Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-05-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






32 444 6443
666 690 390
sklep@laptops.pl
  • Nie odwołujemy ofert więc prosimy o przemyślenie decyzji przed licytacją.
  • Dokładamy wszelkich starań by opis aukcji był dokładny ale mogą zdarzyć się pomyłki dlatego w razie wątpliwości prosimy o kontakt.
  • Wysyłka za pobraniem możliwa jest jedynie dla użytkowników posiadających powyżej 10 pozytywnych komentarzy, nie wysyłamy za pobraniem do użytkowników z kontem junior.
  • Na wpłatę za towar czekamy do 7 dni roboczych.
  • Kupujący może do 10 dni zwrócić towar w stanie w jakim go otrzymał, zwroty nie są możliwe w przypadku produktów z licytacji lub gdy jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  • Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza dostawy, znacząco usprawni to proces realizacji zamówienia.
  • Sprzęt wysyłamy maksymalnie do 3 dni od zaksięgowania wpłaty.

Posiadamy profesjonalny serwis dlatego zapewniamy naprawy gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zapewniamy pełne wsparcie dla naszych klientów podczas trwania gwarancji jak i po jej zakończeniu.

Sprzęt jest dokładnie sprawdzany przed wysłaniem do klienta.

Bateria jest objęta tylko 30 dniową gwarancją rozruchową

Długość gwarancji jest określona w aukcji.

Zdjęcia są wykonane przez nas i przedstawiają sprzedawany towar, prócz zdjęcia poglądowego.

Laptop posiada zainstalowane sterowniki oraz oprogramowanie producenta (Chyba, że w opisie aukcji jest inaczej). Dodatkowe aplikacje jak antywirus czy pakiet biurowy możemy zainstalować na żądanie.

O nas


Laptops.pl - Firma istniejąca od 2002 roku - zajmujemy się sprzedażą komputerów, laptopów, monitorów, kart graficznych, kart pamięci, oraz wszystkich innych akcesoriów komputerowych. W naszej ofercie znajdziecie Państwo laptopy poleasingowe jak i nowe. Na cały asortyment udzielamy gwarancji. Dodatkowo serwisujemy i naprawiamy laptopy, komputery, drukarki. Jeśli chcesz być na bieżąco to śledź nas na Facebook'u lub zapisz się do newslettera.

Pozdrawiamy!

Zespół Laptops.pl

Regulamin aukcji


  • Nie odwołujemy ofert więc prosimy o przemyślenie decyzji przed licytacją.
  • Dokładamy wszelkich starań by opis aukcji był dokładny ale mogą zdarzyć się pomyłki dlatego w razie wątpliwości prosimy o kontakt.
  • Wysyłka za pobraniem możliwa jest jedynie dla użytkowników posiadających powyżej 10 pozytywnych komentarzy, nie wysyłamy za pobraniem do użytkowników z kontem junior.
  • Na wpłatę za towar czekamy do 7 dni roboczych.
  • Kupujący może do 10 dni zwrócić towar w stanie w jakim go otrzymał, zwroty nie są możliwe w przypadku produktów z licytacji lub gdy jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  • Po zakupie prosimy o wypełnienie formularza dostawy, znacząco usprawni to proces realizacji zamówienia.
  • Sprzęt wysyłamy maksymalnie do 3 dni od zaksięgowania wpłaty.

Warunki gwaracji


  1. Sprzedawca udziela Nabywcy gwarancji na działanie sprzętu zgodnie z opisem na okres podany w aukcji. Wyjątkiem są baterie na które udziela się wyłącznie 30 dniowej gwarancji rozruchowej.
  2. Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 14 dni od dostarczenia do siedziby Sprzedającego. (W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy okres ten może się wydłużyć o czym Nabywca będzie poinformowany).
  3. Koszty dostarczenia towaru na naprawę gwarancyjną ponosi Nabywca natomiast koszt dostarczenia przedmiotu naprawionego pokrywa Sprzedawca w ramach gwarancji.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty będące nastepstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu takie jak np. utrata danych.
  5. Gwarancja nie obejmuje wadliwie działającego oprogramowania.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niekompatybilność sprzętu ze sprzętem Kupującego.
  7. Gwarancja dotyczny towaru kupionego w Polsce i obowiązuje na terenie Polski.
  8. Po wykryciu usterki Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedającego oraz dostarczyć mu wadliwy sprzęt gdyż dalsze użytkowanie może spowodować kolejne uszkodzenia.
  9. Warunkiem uznania gwarancji jest dostarczenie sprzętu w stanie kompletnym wraz z kartą gwarancyjną oraz dokumentem sprzedaży.
  10. W przypadku wysyłki sprzętu do Sprzedającego należy go odpowiednio zabezpieczyć.
  11. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sprzedający może obciążyć sprzedającego kosztami serwisu i transportu.
  12. Nabywca traci gwarancję na skutek:
    • Upływu terminu gwarancji.
    • Zerwania plomb gwarancyjnych
    • Niewłaściwego użytkowania lub przechowywania sprzętu.
    • Uszkodzeń mechanicznych urządzenia.
    • Napraw dokonywanych we własnym zakresie, demontarzu podzespołów, otwierania obudowy.

Zasady reklamacji


Przed wysłaniem bądź dostarczeniem sprzętu do naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny gdyż w ten sposób można wyjaśnić część spraw i pozwoli to Państwu zaoszczędzić czas. Nigdy nie uciekamy od odpowiedzialności za nasz sprzęt i każde zgłoszenie traktujemy profesjonalnie.

Zasady dotyczące reklamacji:

  • Nie odbieramy przesyłek wcześniej nie uzgodnionych bądź wysłanych za pobraniem.
  • Nie wysyłamy innego sprzętu ani nie zwracamy kosztów zanim nie otrzymamy wadliwego przedmiotu.
  • W przypadku braku w przesyłce dokumentów uprawniających do naprawy gwarancyjnej towar będzie odesłany do Kupującego na jego koszt.

Wysyłka


  • Po wygraniu aukcji prosimy o wypełnienie formularza dostawy, dzięki niemu otrzymamy wszystkie potrzebne informacje jak adres dostawy, sposób wysyłki czy dane do faktury VAT.
  • Najlepszym i rekomendowanym przez nas sposobem płatności jest PayU, dzięki czemu od razu wiemy, że została dokonana wpłata i możemy wysłać towar.
  • Komputery wysyłamy za pośrednictwem kuriera, zwykle jest to najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu wpłaty jednak zastrzegamy sobie możliwośc wysłania do 3 dni roboczych.
  • Towar jest zabezpieczony folią bąbelkową i starannie zapakowany ale prosimy zawsze o sprawdzanie go w obecności kuriera w celu ewentualnej reklamacji.
  • Z racji wartości wysyłanego przez nas sprzętu nie korzystamy z usług Poczty Polskiej.

Strona wygenerowana 2016-12-11 09:40:41, 213