(Rejestracja: 2011-04-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Inter-Markt
ul. Prądzyńskiego 25 lok. 8
66-400 Gorzów Wlkp.

tel. 504 113 711 ; 500 100 907
tel. stac. 95 7499 100
gg:47105054710505

Dane do przelewów:

InterMarkt
Bank : Kredyt Bank
Konto: 55 1500 1416 1214 1002 4711 0000

Na przelewach prosimy o podanie dokładnych danych kupującego oraz numeru zamówienia.


.....
Firma InterMarkt jest profesjonalną i rzetelną firmą działającą na Polskim rynku jako firma handlowa już od wielu lat.
Stale poszerzamy naszą ofertę i udoskonalamy jakość naszych usług chcąc oferować Państwu bardzo szeroką gamę produktów w dobrej cenie wraz z profesjonalną obsługą.
Wszystkie oferowane przez Nas produkty są najwyższej jakości, 100% oryginalne i pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.

Proszę o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Dokonanie zakupu nan naszych aukcjach oznacza jego akceptację.


REGULAMIN


PRZEDMIOT I CECHY AUKCJI

Aukcje mają charakter wyłącznie 'Kup teraz?. Klikając, zawierasz umowę kupna sprzedaży zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym regulaminie.
Przedmiotem aukcji są produkty pochodzące z legalnego źródła i są w 100% oryginalne.

Soczewki kontaktowe oraz płyny do ich pielęgnacji są Wyrobami Medycznymi klasyIIa i IIb.  NIE są to PRODUKTY MEDYCZNE i są dopuszczone do obrotu pozaaptecznego wg Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004Dz.U.04.93.896.

Ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT.  Ceny przedmiotów dotyczą tylko sprzedaży wysyłkowej i nie podlegają negocjacjom.

Transport realizowanyjest na zlecenie kupującego w jego imieniu i na jego odpowiedzialność. Do ceny wylicytowanego przedmiotu należy doliczyć koszty wybranej formy wysyłki według stawek podanych w warunkach aukcji.
W przypadku przesyłki łączonej np. soczewek wraz z płynem zawsze kosztem wysyłki jest wyższy koszt z jednej z tych aukcji - zazwyczaj jest to koszt wysyłki płynu.
Ze względu na wagę płynów przy zamówieniach ilości większej niż 1 szt. do kosztów przesyłki
Pocztą Polską należy doliczyc 2 PLN za każdą dodatkową sztukę płynu.
Jeśli wybierają Państwo opcję wysyłki kurierem proszę o dopisanie w tytule przelewu ?KURIER?

ODBIÓR OSOBISTY

Istnieje możliwość odbioru osobistego na terenie Gorzowa Wlkp. w naszym punkcie przy ul. Prądzyńskiego 25 lok. 8 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Ceny produktów poza sprzedażą wysyłkową różnią się od cen na aukcji.
Zainteresowanych odbiorem osobistym wylicytowanych przedmiotów prosimy o uzgodnienie warunków odbioru przed zakupem.

OPIS AUKCJI

Przed wylicytowaniem proszę zawsze dokładnie czytać opis aukcji lub pytać e-mailem o dostępność produktów o parametrach jakie Państwa interesują.
Dokładamy wszelkich starań by opis produktu był jak najbardziej aktualny i profesjonalny.
Jeśli masz wątpliwości, zapytaj. Nie odwołujemy ofert.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za złe dopasowanie soczewek, dobór płynu
bądź rozmiar odzieży.
Opis aukcji nie może być substytutem porady okulisty.
Za złe dopasowanie soczewek, lub używanie ich niezgodnie z instrukcją nie ponosimy odpowiedzialności.

PRZEPROWADZENIE TRANSAKCJI

1.Po zalicytowaniu, prosimy o dokładne wypełnienie Formularza Opcji Dostawy lub przesłanie e-maila potwierdzającego zakup wraz z podaniem parametrów soczewek oraz sposobu i formy wysyłki.

UWAGA !!! We wszelkich kontaktach ze Sprzedającym należy posługiwać się  tylko e-mailem i Nickiem z Allegro.
Emaile bez nicka z Allegro nie mogą być odpowiednio szybko obsłużone, ze względu na czas jaki jest potrzebny do przypisania go do odpowiedniej transkacji.

2. Po zakończeniu licytacji Kupujący otrzyma e-maila z informacjami od Sprzedającego. W odpowiedzi na niego można:
     * podać dane do FV
     * podać formę i sposób zapłaty
     * zmienić dane do wysyłki
     * przesłać inne istotne informacje Sprzedającemu np. moc soczewek, kolor itp....

UWAGA !!!  Zmiana adresu może być dokonana tylko  poprzez odpowiedź na e-mail, który otrzymasz po licytacji. Jeśli nie zmienisz adresu, towar zostanie wysłany na adres podany w Świstaku.  Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w danych adresowych na Świstaku !
 
