Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-03-01, Logowanie: 3 miesiące temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 


Strona o mnie

Witam serdecznie na moich aukcjach.

 

Jestem Magda i od niedawna prowadzę sklepik internetowy. Mój mały interes staram się prowadzić solidnie i uczciwie, ale jeśli zdarzy mi się jakaś wpadka (jestem tylko człowiekiem), to z góry bardzo PRZEPRASZAM. 

 

 

Bardzo proszę o zapoznanie się z moim regulaminem.


1. Produkty oferowane na moich aukcjach są nowe, część z nich niestety bez papierowej metki.

 


 

 

2. Jeżeli w aukcji istnieje możliwość wybory koloru lub wzoru , w przypadku braku informacji o wyborze w ciągu 24 godzin od wpłaty, towar zostaje wysłany losowo.

 

 

 

 

 

3. Jeżeli Kupujący wybierze kolor lub wzór, który jest wyprzedany (informacja o dostępności produktów na końcu aukcji), to w przypadku braku informacji o zmianie koloru lub wzoru wyprzedanego w ciągu 24 godzin od wpłaty skutkuje wysłaniem towaru losowo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. DOWÓD ZAKUPU: Do każdego zakupionego towaru Kupujący otrzyma dowód zakupu, który jest podstawą do zwrotu przedmiotu lub jego wymiany.

5. REKLAMACJE I ZWROT TOWARU: Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu towaru) w terminie 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania przez Sprzedającego prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu towaru, pod warunkiem, że przedmiot sprzedaży: nie był używany, nie został zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Reklamacja jest przyjmowana po uprzednim wypełnieniu formularza przez Kupującego. Pamiętaj też, że odsyłasz przedmiot na własny koszt. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego na aukcji, koszt wysyłania towaru przez Sprzedającego do Kupującego nie jest zwracany. Pieniądze zwracam na podane konto przez Kupującego w formularzu zwrotu towaru. Towar powinien wrócić wraz z dowodem zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)  

 

 

 

 

 

 


6. Zwrot towaru należy dostarczyć na adres podany w danych firmy

 

 

 

 

 

 


7. KOSZTY DOSTAWY podane są w aukcjach. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia. Nie zarabiam na przesyłce, ewentualna różnica w koszcie dostawy może wynikać z interpretacji gabarytu pracowników Poczty Polskiej. Przy zakupach powyżej 100 zł przesyłka ekonomiczna Pocztą Polską lub paczkomatem InPost GRATIS. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na moich aukcjach za koszt dostawy zapłacisz tylko RAZ.

W przypadku wyboru przesyłki nierejestrowanej (list ekonomiczny lub priorytetowy) nie biorę odpowiedzialności za ewentualne niedostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską i nie ma możliwości złożenia reklamacji.

8. REALIZACJA ZAMÓWIENIA: Nadanie przesyłki realizuję do 48 H od momentu zaksięgowania wpłaty. Sobota i niedziela nie jest dniem roboczym i nie liczy się do czasu realizacji zamówienia. Dotarcie paczki do Państwa zależy już od wybranej formy przesyłki i niestety ja nie mam na to wpływu.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.  Jeśli adres wysyłki jest inny niż z konta allegro Klient jest zobowiązany poinformować nas w wiadomości o tej zmianie.


10. Rzeczywisty kolor produktu może się nieznacznie różnić od przedstawionego na zdjęciu (różne typy monitorów przedstawiają różne natężenie barw) i nie może być podstawą do reklamacji.


 

 

 

 

11. Wymiary odzieży mogą być w granicy błędu +/- 2 cm.


 

 

 

 

12. Kupujący zobowiązuje się do dokładnego zapoznania się z opisem aukcji.


 

 

 

 

 

 

 

 

13. Wpłatę należy uiścić w przeciągu 7 dni roboczych od dnia dokonania zakupu. Po tym terminie, w przypadku braku wpłaty,  zwracam się do Allegro o zwrot prowizji a Kupujący otrzymuje komentarz negatywny.

 

 

 

 

 

 

Formy płatności: Pay-U, płatność przy odbiorze lub na moje konto firmowe.

 

 

 

 

 

 

 

 

NR KONTA: 96 1320 1537 3680 2500 2000 0001 Bank Pocztowy

 

 

 

 

 

 


 

14. Dane Klientów będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień. Nie będą one udostępniane żadnym firmom ani osobom trzecim. Będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym, zgodnie z "Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133 poz. 883.

 
 


 

 

Strona wygenerowana 2016-12-11 07:38:20, 213