjach chociaż jedna z nich musi posiadać 'Strefę prezentów' oraz łączna kwota zakupów musi wynosić minimum 250 zł. (bez kosztów wysyłki). 
5.4 Prezenty nie podlegają wymianie na gotówkę oraz nie uzyskasz za nie żadnych dodatkowych rabatów na zamówienie.
5.5 W przypadku nie określenia przez kupującego wybranego gratisu wybierany jest on losowo.
5.6 Gratisy uwzględniane są na paragonie/fakturze. Suma należności jest zgodna z wylicytowaną kwotą zamówienia.
5.7 Gratis 'Wysyłka kurierem' obowiązuje tylko w przypadku łącznych zakupów powyżej 250 złotych bez kosztów wysyłki.
5.8 Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów. W przypadku braku wybranego prezentu otrzymasz od nas inny wybrany losowo.
5.9 Prezenty / gratisy nie są objęte gwarancją, nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
5.10 Promocja obowiązuje również w przypadku odbioru osobistego.
 

6) Zwroty, reklamacje, wymiana towaru 
 
 
6.1 Zwroty towaru
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.
 
Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży - formularz zwrotu (pobierz)) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.  
 
? Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
? W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru.
 
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
 
 
Towar należy odesłać na adres:
 
w3 solutions Tomasz Welk 
 
Skrytka Pocztowa 1257, 
 
53-675 Wrocław 44
 

6.2 Reklamacja towaru
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. ?o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego?. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami  celem ustalenia kolejnych kroków.
 
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
  •  (pobierz).
 
Towar należy odesłać na adres:
 
w3 solutions Tomasz Welk 
 
Skrytka Pocztowa 1257, 
 
53-675 Wrocław 44

 


6.3 Wymiana towaru: 
Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, w miarę nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z fabrycznie zamocowanymi metkami/etykietami firmowymi w raz z kserokopią dowodu zakupu. Do paczki należy dołączyć wypełniony czytelnie wniosek o wymianę towaru, który można pobrać tutaj - Wniosek o wymianę (pobierz).

 

 

Towar należy odesłać na adres:

 

w3 solutions Tomasz Welk
Skrytka Pocztowa 1257, 
53-675 Wrocław 44

 

UWAGA!!!
  • Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane zdjęcia mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.
  • TOWAR DO WYMIANY, ZWROTU, REKLAMACJI PROSIMY WYSYŁAĆ NA SKRYTKĘ POCZTOWĄ ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ.
  • TOWAR WYSŁANY NA INNY ADRES NIŻ PODANY W REGULAMINIE NIE BĘDZIE ODBIERANY A POCZTA POLSKA BĘDZIE ODSYŁAĆ GO NA KOSZT NADAWCY.
  • WYSYŁKI INNYM SPOSOBEM NP. KURIEREM PROSIMY UZGADNIAĆ INDYWIDUALNIE.
  • NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.



Sprzedawany przez nas towar jest nowy i oryginalnie zapakowany.
Wystawiamy paragon lub fakturę VAT

Strona wygenerowana 2016-12-04 01:22:16, 213