Jesteś tutaj › Profil użytkownika luxury4u › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-06-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Strona 'o mnie'  

Kupujący dokonując zakupu akceptuje jednocześnie regulamin na aukcji przedmiotu oraz na stronie 'o mnie'. Zakupy na naszych aukcjach są dobrowolne. 

REGULAMIN DOTYCZY WSZYSTKICH AUKCJI:

1. Informacje prawne

NA KAŻDY PRODUKT WSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT 23%
(faktury VAT wystawiamy tylko firmom, osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny)

Jesteśmy legalnie działającą firmą i zawsze wystawiam dowód zakupu, niema możliwości rezygnacji z dowodu zakupu (paragonu lub FV), na rzecz obniżenia ceny. Byłoby to przestępstwo skarbowe.

Wszystkie produkty na naszych aukcjach pochodzą z legalnego źródła!

Informujemy, iż firma funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 16. Nie prowadzimy dzielności w weekendy oraz święta jak również w dni długo weekendowe. Zastrzegamy możliwość wystąpienia przerw w pracy, a tym samym opóźnień w wysyłkach czy odpowiedziach na zapytania.

2. Informacje o wysyłce towaru

Przesyłki listowe i pocztowe nadajemy firmą pocztową InPost lub gdy firma InPost nie obsługuje danej miejscowości firmą PocztaPolska. Przesyłki zawsze nadajemy z potwierdzeniem nadania.

Przesyłki kurierskie nadajemy firmą kurierską Pocztex (PocztaPolska), lub K-EX - przesyłki za pobraniem nadajemy tylko kurierem. Na życzenie nadajemy również przez Paczkomaty InPost - nie nadajemy przez Paczkomaty przesyłek pobraniowych.

Tylko przesyłka kurierska jest ubezpieczona, a za przesyłki odpowiada przewoźnik, po otrzymaniu produktu należy przy kurierze sprawdzić paczkę oraz ewentualnie spisać protokół szkody. Ta czynność spoczywa na kupującym i to on ubiega się o zwrot środków z ubezpieczenia. Tylko wybór przesyłki kurierskiej umożliwia odzyskanie pieniędzy za uszkodzony produkt, w pozostałych formach dostawy odbiorca nie jest w stanie udowodnić, że przesyłka nie została uszkodzona po odbiorze. Za uszkodzenia przesyłek pocztowych nie odpowiadamy.

3. Zwrot towaru

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce 'Informacje od Sprzedającego'. Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz obarczających nas opłatą dla przewoźnika.

4. Informacje dodatkowe

Produkty GRATISOWE nie podlegają zwrotowi ani wymianie, nie są obiektem umowy handlowej. Zaznaczamy możliwość braku produktu gratisowego, nie podlega to żadnym roszczeniom.

Zastrzegamy możliwość anulowania transakcji z przyczyn od nas niezależnych lub z powodu braku towaru.

Za realizację gwarancji odpowiada producent i jego serwis, na każdy zakup wystawiamy polski dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury Vat, na tej podstawie producent lub jego serwis powinien dokonać naprawy na warunkach przez siebie ustalonych. Jeśli producent nie chce lub nie może zrealizować naprawy gwarancyjnej jest to jego indywidualna decyzja, odmowa taka nie podlega roszczeniu w naszej firmie.

5. Regulamin dotyczący produktów z importu

Dotyczy tylko niektórych aukcji, są to produkt z wydłużonym czasem dostawy (takie informacje znajdują się zwykle w zakładce 'Dostawa i Płatność':

Niektóre produkty na naszych aukcjach pochodzą z importu z różnych części świata. Stąd może wyniknąć dłuższy czas dostawy, nawet do 30 dni. Chyba, że a aukcji jest podane inaczej, dotyczy dni roboczych.
Gwarancja na takie produkty jest dobrowolną decyzją firmy gdyż często producent nie posiada serwisu w Polsce przez co realizacja jej byłaby niemożliwa. 
Produkty z importu mogą różnić się od tych na zdjęciach, mogą wystąpić też nieumyślne błędy w opisie spowodowane błędną informacją od producenta lub błędem ludzkim, może wystąpić też błąd w specyfikacji, gdyż nie zawsze te informacje są potwierdzone. 
Często produkty z importu są w opakowaniach OEM, co oznacza opakowanie niemarketingowe - nieopisane, nieabradowane, jest to np. woreczek foliowy lub strunowy. 
Informujemy że niektóre produkty, które są dostarczane bezpośrednio do klienta (wyjątkowe sytuacje, zazwyczaj informacja w aukcji), mogą zostać objęte opłatami celnymi oraz vatem, opłaty te spoczywają na kupującym. Dotyczy to produktów o większej wartości. Choć 99,9% produktów jest wysyłanych z Polski. 
Informuje że nie wszystkie telefony sprzedawane na naszych aukcjach nie są dedykowane na polski/europejski rynek, nie posiadają simlocka, jednak mogą nie posiadać polskiego języka. 99,9% telefonów posiada polski język lub jest możliwość ww prosty sposób wgrania go. 
Możemy BEZPŁATNIE wgrać polski język na telefon na życzenie klienta. Może to jednak nieznacznie wydłużyć czas dostawy - oczywiście nie dotyczy to sprzętu dostarczanego bezpośrednio do klienta. Nie gwarantujemy w 100% możliwości spolszczenia, nie mieliśmy jednak dotychczas z tym żadnych problemów. Telefony mogą nie posiadać polskich wtyczek, choć 99,9% ma takie wtyczki. Telefony mogą mieć problemy z aktualizacjami, choć 99,9% telefonów niema takich problemów. 
W zamian za te niedogodności gwarantujemy najlepsze ceny na rynku.

Dodatkowych informacji udzielamy mailowo.
Staramy się odpowiadać możliwie najszybciej!

Życzymy zadowolenia z zakupów.
Luxury4u

Dane firmy: 
Luxury4u Kazimierz Maciejewski
ul. Dalbora 15/5
63-400 Ostrów Wielkopolski 
NIP: PL 6222694207
 
 

Strona wygenerowana 2024-04-20 15:54:46, 120