PŁATNOŚCI

Płatności przyjmowane są wyłącznie na konto w Kredyt Banku. Wszelkie dane niezbędne do przelewu Kupujący otrzyma w mailu po wylicytowaniu przedmiotów lub znajdzię na stronie 'o mnie'.
Wpłaty bez podanego Nicka nie mogą zostać odpowiednio zaksięgowane i będą oczekiwać na wyjaśnienia ze strony Kupującego. Nie zajmujemy się dochodzeniami do kogo należy wpłata bez podanego nicka.
Nie stosowanie się do powyższych zasad może spowodować opóźnienia w realizacji zlecenia.

CZAS REALIZACJI i WYSYŁKI

Czas realizacji rozumiany jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto domomentu wysyłki towarów. Czas realizacji usługi dostarczenia towarów przez Pocztę Polską bądź Kuriera nie jest zależny od Sprzedającego i nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za opóźnienia wynikające  z wykonywania usług przez ww. podmioty.

Kupujący decyduje o  formie wysyłki i zleca we własnym imieniu Sprzedającemu nadanie poprzez wybranego usługodawcę zamówionych towarów.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie przesyłki przez firmę zajmującą się dostarczeniem do Kupującego.

Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od zaksięgowania kwoty na koncie Sprzedającego. Najczęściej jest to okres od 1-2 dni roboczych.

Przesyłki za pobraniem wysyłane są wyłącznie po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia z numeru podanego w danych allegro lub numeru odbiorcy przesyłki.

Kupujący zostanie poinformowany poprzez e-mail kiedy:
- Otrzymamy wpłatę
- Wyślemy zamówione przedmioty
 
Czas realizacji wysyłki przez :
- Poczta Polska:  list polecony ekonomiczny realizacja 5-14 dni oraz polecony priorytetowy do 4 dni roboczych
- Kurier czas dostawy 24-48h

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług świadczonych przez Pocztę Polską.

Wybierając  usługi Poczty Polskiej świadomie decydujesz się na ewentualne opóźnienia w dostarczeniu przesyłki oraz wszelkie uchybienia w świadczeniu usług przez Pocztę Polską i procedurę reklamacyjną 30-60dni.

Jeśli nie otrzymasz przesyłki w ciagu 4-6 dni od nadania, prosimy o udanie się na Pocztę i zgłoszenie do okienka listowego z zapytaniem o przesyłkę (Wszystkie nasze przesyłki to koperta bąbelkowa lub kartonik). Zdarza się, że listonosze nie zostawiają awizo.

Sprzedający zobowiązuje się do wszczęcia procedury reklamacyjnej w terminine określonym przez Pocztę Polską lub firmę Kurierską. Procedura ta może być zainicjowana najwcześniej po 14 dniach. Od dnia złożenia reklamacji Poczta ma 30-60 dni na odpowiedź w sprawie reklamacji. Wszelkie koszty powstałe w wyniku błędów Kupującego bądź Poczty Polskiej nie obciążają Sprzedającego.
Jeśli wina zaistnieje po stronie Sprzedającego, zobowiązujemy się do poniesienia wszelkich kosztów.

Jeślinie nie zgadzasz się na wysyłkę Pocztą Polską i nie chcesz ponosić konsekwencji, skorzystaj z usług KURIERA - czas dostawy 24-48h.

Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem użytkownikom Świstaka  z negatywnymi komentarzami i z ilością pozytywnych komentarzy mniejszą niż 10.

KOMENTARZ

Komentarz wystawiamy jako drudzy. Otrzymanie od Państwa komentarza oznacza, że transakcja została zakończona pomyślnie, a towar został otrzymany.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny'(Dz. U. Nr 22, poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie kompletnego towaru w stanie nie uszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej (w szczególności w nieotwartym opakowaniu).
Do zwrotu towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura), oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz numer konta, na które mają być przesłane pieniądze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane.
Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu, pomniejszoną o koszty transportu i opakowania.

Reklamacje dotyczące samego towaru będą rozpatrywane jedynie po przedstawieniu dowodu zakupu i zaświadczenia od lekarza, że dane soczewki zostały przepisane i zalecone oraz,  że nie istnieją przeciwwskazania do użytkowania tego typu produktu. Nie ponosimy odpowiedzialności za zły dobór soczewek. Reklamacje wynikające z samodzielnego doboru oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku ingerencji użytkownika nie będą rozpatrywane.

Każdą paczkę należy otworzyć w obecności kuriera, listonosza bądź pracownika poczty zaraz po odebraniu a zwłaszcza jeśli opakowanie może wskazywać na ewentualne uszkodzenia zawartości.

Jeśli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona należy sporządzić protokół w obecności wydającego przesyłkę.

Przy zakupie powyżej 100 zł proponujemy ubezpieczyć paczkę ponieważ przy zaginięciu paczki zwracamy tylko sumę którą uzyskamy z ubezpieczenia poczty.

KOSZT UBEZPIECZENIA

DO 100 PLN  2 PLN

100-149 PLN 3 PLN

150-199 PLN 4 PLN

200-249 PLN 5 PLN


Proszę w tytule przelewu napisać +UBEZPIECZENIE

 

Udział w moich aukcjach oznacza akceptacje powyższego regulaminu


Strona wygenerowana 2016-12-06 21:23:45, 213